ik ben bang dat het bingo isquote:Op maandag 12 september 2005 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rob en dido gaan bedenken wat het dagelijks leven in BB leuker moet gaan maken, mensen hier nog leuk ideetjes?
Nope, en die komt vandaag ook nietquote:Op maandag 12 september 2005 14:55 schreef BigBro000 het volgende:
nog steeds geen WEEK OPDRACHT????? iemand graag even bevestigen.... er is geen streamverslag van vandaag
vertel... klinkt alsof je meer weet. of denk je dat die opdrachten alleen 's ochtends komen????quote:Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, en die komt vandaag ook niet
Of gewoon een ander shirt aan doenquote:Op maandag 12 september 2005 14:52 schreef Bergie het volgende:
[..]
Ken ze beter dat shirtje uitdoen......Wordt het voor ons ook nog een beetje leuk om naar te kijken
Ik doe maar alsofquote:Op maandag 12 september 2005 14:57 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
vertel... klinkt alsof je meer weet. of denk je dat die opdrachten alleen 's ochtends komen????
Gek he....ik vind ze zonder shirtje veel leuker. Alle vrouwen, behalve Chantal.....god wat heb ik een hekel aan dat mens.....quote:Op maandag 12 september 2005 14:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Of gewoon een ander shirt aan doen
ja dat klinkt wel logisch. thanksquote:Op maandag 12 september 2005 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof, maar vorige week kwam de opracht pas dinsdag..dus ik denk dat BB het gewoon met opzet heel saai wilt houden zodat de groep zich stierlijk gaat vervelen. Wat ook kan is dat het een opdracht word die niet zoveel tijd nodig heeft en dat ze daarom de opdracht wat later doen
wacht maar... er vormen zich nu al wel twee groepjes en ik denk dat bb daar op in gaat spelen...quote:Op maandag 12 september 2005 15:01 schreef jalla het volgende:
Dat arm en rijk bb had toch wel iets achteraf.
Kreeg je iig twee groepen. Nu is het one big happy family![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef BigBro000 het volgende:
[..]
ja dat klinkt wel logisch. thanks
Tanja mag van mij dr shirt ook aan houden hoorquote:Op maandag 12 september 2005 15:00 schreef Bergie het volgende:
[..]
Gek he....ik vind ze zonder shirtje veel leuker. Alle vrouwen, behalve Chantal.....god wat heb ik een hekel aan dat mens.....
owja?quote:Op maandag 12 september 2005 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, en die komt vandaag ook niet
Psst....Commentaren op de live streams - deel 181quote:
de helft van de shirtjes van tanja is te kort..... denk dat ze te veel heeft gegeten de laatste tijdquote:Op maandag 12 september 2005 15:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Tanja mag van mij dr shirt ook aan houden hoor
ik zeg nietsquote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst....Commentaren op de live streams - deel 181
(maar ook ik kan foute inschattingen maken natuurlijk)
Geloof me....ik zie nog liever Tanja (niet boos worden)...dan die amsterdamse sletterbak!quote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef J-net het volgende:
[..]
de helft van de shirtjes van tanja is te kort..... denk dat ze te veel heeft gegeten de laatste tijd![]()
Ik denk ook pas morgenquote:Op maandag 12 september 2005 14:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof, maar vorige week kwam de opracht pas dinsdag..dus ik denk dat BB het gewoon met opzet heel saai wilt houden zodat de groep zich stierlijk gaat vervelen. Wat ook kan is dat het een opdracht word die niet zoveel tijd nodig heeft en dat ze daarom de opdracht wat later doen
Zolang Tanja dr mond dichthoudt is ze wel te verdragen, Chantal is gewoon een jaloers kreng dat zit te stoken tussen alles en iedereen. En bovendien zichzelf veelste graag hoortpraten, dus je hebt nu wel een punt.quote:Op maandag 12 september 2005 15:05 schreef Bergie het volgende:
[..]
Geloof me....ik zie nog liever Tanja (niet boos worden)...dan die amsterdamse sletterbak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |