Tja, das kut.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:55 schreef Nemephis het volgende:
Hee zo'n Pearl kitje had ik in een oefenruimte; best een lekker setje!
Wist je trouwens dat je met kapot gemepte WuHan bekkens leuke Terry Bozzio-achtige dingetjes kan maken (recept: kapotte China Splash + haakse slijper)
Daarna dat ding (wat er van over was, een splash met een grote hap eruit) op de kop bovenop een sizzle-ride - dan krijg je dus een hele korte splash die na-sizzlet.
Godver duurt nog een week voor ik weer kan spelenthuis kan niet (wat is nu leuker op de zondag middag dan een potje drummen?)
Neuken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:55 schreef Nemephis het volgende:
Godver duurt nog een week voor ik weer kan spelenthuis kan niet (wat is nu leuker op de zondag middag dan een potje drummen?)
Bedoel je daarmee de crash van die serie?? Ik heb aardig vaak op de zbt hihat gespeeld, tis lekker als je wilt rammenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:22 schreef Guusie het volgende:
Heeft iemand ervaring met: Zildjian - ZBTC ?
Nou, ik vind Zildjian nog steeds erg overschat. Alleen de K en K custom klinken wel lekker, de rest vind ik niet echt lekker klinken. Ze klinken niet echt helder...quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:11 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zelfs dat zit er niet inlife sucx
Zildjian roeleert - K
Uhhh nee...waarom zou ik jaloers zijn op bekkens als ik zelf een beter klinkend bekken heb?quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:38 schreef search64 het volgende:
Je bent gewoon jaloers!
Ik heb ze niet voor niks gekozen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:41 schreef CasB het volgende:
JIj wilt beweren dat ZIldjian K's de best klinkende bekkens zijn?
Ach, smaken verschillen
Ja maar Wuhan bekkens koop je in de verwachting "over twee maand weer nieuwe kopen want dan zijn ze stuk", Zildjian K's koop je voor het leven... maar ze zijn duur jahquote:Ze "K"osten dan ook wel een fokking rib uit je lijf.
Hoezo herkenbaar?quote:Heb wel een DB pedaal maar kan er echt nog niet goed mee overweg Ik oefen het eigenlijk ook veel te weinig dus het is mn eigen schuld
quote:Ik ben dus ook niet echt goed in accenten en grooven enzo, maar daar ben ik wel druk mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |