Oooh das ist jah ganz Geil!!!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:28 schreef WHiZZi het volgende:
Ik zal ook eens iedereen laten kwijlen hiero:
Ik bezit het volgende kitje:
........
Niet op de foto, maar binnenkort vervang ik de Tama hardware (snarestand, basdrumpedaal en hihat) door BigDog Hardware

Wooe Bart! Een echte Linko!!!quote:Besides these drumset, Bart owns a 14" snare from Linko which he uses for the carnaval band.

Ik heb niets gezegd; elke drummer zal immers beamen dat iets van het drumstel dienst zal moeten doen als bierglas/fles/blik-houderquote:...en wordt behalve als trommel ook als bierglas-houder gebruikt

best aardig setje tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe bekkens gekocht.
Paiste 502+ 14" Hihats
Meinl m38 16" crash + 20" ride
Nou niet lachen maar zo ziet mijn kit er nu uit:
[[url=http://img375.imageshack.us/img375/9711/dsc001052hc.th.jpg]afbeelding][/URL]

met splash bedoel ik van die hele kleine bekkensquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat is het verschil tussen een crash en een splash?

wehe, tegen die tyd wel ff pics plaatsen he (y)quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:42 schreef CasB het volgende:
Yup...leuk voor accenten
Ik denk dat ik over een week of 2/3 maar eens naar Music All In ga, even mijn centjes uitgeven
Verlanglijstje in chronologische volgorde:
- Masterwork Crash
- Stand
- Masterwork Hihat
- Masterwork Ride
- Masterwork Crash
- Premier Artist series Birch (20-10-12-14-14)
- Aquarian vellen
- Custom bassdrum resovel
Maar de bekkens (t/m ride) komen dus over een paar weken

ooh oke de crash zijn de wat grotere 15/16/17 etc. dan toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:01 schreef C2C het volgende:
[..]
met splash bedoel ik van die hele kleine bekkens
12/10 inch oid![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef C2C het volgende:
wat ook leuk is is gewoon om heel veel op de cups van je crash, ride en hi hat te spelen (hi hat open als je er op speeld) zo kan je hele leuke beats maken, beetje mee spelen![]()

jap dat kloptquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ooh oke de crash zijn de wat grotere 15/16/17 etc. dan toch?
[..]
JA dat doe ik sinds ik die nieuwe bekkens heb ook klinkt wel vet!

Links drummen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef C2C het volgende:
[..]
jap dat klopt
tis echt lachen, waar ik de laatste tijd heel veel mee bezig ben is met links drummen, gewoon met links drummen heb ik eigenlijk amper moeite mee maar heel tip is een heel ander verhaal dat is echt moeilijk
maar ik begin het nou al aardig onder de knie te krijgen gelukkigtis super handig

ja met links op de hi-hat enzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Links drummen?
Mên dit zuigt zo erg: wij krijgen nieuwe buren en waarschijnlijk gaan die zeiken over het feit dat ik zo'n ongelovelijk goeie drummer ben. Lees: dat ik aan het leren ben
Dus dan wordt het overstappen op electrisch of semi-acoustisch![]()

nice nice..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:28 schreef WHiZZi het volgende:
Ik zal ook eens iedereen laten kwijlen hiero:
Ik bezit het volgende kitje:
Een Gretsch Catalina Club Rock
[afbeelding]
26" x 16" Basdrum
14x10" Tom
16x16" floor
18x16" floor
14x6,5" Snare (20 lugs \o/ )
[afbeelding]
Ik heb ook bekkens:
[afbeelding]
vlnr:
Sabian Neil Peart Signature 14" Hihat (links onder in hoek)
Sabian Paragon 10" Splash (boven de Stagg (roze) tamboerijn)
Zildjan A Custom 16" Crash
Sabian AAX 14" Dark Crash
Sabian Vault 18" Crash
Sabian AA 16" Thin Crash
Masterworks Cymbals 21" Ride Custom
Niet op de foto, maar binnenkort vervang ik de Tama hardware (snarestand, basdrumpedaal en hihat) door BigDog Hardware

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |