om een ei heel te houdenquote:
als ik terug denk aan BB1 dan was het elke maandag een opdracht en die was vrijdag klaar dan kwam DE stem rond 3 uur ofzo de opdracht is ....Geslaagd/ niet geslaagd dan bestellen en feesten of balenquote:Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Was het bij de voorgaande BB's ook altijd met zo weinig opdrachten?
Ik verwachte elke week letterlijk een opdracht?
daarom denk ik eerder dat het Linda is mocht er een omgebouwd zijn, met haar zware stem,maar eigenlijk geloof ik helemaal niet dat er een transsexueel in zit maar dat ze die geruchten de wereld inhelpen om meer kijkers te trekken,net als die HIVgeruchten.quote:Op maandag 12 september 2005 22:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zie het al, dat moet Rikkert zijn.
Btw, Ingrid heeft echt wel een vrouwelijke stem hoor. Lijkt in niks op een (gewezen) kerel.
Menno en Ingrid dan tochquote:Op maandag 12 september 2005 22:06 schreef miekd het volgende:
dido en menno al gepopt?
Ja, net. Gelukkig zit Ingrid nu bij hem. Zoals het hoortquote:Op maandag 12 september 2005 22:06 schreef miekd het volgende:
dido en menno al gepopt?
Zijn de kijkcijfers dan zo hoog nu, dat ze die opdrachten maar laten...quote:Op maandag 12 september 2005 22:07 schreef Knurkie het volgende:
[..]
als ik terug denk aan BB1 dan was het elke maandag een opdracht en die was vrijdag klaar dan kwam DE stem rond 3 uur ofzo de opdracht is ....Geslaagd/ niet geslaagd dan bestellen en feesten of balen
maar de week opdrachten waren in mijn herinnering ook altijd een week en niet 2 dagen
ingrid?quote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef cuall het volgende:
ha ha ze zijn een sperma donor voor Chantal aan het zoeken
LOLquote:Op maandag 12 september 2005 22:17 schreef Stali. het volgende:
Nieuwe weekopdracht: Chantal zwanger maken.
Ik hoopte een beetje dat die zich niet voort zou plantenquote:Op maandag 12 september 2005 22:17 schreef Stali. het volgende:
Nieuwe weekopdracht: Chantal zwanger maken.
vast nog wel een antilliaan in een coffeeshop te vinden iddquote:Op maandag 12 september 2005 22:20 schreef Wup het volgende:
Tanja weet nog wel iemand toch?
wat?!? mijn internet wil de streams niet meer laten zien vandaag (ben bang dat hij geschrokken is van chantal) maarre, heeft hij gezegd dat hij zo heet?quote:Op maandag 12 september 2005 22:10 schreef Flakkie01 het volgende:
hoor ik nou roeland diepvorst? Heet roel, roeland!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |