Neem jij nu ook maar gewoon je medicijnen in dan kun je nog even streamen straks voor ons!quote:
APK is zo rot nog niet hoor, je moet hem alleen soms ff de mond snoerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:04 schreef PalinG het volgende:
dat wat cuall zei !!
Go girl, pak m aan.
*achter cuall verstopt voor boze blik APK*
Wat alleen met witte wijn lukt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
[..]
APK is zo rot nog niet hoor, je moet hem alleen soms ff de mond snoeren![]()
Welke jij bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:04 schreef Roache_ het volgende:
Ben jij een kloon van Semtex ofzo?
Ik?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:04 schreef Roache_ het volgende:
Ben jij een kloon van Semtex ofzo?
[para*mode]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik?
We moeten even geduld hebben, voordat Roache_ dit allemaal heeft gelezen, zitten wij al aan ons volgende drankjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:08 schreef Sanne het volgende:
Roache, wie is volgens jou de homo in het huis? Als die er al tussen zit.
Ik ben nu Hazes en witte wijn aan het streamen, ik krabbel langzaam op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Neem jij nu ook maar gewoon je medicijnen in dan kun je nog even streamen straks voor ons!![]()
Weet je wie pas echt para zijn, de BB-bewoners, ze draaien langzaam door...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef PalinG het volgende:
[..]
[para*mode]
Je usericon is wel explosief...
[/para-mode]
ach........quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn er hier nog mensen die in gerookte paling handelen?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben nu Hazes en witte wijn aan het streamen, ik krabbel langzaam op.
Ik sta aan de deur.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:06 schreef PalinG het volgende:
[etterbui]
Kijk es wat ik gevonden heb:
[afbeelding]
Uit de folder van de boerderij van TTTanja?
[/etterbui]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef Roache_ het volgende:
Echt wat een bagger dit zeg, hele reply getyped, op invoeren, na een minuut: Kan de pagina niet vinden... Doei reactie, GRRRRRRRR HOEREZOOOOOOOIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB, APK en Roachequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:15 schreef fashionably_late het volgende:
*met kratje rosé het etablisement binnenrent...
Pfffft wát een K!!weer!! Ik ben nat tot op mien bott'n!!
Waar gaat het over?
Wie bedoel jij??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef APK het volgende:
Is de Fok-menner alweer bezig in het slowchat topic met zijn anti-Roel Campagne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |