abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2005 @ 20:22:57 #101
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30522277
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:06 schreef Icicle het volgende:

[..]

Je bedoelt als model?..
Thanks, but no thanks Ik sta liever aan de andere kant van de camera. En daarbij denk ik dat mijn gezicht niet zacht genoeg is voor zoiets, te harde lijnen.
Ik bedoelde als fotografe. Je reactie eerder was erg enthousiast.

Ik denk dat ik één van de mods maar even een afkoelslotje ga laten plaatsen. Sommige mensen raken wat oververhit.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 12 september 2005 @ 20:25:54 #102
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_30522365
That's the way the cookie crumbles
pi_30522661
quote:
Mooi linkje IJzercookie
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 12 september 2005 @ 20:36:40 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30522717
http://www.hurrellphotos.com/default.asp?ID=4&action=largeimage&imgid=14

Wow, zoiets vind ik wel heel mooi! Zwartwit foto's vind ik toch wel stijlvoller dan kleur eigenlijk.

Komt er bij zo'n "meet" ook visagie en een kapster?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 12 september 2005 @ 20:38:33 #105
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_30522778
zelf zou ik graag deze foto eens namaken http://www.hurrellphotos.com/default.asp?ID=4&action=largeimage&imgid=33
Ik vind het schaduwwerk geweldig!
That's the way the cookie crumbles
  maandag 12 september 2005 @ 20:40:45 #106
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30522833
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.hurrellphotos.com/default.asp?ID=4&action=largeimage&imgid=14

Wow, zoiets vind ik wel heel mooi! Zwartwit foto's vind ik toch wel stijlvoller dan kleur eigenlijk.

Komt er bij zo'n "meet" ook visagie en een kapster?
Ik kan een visagiste wel regelen, een kapster wordt wat lastiger, omdat ik er geen ken die zich hier wel eens mee bezig houden
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 12 september 2005 @ 20:44:47 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30522966
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:38 schreef IJzercookie het volgende:
zelf zou ik graag deze foto eens namaken http://www.hurrellphotos.com/default.asp?ID=4&action=largeimage&imgid=33
Ik vind het schaduwwerk geweldig!
Die is inderdaad ook erg mooi!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30523001
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik bedoelde als fotografe. Je reactie eerder was erg enthousiast.
Als fotografe wel ja! Je had me toch al in je lijstje gezet?

Maar.. ik vind het niet zo leuk om met veel mensen te gaan fotograferen. De workshop die ik met Re, Marjo, Mother-mother + vriendin gedaan heb was (kwa aantal mensen) precies goed. Drie fotografen zou voor mij de max zijn. Anders geef ik m'n plaats graag door aan iemand anders
  maandag 12 september 2005 @ 20:46:23 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30523013
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik kan een visagiste wel regelen, een kapster wordt wat lastiger, omdat ik er geen ken die zich hier wel eens mee bezig houden
Hmm nouja, das in ieder geval al 1 van de 2 he . Een kapster lijkt me wel geweldig om erbij te hebben ivm die golfjes in het haar enzo.

Visagie is ook super, die kan mijn kleine oogjes vast wat groter laten lijken!
  FOK!fotograaf maandag 12 september 2005 @ 20:56:37 #110
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_30523301
okee, ik geef toe. ik heb niet alles gelezen,. maar het idee uit de OP staat me aan.

Kan er nog een fotograaf bij? of zit er al een stop op?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 12 september 2005 @ 20:58:56 #111
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30523365
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:56 schreef Xilantof het volgende:
okee, ik geef toe. ik heb niet alles gelezen,. maar het idee uit de OP staat me aan.

Kan er nog een fotograaf bij? of zit er al een stop op?
Er is nog niet eens een meet geplanned. Dit zijn voorzichtige verkenningen.

Lees maar rustig even
- Privacy Matters
pi_30523534
Ik ben al voorzichtig nieuwe modellen aan het ronsellen..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  maandag 12 september 2005 @ 21:04:48 #113
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30523550
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:46 schreef Icicle het volgende:

[..]

Als fotografe wel ja! Je had me toch al in je lijstje gezet?

Maar.. ik vind het niet zo leuk om met veel mensen te gaan fotograferen. De workshop die ik met Re, Marjo, Mother-mother + vriendin gedaan heb was (kwa aantal mensen) precies goed. Drie fotografen zou voor mij de max zijn. Anders geef ik m'n plaats graag door aan iemand anders
Ik hink een beetje op twee gedachten. Aan de ene kant wil ik het graag met veel mensen tegelijk doen, om maximaal met elkaar te kunnen overleggen. Aan de andere kant doe ik liever veel kleine sessies met veel verschillende fotografen. Beiden hebben hun voor en nadelen.
- Privacy Matters
pi_30523657
Die foto's! Dat zou ik wel willen.
pi_30525540
Ik vind het echt een super gaaf idee en heb er zin in om het te doen zoals Ronald al had laten blijken maar niet als ik de enige visagiste ben want dit is nogal wat werk
  maandag 12 september 2005 @ 22:18:28 #116
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30525834
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Die foto's! Dat zou ik wel willen.
Ik heb je foto's bekeken, en ik denk dat het wel iets voor jou is
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_30525856
Eventueel ken ik nog wel een visagiste, maar ik weet niet of die het zou zien zitten. Als er iemand nodig is kan ik wel eens polsen.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_30526033
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef PoseidonVS het volgende:
Eventueel ken ik nog wel een visagiste, maar ik weet niet of die het zou zien zitten. Als er iemand nodig is kan ik wel eens polsen.
toppie
pi_30526242
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:25 schreef essiepessie2 het volgende:

[..]

toppie
Ho ho, rustig.

Ik weet niet of ik mee kan/wil/mag, dat hangt van setting, lokatie en tijdstip af, En ik weet niet of de visagiste überhaubt intresse heeft. Wat ik wel kan doen is haar vragen als er meer bekend is.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_30526550
dat snap ik maar is al een klein beetje hoop bedoel vind het echt super gaaf maar is wel veel werk
pi_30527046
Slaap lekker allemaal.
  maandag 12 september 2005 @ 23:17:05 #122
331 Merel
Be here now.
pi_30527502
Oeh, ik vind dit ook wel interessant klinken...

Ik wil de vervelende discussie niet weer laten opwaaien, maar wil nog wel even opmerken dat sommige fotografen ook niet de kracht van goede visagie en kleding moeten onderschatten. En hun eigen kwaliteiten! Ik snap heel goed dat de uitstraling van sommige modellen voor zo'n shoot niet geschikt is, en qua uiterlijk zijn er natuurlijk ook extremen, maar binnen die extremen kan best veel doen. Met make-up kun je iemand bijvoorbeeld ook veel ouder of jonger laten lijken, of met schaduw een bol gezicht slanker laten lijken. Dan heb ik het over uiterlijke kenmerken, de uitstraling en blik in iemands ogen is misschien moeilijker (of gewoon niet) te veranderen. Uiteindelijk moeten de fotografen gewoon beslissen wie ze willen; ik wilde alleen maar zeggen dat ze niet té veel een tunnelvisie moeten hebben, omdat er volgens mij best veel mogelijk is
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 12 september 2005 @ 23:37:19 #123
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30528203
Ik moet nog even met Esther overleggen hoe ik het in ga vullen met visagie, maar ik denk dat ik het ga doen via kleine shoots: 1 of 2 fotografen met evenveel modellen. Logistiek was één grote meet makkelijker geweest, vandaar dat ik dat oorsponkelijk als inzet had genomen. Dat betekent wel veel heen en weer rijden, maar dat hoop ik er bij het resultaat wel weer uit te halen. De donkere foto's zijn ideaal voor het komende najaar en de winter, ik begin niet gelijk volgende week.

Natuurlijk kan iedereen hier nog steeds aangeven dat hij of zij belangsteling heeft. Ik reken er eigenlijk een beetje op dat andere fotografen meelezen, en af en toe een greep doen in het aanbod van modellen. Ik ga morgen iig contact zoeken met een paar namen. Mocht iemand een goed idee hebben om het wat groter uit te voeren, dan hoor ik dat graag. Het lijkt me leuk om aan het eind van het winterseizoen een topic vol foto's van verschillende fotografen te kunnen bekijken

@ PoseidonVS: Wat mij betreft kun je af en toe meelopen. En ik denk ook wel met een andere fotograaf. Maar zo erg moelijk is het fotograferen van modellen niet hoor. Het komt vooral neer op praten. Over koetjes en kalfjes, maar vooral ook over wat je van plan bent en wat je verwacht van je model.
- Privacy Matters
pi_30528264
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef RonaldV het volgende:

[..]

kijk is in mn profiel
ik heb vele bij vele kappershows gestyled
en veel meer als slagleggen en boucleren is het niet
  maandag 12 september 2005 @ 23:54:59 #125
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30528703
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:39 schreef mother-mother het volgende:

[..]

kijk is in mn profiel
ik heb vele bij vele kappershows gestyled
en veel meer als slagleggen en boucleren is het niet
* inhuurt
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')