De tegenstellingen zijn er zeker wél... Alleen het stelletje is zo achterbaks dat ze dat nooit toe zullen geven. Aaaaa het is zo gezellie met z'n allen. En intussen wordt er geroddeld bij het leven...quote:Op maandag 12 september 2005 18:14 schreef jalla het volgende:
vind het nu allemaal veel te gezapig. Mis de grote tegenstellingen in de groep .Misschien dat een opdracht daar voor kan zorgen
ja dido wie noemt haar kind nou DIDOquote:Op maandag 12 september 2005 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Albert zegt 't nu ook bij het voorstukje van Boulevard. Er zou écht een trafo in het huis zitten.
ja? ... dus ...?quote:Op maandag 12 september 2005 18:17 schreef fantastrick het volgende:
oh my god... vanavond gaan de jongens de meisjes opmaken.... dus...
mja denk dat haar filter in de weg zit....quote:Op maandag 12 september 2005 18:19 schreef Inca het volgende:
WE ZETTEN 6 STOELEN NEER TANJA WORD NIET GEVRAAGD
Dido.... Hmmmm..... Dit Is Dus Onno???quote:Op maandag 12 september 2005 18:18 schreef Inca het volgende:
[..]
ja dido wie noemt haar kind nou DIDO
nuquote:Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef FlowKey het volgende:
hoe laat begint RTL-Boulevard?
18.35quote:Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef FlowKey het volgende:
hoe laat begint RTL-Boulevard?
nee, ze weet het gewoon allemaal niet meer volgens mij, maar dit kan nooit goed zijn voor haar.quote:Op maandag 12 september 2005 18:19 schreef Kimske het volgende:
ik begin echt met tanja te doen te krijgen, tis toch sneu als je hier aan mee doet om zo geld te kunnen verdienen om luiers te kunnen kopen?
dat programma durf ik niet te kijken... dat is zoooooo slecht...quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Zometeen in THUIS over een transsexueel in het BB huis.
Zou natuurlijk wel geweldig zijn als dit het sneeuwbaleffect is van de opmerking van Edwin Evers.quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Zometeen in THUIS over een transsexueel in het BB huis.
Ik denk Mennoquote:Op maandag 12 september 2005 18:19 schreef ThaPete het volgende:
hoor net op rtl boulevard dat er een transsexueel in BB zit 3 x raden wie..... ik denk ingrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |