Ik bedoelde als fotografe.quote:Op maandag 12 september 2005 18:06 schreef Icicle het volgende:
[..]
Je bedoelt als model?..
Thanks, but no thanksIk sta liever aan de andere kant van de camera. En daarbij denk ik dat mijn gezicht niet zacht genoeg is voor zoiets, te harde lijnen.
quote:Op maandag 12 september 2005 20:25 schreef IJzercookie het volgende:
Ter inspiratie:
http://www.hurrellphotos.com/hurrell_home.asp?ID=2
Ik kan een visagiste wel regelen, een kapster wordt wat lastiger, omdat ik er geen ken die zich hier wel eens mee bezig houdenquote:Op maandag 12 september 2005 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.hurrellphotos.com/default.asp?ID=4&action=largeimage&imgid=14
Wow, zoiets vind ik wel heel mooi! Zwartwit foto's vind ik toch wel stijlvoller dan kleur eigenlijk.
Komt er bij zo'n "meet" ook visagie en een kapster?
Die is inderdaad ook erg mooi!quote:Op maandag 12 september 2005 20:38 schreef IJzercookie het volgende:
zelf zou ik graag deze foto eens namaken http://www.hurrellphotos.com/default.asp?ID=4&action=largeimage&imgid=33
Ik vind het schaduwwerk geweldig!
Als fotografe wel ja!quote:Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik bedoelde als fotografe.Je reactie eerder was erg enthousiast.
Hmm nouja, das in ieder geval al 1 van de 2 hequote:Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan een visagiste wel regelen, een kapster wordt wat lastiger, omdat ik er geen ken die zich hier wel eens mee bezig houden
Er is nog niet eens een meet geplanned.quote:Op maandag 12 september 2005 20:56 schreef Xilantof het volgende:
okee, ik geef toe. ik heb niet alles gelezen,. maar het idee uit de OP staat me aan.
Kan er nog een fotograaf bij? of zit er al een stop op?
Ik hink een beetje op twee gedachten. Aan de ene kant wil ik het graag met veel mensen tegelijk doen, om maximaal met elkaar te kunnen overleggen. Aan de andere kant doe ik liever veel kleine sessies met veel verschillende fotografen. Beiden hebben hun voor en nadelen.quote:Op maandag 12 september 2005 20:46 schreef Icicle het volgende:
[..]
Als fotografe wel ja!Je had me toch al in je lijstje gezet?
Maar.. ik vind het niet zo leuk om met veel mensen te gaan fotograferen. De workshop die ik met Re, Marjo, Mother-mother + vriendin gedaan heb was (kwa aantal mensen) precies goed. Drie fotografen zou voor mij de max zijn. Anders geef ik m'n plaats graag door aan iemand anders
Ik heb je foto's bekeken, en ik denk dat het wel iets voor jou isquote:Op maandag 12 september 2005 21:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Die foto's!Dat zou ik wel willen.
toppiequote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef PoseidonVS het volgende:
Eventueel ken ik nog wel een visagiste, maar ik weet niet of die het zou zien zitten. Als er iemand nodig is kan ik wel eens polsen.
Ho ho, rustig.quote:
kijk is in mn profielquote:Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan een visagiste wel regelen, een kapster wordt wat lastiger, omdat ik er geen ken die zich hier wel eens mee bezig houden
* inhuurtquote:Op maandag 12 september 2005 23:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kijk is in mn profiel
ik heb vele bij vele kappershows gestyled![]()
en veel meer als slagleggen en boucleren is het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |