Wat is er dan, heeft ze je de bons gegeven?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Hou jij de knoppen maar in de gaten, ik heb een grafhumeur en dat moet op iemand afgereageerd worden.![]()
UIt het raam gooien dat kreng en ff in de steenstraat een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:31 schreef Roache_ het volgende:
Jongens, jongens, ik wil best vals doen tegen wie jullie maar willen, maar ik heb een GROOT probleem. Serieus, ik word er gek van.
Sinds drie weken is het ineens bijna onmogelijk om nog internetpagina's te openen. Heel tergend langzaam opent ' ie iets, maar vaker zie ik alleen na 3 minuten een " deze pagina kan niet geopend worden" gezeik. De PC is al helemaal door de fabrikant teruggezet naar de fabrieksinstellingen (vandaar mijn lange afwezigheid) oh het was jullie niet opgevallen dat ik weg was, stel trutten![]()
Ik heb alle mogelijke virusscans gedaan, alle spyware met Ad-Aware opgespoord, de windows firewall eraf, m'n eigen firewall eraf maar NIETS versnelt. Verder doet ' ie alles prima, ik Sims2 me helemaal suf, maar internetten is geen lol meer aan.
Help mij, ik mis mijn valsigheid ook!!!!
(APK je haar zit stom trouwens)
Nee, NAC heeft gewonnen en dat heeft mij 2¤ winst opgeleverd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef cuall het volgende:
Wat is er dan, heeft ze je de bons gegeven?
Ik heb alles geprobeerd, zelfs met firefox is het traag. Niet alleen FOK, maar alles! Ik moet gvd naar m'n schoonzus om onze homepage te bekijken, daar kom ik niet eens meer op....quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, NAC heeft gewonnen en dat heeft mij 2¤ winst opgeleverd.
En euh Roache, gaat het nu ook langzaam
Fok is namelijk regelmatig langzaam/down tegenwoordig.![]()
Heb je al een andere browser geprobeerd
Proxy setings gecontroleerd
Sorry maar ik snap er niks van, je bent saccho omdat je hebt gewonnen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, NAC heeft gewonnen en dat heeft mij 2¤ winst opgeleverd.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap er niks van, je bent saccho omdat je hebt gewonnen?
Zal wel aan mij liggen![]()
Roache_ ik kan je er niet mee helpen, bij zulke problemen formateer ik de handel en installeer alles opnieuw, want meestal duurt het langer om het probleem op te lossen en ben je sneller klaar na een schone installatie
Misschien ligt het aan de verbindingquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:40 schreef Roache_ het volgende:
Ik heb alles geprobeerd, zelfs met firefox is het traag. Niet alleen FOK, maar alles! Ik moet gvd naar m'n schoonzus om onze homepage te bekijken, daar kom ik niet eens meer op....![]()
![]()
Ha Palingquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:41 schreef PalinG het volgende:
Hallooo lieve allemaal.
Meer drinken Roache... dan lijkt alles weer een stuk sneller![]()
Is er nog bokbier? Mag ik er dan eeeentje?![]()
Ohquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef Roache_ het volgende:
PalinG ik heb een traytje in de koelie staan, pak maar.
Wisten jullie dat ik vandaag mijn baan heb opgezegd?!!? Proost!!
Ja, maar moet ik blij zijn met twee euro?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:41 schreef cuall het volgende:
Sorry maar ik snap er niks van, je bent saccho omdat je hebt gewonnen?
Zal wel aan mij liggen![]()
Let me guess, ga je schilderen of ga je een galerie openen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef Roache_ het volgende:
Wisten jullie dat ik vandaag mijn baan heb opgezegd?!!? Proost!!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:49 schreef Roache_ het volgende:
Baan opgezegd wegens een nieuwe, leukere.
Beter dan ik, maar ik heb 4 streams lopen.quote:APK, die site kom ik al bijna niet op.... Maar gelukt: 307.0 KByte/sec (=2456 kbps) Ik snap er niks van,
Wijn!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:49 schreef PalinG het volgende:
tsss... neem liever nog een biertje
kijk maar ff in de 'koelie'![]()
upgrade van het Bios dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:49 schreef Roache_ het volgende:
Baan opgezegd wegens een nieuwe, leukere.
APK, die site kom ik al bijna niet op.... Maar gelukt: 307.0 KByte/sec (=2456 kbps) Ik snap er niks van, da's prima maar de pagina's openen is zoooo traag... Help me dan toch!!
Cuall, alles is al opnieuw geinstalleerd en gereset en opgefluft en weet ik 't.. MOEDELOOS word ik ervan (en vals)
Is this love, is this love, is this love, is this love that I'm feeling?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
I wanna love you...
Ga jij effe aan de andere kant van de Clib zitten, je werkt op mijn zenuwen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:55 schreef PalinG het volgende:
APK jongen, wat een stress? Of is het feeststemming?
Zal ik ff een kaasplankje voor bij je wijntje maken?
citaat Joost: "Laat je hart spreken!"
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:54 schreef Roache_ het volgende:
Weet je wat, ik gooi 'm inderdaad maar het raam uit en ga nu ilona scuderia maar eens loven
Niet echt, het is een schitterend nummer van Queen; I Was Born to Love You...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Is this love, is this love, is this love, is this love that I'm feeling?![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar die air van Natte Nathalie, is dat Haags?
Doe jij niet zo lelijk, is je iege stomme schuld dat je te schijterig bent om heftig te gokken en dat je dan ook maar weinig wint.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ga jij effe aan de andere kant van de Clib zitten, je werkt op mijn zenuwen.![]()
waarvan dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik wordt langzaam gek geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |