quote:Op woensdag 28 september 2005 18:16 schreef OpaLing het volgende:
Koffie Havoc en Cuall?
Neem een koekje dan bekijken we de vakantiekiekjes van Cuall ff...
We zijn alweer goedquote:Op woensdag 28 september 2005 18:24 schreef OpaLing het volgende:
Ik moet nog bijkomen van de opwinding van Havoc. Door een akelige verspreking kreeg ik een rake tik op mijn vingers van de beste man. En dat nog wel op een heugelijke dag als vandaag (feli H&T).
Ik ben ook de jongste niet meer hoor, ja laten we een dansje makenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:24 schreef OpaLing het volgende:
Topless?
P-p-pardon juffrouw Cuall. Denkt u wel aan mijn zwakke hart, alstublieft?
Ik moet nog bijkomen van de opwinding van Havoc. Door een akelige verspreking kreeg ik een rake tik op mijn vingers van de beste man. En dat nog wel op een heugelijke dag als vandaag (feli H&T).
Voor een party ben ik wel in!
Zal ik even een prettige jazzplaat opzetten? Dan nodig ik u voor een dans...
En wanneer maak je het goed met mij??quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:38 schreef itsme het volgende:
hey goedeavond . wat gezellig hier in de clib
Jij ruikt een rel op afstand hè?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef Roache_ het volgende:
Doe je mij ook een biertje? (Een herfstbokje oid)
Komt nog bij dat Anna bekend was vanwege iets andersquote:Op donderdag 29 september 2005 00:36 schreef itsme het volgende:
Oke Ik doe mijn oude plaatje wel terug
Is tongetje niet goed geneog/ of zien jullie die niet?
schenkt biertjes in
ok maar mijn oude plaatje waar is die dan bekend om?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat Anna bekend was vanwege iets anders
nee vertel want die is wel geilquote:Op donderdag 29 september 2005 00:58 schreef itsme het volgende:
kwas nieuwsgierig of jullie dat weten
Was dat je dochter niet?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:46 schreef itsme het volgende:
[..]
ok maar mijn oude plaatje waar is die dan bekend om?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |