Das mijn hond Breezer ik heb hem uit raamdonksveer bij een fokker en hij is geboren in belgiequote:Op maandag 12 september 2005 21:42 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
FF offtopic....
Waar heb jij je hond vandaan??? Ik heb ook een Bordeauxdog en ze lijken wel erg op elkaar....
Ontopic maar weer...
HUP INGRID>....
Ik geloof niet dat ze een man is geweest.....
Moeder=moederquote:Op maandag 12 september 2005 21:45 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Das mijn hond Breezer ik heb hem uit raamdonksveer bij een fokker en hij is geboren in belgie
Vader=harry Moeder=moeder
foto?quote:Op maandag 12 september 2005 21:45 schreef Inca het volgende:
[..]
roel stond vanochtend naakt in de badkamer en hij heeft wel een kinderarmpje der tussen hangen hoor![]()
Ik zie het somber in Scan..quote:Op maandag 12 september 2005 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk wordt het nog leuker vanavond.....
ik dank u voor deze heerlijek foto'squote:Op maandag 12 september 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er worden altijd alleen foto's van de vrouwen gemaakt, iig merendeel dan.quote:
Ben ik dan ook benieuwd naar. we hebben Roel namelijk al naakt en dat was idd niet om over naar huis te schrijvenquote:
ah wat maakt dat uit, als hij maar weet wat hij ermee moet doenquote:Op maandag 12 september 2005 21:45 schreef Inca het volgende:
[..]
roel stond vanochtend naakt in de badkamer en hij heeft wel een kinderarmpje der tussen hangen hoor![]()
Anders ik wel...quote:
Het is leuk dat ze worden gewaardeerdquote:Op maandag 12 september 2005 21:48 schreef __dani het volgende:
[..]
ik dank u voor deze heerlijek foto's![]()
Leuk als iemand er een radslag mee kan doen, maar als je hem niet voelt omdat ie te klein is, heb je er bar weinig aanquote:Op maandag 12 september 2005 21:50 schreef __dani het volgende:
[..]
ah wat maakt dat uit, als hij maar weet wat hij ermee moet doen
iddquote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Er worden altijd alleen foto's van de vrouwen gemaakt, iig merendeel dan.
Tieten, poesen, scherende dames en wij worden gewoon vergeten![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 21:45 schreef Inca het volgende:
[..]
Oh ja, ze waren mooi ja, plus eens weer mannelijke bewoner foto'squote:Op maandag 12 september 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is leuk dat ze worden gewaardeerd
Dan is er altijd nog een ander gaatjequote:Op maandag 12 september 2005 21:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Leuk als iemand er een radslag mee kan doen, maar als je hem niet voelt omdat ie te klein is, heb je er bar weinig aan![]()
Die bedoelde ik ja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |