je had net een keer te vaak een fok schermpje openstaanquote:
Neuh, het trieste van bij Deloitte werken is juist dat je nooit op je eigen bedrijf aanwezig bent, dus dat lijkt me onmogelijkquote:Op maandag 12 september 2005 20:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
je had net een keer te vaak een fok schermpje openstaan![]()
Toch jammer dat op het CyberCenter de koffie beter was :pquote:Op maandag 12 september 2005 15:39 schreef AnthonyZeus het volgende:
Ik vraag het me wel eens af, gezien ik af en toe nog wel eens langs loop als Field Services medewerker, en dat je dan nog ffies een schermpje van FOK! open ziet staan...dus...naam en functie s.v.p.
Kom je nog koffie brengen of hoe zit dat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:07 schreef knox_ het volgende:
Jan, 4de verdieping, 2e deur rechts, dan links langs de koffieautomaat, de trap naar boven en dan de vierde deur rechts achterin de hoek bij het raam.
Functie: Koffie zetten
nah meestal ging dat in groepjes hoor, voor wat hoort wat, eerst zelf rondje koffie halen en dan pas collega vragen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:54 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Kom je nog koffie brengen of hoe zit dat?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:07 schreef Lucille het volgende:
Ik vond die naamsverbastering van Deloitte & Touche altijd wel grappig.Dat is dan ook gelijk het meest grappige aan die club. En dat is al triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
Ik vond die naamsverbastering van Deloitte & Touche altijd wel grappig.Vooral als de eigen werknemers het zo noemdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar euh, Touche is weg he! het is alleen nog Deloitte! met de groene stip!
Ik vond die naamsverbastering van Deloitte & Touche altijd wel grappig.Wat een kutleven zal jij hebben zeg, als je daar al om kunt lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een kutleven zal jij hebben zeg, als je daar al om kunt lachen
KEWLHEID MET JE DOMME GROETENquote:Op maandag 12 september 2005 19:22 schreef veldmuis het volgende:
VETHEID MET JE FIELD SERVICES MEDEWERKER
Groetjes,
veldmuis
Eric Ubbels?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:53 schreef teckna het volgende:
De heer E.U. hier, waarom ben je niet aan het werk!
(ex-deloitter meld)
[..]
Toch jammer dat op het CyberCenter de koffie beter was :p
iddquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:07 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Eric Ubbels?
Raar eigelijk, ik weet zoiezo dat er een Nobel gozer op het CC zit...
Whehehequote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:21 schreef Disorder het volgende:
Heheheheheh
kunnen we beter aan jou vragen?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:07 schreef AnthonyZeus het volgende:
Werk je er nog dan? Of niet meer?
Neuh, best aardig eigenlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:25 schreef Mr-Z het volgende:
kutkick
mijn garp wat doe je!?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
zoeen intense garpigheidt!!!11einz:D
![]()
![]()
: :dD
klinkt als ervaringquote:Op zondag 23 juli 2006 18:48 schreef Allochtoon het volgende:
FIELD SERVICES MEDEWERKER
de slechtste functies krijgen de 'mooiste' namen
quote:Op maandag 12 september 2005 19:41 schreef Yildiz het volgende:
en jśllie delen die ISO-9002 normen/certificeringen uit, tóch!?![]()
Of een topic in WGR "Wat te doen bij ontslag na ..."quote:Op maandag 24 juli 2006 12:18 schreef Echo99 het volgende:
Ik zie het volgende topic al verschijnen:
UWV FOK!kers??
Waar blijven de foto`s/video`squote:Op maandag 24 juli 2006 12:51 schreef Remon_Strijdonck het volgende:
O, sorry voor de kijkers. Esmee was mijn eerste Milf![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 09:55 schreef google-queen het volgende:
Die gozer is zijn baan kwijt en je zal hem (in ieder geval onder AZ) niet meer op Fok! zien.
Zij is trouwens ook haar baan en haar man kwijt (Ze was getrouwd).
Klinkt wel erg betrouwbaar. [Iemand] die [erg veel hoort].quote:Op donderdag 28 september 2006 10:33 schreef google-queen het volgende:
Ik ken iemand daar...en die hoort altijd erg veel. Geloof me ze zijn allebei foetsie.
Ik wil graag geloven wat je zei. Dus doe ik het.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:12 schreef google-queen het volgende:
Tja suit yourself, je mag geloven wat je wilt.
De hele rel gemist op fok?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
Serieus waar?
Aangezien dit in ONZ staat neem ik het niet zo serieus
Wie/wat is je bron
quote:Op donderdag 28 september 2006 09:55 schreef google-queen het volgende:
Die gozer is zijn baan kwijt en je zal hem (in ieder geval onder AZ) niet meer op Fok! zien.
Zij is trouwens ook haar baan en haar man kwijt (Ze was getrouwd).
owja.. was zn milf verhaal ff vergetenquote:Op donderdag 28 september 2006 13:56 schreef google-queen het volgende:
Ik ben idd een ex deloitter..en voordat we rare conclusies krijgen nee ik ben niet de milf..die zat in een ander gebouw en heb ik nooit gezien.. Remon heb ik trouwens wel vaak gezien en gesproken..had niet verwacht dat hij zo zakkerig kon zijn.
is het een veelbesproken onderwerp bij Deloitte?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:59 schreef google-queen het volgende:
Ik hoorde het 2 weken geleden pas en toen ben ik me even gaan inlezen, ik heb wel genoten hoor..
Waar ik nu zo benieuwd naar ben, hoe heeft dit geleefd binnen Deloitte?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:59 schreef google-queen het volgende:
Ik hoorde het 2 weken geleden pas en toen ben ik me even gaan inlezen, ik heb wel genoten hoor..
Mennnnn.....quote:Op donderdag 28 september 2006 14:12 schreef google-queen het volgende:
Als ik mijn contact spreek zal ik het eens vragen.
www.deloitte.nlquote:Op donderdag 28 september 2006 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een Deloitte ?
Delta Lloyd ?
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een Deloitte ?
Delta Lloyd ?
Nee een soort overkoepelende organistatie/inkoop voor supermarkten in Nederland en de VS.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:06 schreef Maikuuul het volgende:
Dus net zoiets als Orange ?
Hebben ze daar veel vrachtwagens om die groentens/andere spullen te vervoeren dan ?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:08 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nee een soort overkoepelende organistatie/inkoop voor supermarkten in Nederland en de VS.
Welke supermarkten eronder vallen weet ik niet.
lekker fucking belangrijkquote:Op donderdag 28 september 2006 15:06 schreef Maikuuul het volgende:
Dus net zoiets als Orange ?
Dat denk ik wel ja. Hoe weet jij dat dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebben ze daar veel vrachtwagens om die groentens/andere spullen te vervoeren dan ?
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een Deloitte ?
Delta Lloyd ?
Het is tegenwoordig Deloitte.....quote:Op donderdag 28 september 2006 16:11 schreef google-queen het volgende:
Deloitte en Touche is een belastingadvieskantoor, een grote ook nog. Er zijn vestigingen door het hele land. Het geval van de Milf en Anthony Zeus speelde zich af in amsterdam, bij het Sloterdijk Station...
Touche in Nederland doet ook niet meer meequote:Op donderdag 28 september 2006 16:26 schreef google-queen het volgende:
Tohmatsu doet niet meer mee..en inderdaad ze hebben vestigingen over de hele wereld.
quote:
Ik dacht het ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:14 schreef Rebubbled het volgende:
Ik denken dat AZ uit de dood herrezen was. Maar niets van dat..
Dat zal nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:14 schreef Rebubbled het volgende:
Ik denken dat AZ uit de dood herrezen was. Maar niets van dat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |