quote:Op maandag 12 september 2005 20:28 schreef Tamaartje het volgende:
Menen jullie nu serieus dat jullie dit gelul van Liekse boeiend vinden?
nee, irritant is een beter woord, wat zeurt dat kind nou....quote:Op maandag 12 september 2005 20:28 schreef Tamaartje het volgende:
Menen jullie nu serieus dat jullie dit gelul van Liekse boeiend vinden?
Het is gewoon een sukkel. Mag van mij wel weg een donderdag.quote:Op maandag 12 september 2005 20:29 schreef lennardn het volgende:
Zielig voor Rikkert dat ie niet door heeft de 3e keus te zijn na Roel en Menno.
Beetje bord voor zijn kop. Hij heeft toch ook ogen ?
quote:Op maandag 12 september 2005 20:34 schreef Knurkie het volgende:
Rob: ik stoot iedereen voor het zere been....
quote:Op maandag 12 september 2005 20:34 schreef Knurkie het volgende:
Rob: ik stoot iedereen voor het zere been....
Ze wilde Menno niet,die heeft zich wel aangeboden afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 12 september 2005 20:29 schreef lennardn het volgende:
Zielig voor Rikkert dat ie niet door heeft de 3e keus te zijn na Roel en Menno.
Beetje bord voor zijn kop. Hij heeft toch ook ogen ?
je kunt natuurlijk ook overal wat achter zoeken... ik heb een pleurishekel aan de zeug, maar misschien is tot haar botte kop doorgedrongen dat ze zichzelf onmogelijk maakt als ze haar gedrag niet aanpast..quote:Op maandag 12 september 2005 20:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Staat die buik nou af te drogen. HUH zie ik het goed ? nahhhh dat kan echt niet.
Die heeft in het kamertje echt wel iets meer te horen gekregen, ze werkt aan dr image. Voor het jongen/meisje incident deed ze geen fok en nu doet ze opeens van alles.
serieusquote:Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef Sassefras het volgende:
enveloppe!!!!!
beste roel deze is voor jou, voor eenmalig gebruik en voor jou alleen. niemand anders mag er gebruik van maken. deze tondeuse is voor jou en voor jou alleen.
BB
yesquote:Op maandag 12 september 2005 20:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
serieus(kheb geen beeld.. ben afhankelijk van jullie info vandag)
Ja dat is echtquote:Op maandag 12 september 2005 20:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
bedoelt ie niet dat ie geen nieuwe Cruyff geworden isquote:Op maandag 12 september 2005 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
O nu is sir limpsalot alleen geen nieuwe tom cruise omdat hij een gezin had en geld moest verdienen. Huhuhuh!
hoe verzinnen ze het zegquote:
dat laatste zijn we al een aantal weken getuigen vanquote:Op maandag 12 september 2005 20:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
bedoelt ie niet dat ie geen nieuwe Cruyff geworden isOf heeft dat ongeluk meer schade aangericht dan we al dachten
Hier nog eenquote:Op maandag 12 september 2005 20:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Roel had er zelf om gevraagdquote:Op maandag 12 september 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe verzinnen ze het zeg
en nog steeds geen 3dagen-opdracht dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |