Jouw woonplaats is voor mij al bijna anderhalf uur rijden (Dolfinarium). Wou je logées uit de Randstad hebben, of zo?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb redelijk ruimte met 100m2 woonkameroppervlak...
Best...quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jouw woonplaats is voor mij al bijna anderhalf uur rijden (Dolfinarium). Wou je logées uit de Randstad hebben, of zo?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Okee, gemiddelde huiskamer he? En wie gaat er open huis houden voor een stelletje fotofielen als wij?
Zegt Miss Friesland anno 1950quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
Iets centraals lijkt me idd beter
Utrecht ofzo?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zegt Miss Friesland anno 1950![]()
Niet zo miepen het is nog geen 200 kilometer naar het noorden vanaf Utrecht!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou trouwens in Groningen wel een heeeeeeeeel geschikte tent / kroeg weten...maar dat is ook weer zo ver weg
Ja met z'n allen naar de YabYumquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:03 schreef mother-mother het volgende:
ik kreeg ineens een ingeving
volgens mij kan je net zo goed een bordeel nemen, voor locatie dan he ( rode fluwelen toestanden enzo)![]()
die laatste toevoeging maakt t iets duidelijkerquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
Moeten we zeker met PeRi naar de BananenBar voor haar Josephine Baker foto
'k vind het eerder behoorlijk lulligquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:16 schreef RonaldV het volgende:
wat een kut excuus om es in een bordeel te kunnen kijken.
Het topografische aspect is in mijn geval alleen maar om het reizen. Normaal zit ik vast aan het noorden van Gelderland, maar de komende maanden zit ik veel in Rotterdam, dus daar moet wel iets te combineren zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:28 schreef Merel het volgende:
Dat topografische aspect, heeft dat te maken met reistijden, of gaat het er gewoon om dat er ook eens andere mensen meedoen dan degenen die altijd en overal wel willen ?(Gewoon nieuwsgierig hoor
)
Ik heb dus ook wel interesse, al woon ik in de verkeerde regioMaar ik zou wel bereid zijn om te reizen. Verder heb ik misschien een beetje een jong gezicht (volgens mij gaat dat babyvet nooit meer weg
) maar ik denk zelf dat daar met goede make-up dus wel mee te spelen valt. Maar het is up to you!
Nou dan weten we iig zeker hoe we de tent leeg moeten krijgenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
Moeten we zeker met PeRi naar de BananenBar voor haar Josephine Baker foto
Woei!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:05 schreef fr.oosje het volgende:
Ik ben niet zo'n meeting typje, maar dit ziet er leuk uit. Ik wil ook wel meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |