Stel eens een vermakelijk doch beschaafd alternatief voor dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit is al de tweede keer op rij en de derde keer in totaal dat er een topictitel vernaggeld is. Als de titel er dan leuker op zou worden, dan valt er mee te leven, maar dat is totaal niet het geval.
Ik denk dat een aantal zich niet prettig zou voelen om die titel in hun MyAT iedere keer terug te zien. We denken dus allebei wat anders.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk niet dat er iemand zou klagen hoor.
Das waar.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef UIO_AMS het volgende:
De SC van TRV moet voor iedereen toegankelijk zijn.
Wat is er mis met het origineel?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Stel eens een vermakelijk doch beschaafd alternatief voor dan?
Ik ben ook de moeilijkste niet. Kom maar met iets beters CMT.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef k_man het volgende:
Stel eens een vermakelijk doch beschaafd alternatief voor dan?
De SC van TRV is voor iedereen toegankelijk. Ik kan me niet indenken dat er mensen problemen hebben met de titel die ik had bedacht voor deel 60 (en ook die van deel 59).quote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal zich niet prettig zou voelen om die titel in hun MyAT iedere keer terug te zien. We denken dus allebei wat anders.
In dat geval kies ik voor laagdrempeligheid en niet voor eventueel belemmerende titels. De SC van TRV moet voor iedereen toegankelijk zijn.
Het woordje 'neuken' mag dus niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben ook de moeilijkste niet. Kom maar met iets beters CMT.
Zo zijn er wel meer titels van de SC van TRV geweest die weinig met TRV van doen hadden.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Je titel voor deel 59 had niets met TRV van doen. Je laatste TT was seksistisch. Lijkt me toch wel duidelijk.
Die passen nooit.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zal eens even wat wijze woorden uit de kast halen:
HTL #61 - Wie bemint, heeft behoefte aan geduld of aan een verre reis.
HTL #61 - Niemand keert terug van een reis zoals hij vertrokken is.
HTL #61 - Als je je vooroordelen verliezen wilt, moet je reizen.
![]()
# 61: Zo komen we ergens.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het woordje 'neuken' mag dus niet?
Het verzinnen van een titel wordt er zo niet makkelijker op.quote:
Die tweede wel...quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:34 schreef k_man het volgende:
Ga een wandtegeltjeswinkel beginnen joh.
Óf je bent heeel helderziend, óf de rel is al weer voorbijquote:
Die is alweer voorbij.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Óf je bent heeel helderziend, óf de rel is al weer voorbij
Heb je een voorstel?quote:Op zondag 18 december 2005 13:40 schreef Quinazoline het volgende:
Is het een idee om dit topic: Wie wil mee naar Zweden? iets anders te noemen? Het is namelijk meer een centraal Zweden topic geworden, dan iets om een reisgenootje te zoeken.
[Centraal] Zweden --> Maak ik er wel even van.quote:Op zondag 18 december 2005 13:40 schreef Quinazoline het volgende:
Is het een idee om dit topic: Wie wil mee naar Zweden? iets anders te noemen? Het is namelijk meer een centraal Zweden topic geworden, dan iets om een reisgenootje te zoeken.
Topic is bijna volquote:Op zondag 18 december 2005 13:58 schreef Jaguarized het volgende:
[Centraal] Zweden --> Maak ik er wel even van.
Edit: ruk, geen rechten meer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |