Da's wel gelijk een hele andere insteek hequote:Op maandag 12 september 2005 23:37 schreef RonaldV het volgende:
Ik moet nog even met Esther overleggen hoe ik het in ga vullen met visagie, maar ik denk dat ik het ga doen via kleine shoots: 1 of 2 fotografen met evenveel modellen. Logistiek was één grote meet makkelijker geweest, vandaar dat ik dat oorsponkelijk als inzet had genomen. Dat betekent wel veel heen en weer rijden, maar dat hoop ik er bij het resultaat wel weer uit te halen. De donkere foto's zijn ideaal voor het komende najaar en de winter, ik begin niet gelijk volgende week.
Natuurlijk kan iedereen hier nog steeds aangeven dat hij of zij belangsteling heeft. Ik reken er eigenlijk een beetje op dat andere fotografen meelezen, en af en toe een greep doen in het aanbod van modellen. Ik ga morgen iig contact zoeken met een paar namen. Mocht iemand een goed idee hebben om het wat groter uit te voeren, dan hoor ik dat graag. Het lijkt me leuk om aan het eind van het winterseizoen een topic vol foto's van verschillende fotografen te kunnen bekijken
Eigenlijk heb je niet eens zo veel nodig. Kijk maar naar de foto's in de OP: zo minimaal mogelijk, de hele sfeer komt uit het model, de kleding, de make-up de sieraden en wat aankleding voor of naast het model. Volgens mij kun je het al doen in een gemiddelde huiskamer. Alleen het belichten is nog een beetje problematisch, en de make-up en kapsel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's wel gelijk een hele andere insteek he![]()
Maar we nou toch zo een beetje bezig zijn met nadenken: wat voor ruimte zou je hiervoor nodig hebbenJe zal dit onder enigzins gecontroleerde omstandigheden moeten doen denk ik
Puckzzquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:21 schreef Puckzzz het volgende:
Jeezus wat zijn we weer hypergevoelig
niet geschikt is niet geschikt, ga ergens anders uithuilen![]()
hier kan ik echt niet tegen, als dit zo doorgaat trek ik me terug
Ik wil ook in zo'n auto kunnen rijdenquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:06 schreef IJzercookie het volgende:
Jaren 50 jurkje present, evenals lange bontjas en parelkettingen. Zelfs nog een hoofddoekje!
[afbeelding]
De auto is van Morpheus en die is ook niet echt klein...quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik wil ook in zo'n auto kunnen rijden![]()
maar die dingen zijn te klein
Nee, maar ik vraag wel erg veel ruimte (2m+). Ik heb een paar van die autootjes geprobeerd, en meestal kwam ik er niet eens in. in de gevallen waar ik er wel in kwam kwam ik er niet meer zonder hulp uit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:13 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
De auto is van Morpheus en die is ook niet echt klein...
Ik kom uit Utrecht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:26 schreef RonaldV het volgende:
Op de één of andere manier lijken de reacties veel uit Zuid Holland te komen. Niks mis mee, maar het lijkt me leuk om ook uit andere delen van het land (en dan vooral de noord- en oostkant van de Randstad en Gelderland) te krijgen. De gewichtsdiscussie lijkt een rol te spelen, dus ik zeg het nog maar een keer:
Ik dacht dat jij wilde fotograferen?quote:
Hey ik ben heel fotogeniek hoor, vooral als ik op de pot zit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wilde fotograferen?
ik bedoelde modellen
Reken ik goedquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woon in Rotterdam...
Mijn ouders wonen wel in Gelderland en ben er ook opgegroeid, mag dat ook?
ook dat gebeurt wel hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:57 schreef fr.oosje het volgende:
Je kan het als model ook omdraaien he, Je hebt een idee en zoekt er een fotograaf bij. Kan je zlef ook eens zeggen dat iemand niet geschikt is.
Als je het niet in mini-meet vorm wilt doen is de vraag al beantwoord, en anders moeten we op zoek naar een leuke plek met een jaren 30-40 uitstraling.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ook dat gebeurt wel hoor
ik ben al een paar keer benaderd omdat men mijn stijl leuk vind. Maar dat gaat meestal buiten grote meetings om, dus dat merk je hier niet.
Er zijn er wel meer waarvan ik weet dat die zo benaderd worden.
maar dit is compleet off-topic.
Is er al nagedacht over een locatie?
ik ookquote:
Ik niet.... Ik kom uit het hoge Noorden, waar de winter al pogingen doet om z'n intrede te doen.quote:
Okee, gemiddelde huiskamer he? En wie gaat er open huis houden voor een stelletje fotofielen als wij?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je het niet in mini-meet vorm wilt doen is de vraag al beantwoord, en anders moeten we op zoek naar een leuke plek met een jaren 30-40 uitstraling.
Als het echt mini meets worden en het past in mijn persoonlijke agenda dan heb ik daar geen moeite mee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Okee, gemiddelde huiskamer he? En wie gaat er open huis houden voor een stelletje fotofielen als wij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |