abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30518466
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:50 schreef RonaldV het volgende:
Ik zit nog een beetje te wachten op suggesties van andere fotografen, die hebben aangegeven belangstelling te hebben. Is het niet iets voor jou trouwens?
Je bedoelt als model?..
Thanks, but no thanks Ik sta liever aan de andere kant van de camera. En daarbij denk ik dat mijn gezicht niet zacht genoeg is voor zoiets, te harde lijnen.
pi_30518472
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:01 schreef purplerose het volgende:
Ik zou het toch wel fijn vinden als fotografen is een keer tegen alle 'gevraagde' sjit ingaan....
So what dat anorexialook in is...beetje meer lef had ik wel graag gezien hier

Maargoed, tis duidelijk en zal me voortaan alleen nog maar aanmelden als het om een massa meet gaat en niet om andere projecten

edit: en ja ik snap waar het om gaat in de modellen wereld.
Voor mij was het modellen sowieso over, omdat ik me toch al dik voelde bij een gewone shoot. Ik ben het volledig eens met je.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rhanna op 12-09-2005 18:16:38 ]
pi_30518622
quote:
Ik zou het toch wel fijn vinden als fotografen is een keer tegen alle 'gevraagde' sjit ingaan....

Maargoed, tis duidelijk en zal me voortaan alleen nog maar aanmelden als het om een massa meet gaat en niet om andere projecten

Ik hoop toch wel dat jouw idee voor een shoot wel door gaat. Dat lijkt mij ook een uitstekend idee. Persoonlijk vind ik toch dat er meer thema shoots zouden moeten komen. Maar dat is mijn mening. Ik vind het idee van jou om een dag wat stevigere dames te fotograferen ook heel interssant. Maar dat had ik je al laten weten via MSN.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_30518743
quote:

Dit heeft toch niets met lef te maken? De fotograaf, Ronald in dit geval, geeft toch duidelijk mét voorbeelden aan wat voor foto's hij wil maken? Het spijt me, maar ik denk de meeste mensen wel zien dat jij in dat beeld niet geheel thuis hoort.

Ik denk ook niet dat je snapt waar het om gaat in de modellen wereld als je er niet in zit/gezeten hebt. Fok is echt geen modellen wereld, persoonlijk vind ik zelfs DutchHeaven geen modellen wereld.
De 'modellen wereld' waar ik me te maken heb gehad is de reclame modellen wereld. De vrouwen die je een product ziet aanprijzen in een advertentie, of die op de bestellijst van de Neckerman staan.
Weet je dat wanneer jij je zou inschrijven bij een modellen bureau je veel sneller een aanvraag van een klant zult krijgen dan een doorsnee-anorexia-mooi-gezichtje-model? Van die laatste zijn er 100den ingeschreven, kans 1 op 100 dus dat een klant jou kiest. Plusmodellen zijn d'r niet zoveel.. meer kans om gekozen te worden.
Misschien kan IJzercooky dit voor mij bevestigen?
  maandag 12 september 2005 @ 18:19:12 #80
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_30518754
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:13 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik hoop toch wel dat jouw idee voor een shoot wel door gaat. Dat lijkt mij ook een uitstekend idee. Persoonlijk vind ik toch dat er meer thema shoots zouden moeten komen. Maar dat is mijn mening. Ik vind het idee van jou om een dag wat stevigere dames te fotograferen ook heel interssant. Maar dat had ik je al laten weten via MSN.
Idd, dat had je gezegd via msn en ik laat het je ook zeker weten enzo, en thema shoots vind ik ook een geweldig idee!! Maar waarom moet het altijd met anorexia modellen? Op een amateur fotografie forum als deze zou het dus daar niet om moeten gaan, maar helaas, laten we vooral niet iets anders doen dan wat ' normaal' is.

Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_30518832
Ik wil niet vervelend zijn, maar áltijd anorexia modellen Purplerose? Ik mocht verleden keer mee met de zonnebrillenmeet, de modellen werden gekozen en ik ben in de verste verte geen anorexiamodel, zoals je dat zo mooi noemt. En de shoots met Weopje en Rhanna? Dat zijn nou ook niet echt anorexiamodellen. Ik bedoel daar niks mee, dat weten zij ook, maar ze zijn geen überslanke maatje 34 dennen.
Whatever I want.
  maandag 12 september 2005 @ 18:23:15 #82
52349 purplerose
pi_30518867
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:18 schreef Icicle het volgende:

[..]

Dit heeft toch niets met lef te maken? De fotograaf, Ronald in dit geval, geeft toch duidelijk mét voorbeelden aan wat voor foto's hij wil maken? Het spijt me, maar ik denk de meeste mensen wel zien dat jij in dat beeld niet geheel thuis hoort.

Ik denk ook niet dat je snapt waar het om gaat in de modellen wereld als je er niet in zit/gezeten hebt. Fok is echt geen modellen wereld, persoonlijk vind ik zelfs DutchHeaven geen modellen wereld.
De 'modellen wereld' waar ik me te maken heb gehad is de reclame modellen wereld. De vrouwen die je een product ziet aanprijzen in een advertentie, of die op de bestellijst van de Neckerman staan.
Weet je dat wanneer jij je zou inschrijven bij een modellen bureau je veel sneller een aanvraag van een klant zult krijgen dan een doorsnee-anorexia-mooi-gezichtje-model? Van die laatste zijn er 100den ingeschreven, kans 1 op 100 dus dat een klant jou kiest. Plusmodellen zijn d'r niet zoveel.. meer kans om gekozen te worden.
Misschien kan IJzercooky dit voor mij bevestigen?
Dat snap ik allemaal helemaal Heb ook eigenlijk geen zin om het uit te gaan leggen, ook hier in de amateur foto scene gaat het er nog steeds om dat je maatje 0 moet hebben om een mooie foto te kunnen maken.

Weer wat geleerd
  maandag 12 september 2005 @ 18:26:53 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30518969
Ik mag - voor zoals het er nu uitziet - ook meedoen en ik heb alles behalve anorexia, net als PeRi. PeRi kan dat bevestigen want die heeft me wel eens in het echie gezien. Ik heb maat 42. So? RonaldV ziet blijkbaar iets in m'n gezicht wat hem doet zeggen: "jij kan meedoen met deze ronde". Als ze een ronde doen voor harde, koele, bitchy uitstraling val ik buiten de boot. Dat geeft toch niks?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30519076
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dat snap ik allemaal helemaal Heb ook eigenlijk geen zin om het uit te gaan leggen, ook hier in de amateur foto scene gaat het er nog steeds om dat je maatje 0 moet hebben om een mooie foto te kunnen maken.

Weer wat geleerd
Ik vind dit een bekrompen, kortzichtige en vol met zelfmedelijden reactie!
pi_30519123
Het punt is toch dat je, al heb je maatje 0, dan nog niet altijd de juiste uitstraling hebt?

Anyway.
Ontopic reacties zouden leuk zijn.
I bet you are flying inside.
pi_30519141
biek idee ronald
ik ken een marilyn
  maandag 12 september 2005 @ 18:37:01 #87
52349 purplerose
pi_30519217
prima icicle, als jij dat zo wilt zien, maar het is net zo bekrompen van jou om het alleen op die manier te willen zien

Xcuz_me maatje 42 valt nog steeds onder slank bij mij
pi_30519256
@ppr: ik vind het toch moedig van je dat je het elke keer probeert Ik ben het persoonlijk met de anderen over eens dat jij niet de uitstraling (let wel: uitstraling !!!!! Geen matenkwestie an sich) hebt die je voor dit thema nodig hebt. Daarentegen zijn er zat dingen waar jouw uitstraling wel gewenst is en ik kreeg zojuist een idee , maar dat moet ik nog ff uitwerken Iets met een waterpijp of zo

Mag ik overigens een voorstel doen Laten we deze discussie hier stoppen en even verder gaan voeren in het modellen / fotografen-topic. Het topic van RonaldV loopt nu vol met een discussie over keuze van modellen / fotografen die hier eigenlijk niet thuishoort denk ik en dan ziet-ie mijn aanmelding al helemaal niet meer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 12 september 2005 @ 18:42:08 #89
52349 purplerose
pi_30519357
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
@ppr: ik vind het toch moedig van je dat je het elke keer probeert Ik ben het persoonlijk met de anderen over eens dat jij niet de uitstraling (let wel: uitstraling !!!!! Geen matenkwestie an sich) hebt die je voor dit thema nodig hebt. Daarentegen zijn er zat dingen waar jouw uitstraling wel gewenst is en ik kreeg zojuist een idee , maar dat moet ik nog ff uitwerken Iets met een waterpijp of zo

Mag ik overigens een voorstel doen Laten we deze discussie hier stoppen en even verder gaan voeren in het modellen / fotografen-topic. Het topic van RonaldV loopt nu vol met een discussie over keuze van modellen / fotografen die hier eigenlijk niet thuishoort denk ik en dan ziet-ie mijn aanmelding al helemaal niet meer
Je hebt helemaal gelijk MeneerdeHoog, het hoort idd niet hier thuis, mijn excuzes ervoor.
Ik kijk ernaaruit je idee te horen
pi_30519467
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:42 schreef purplerose het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk MeneerdeHoog, het hoort idd niet hier thuis, mijn excuzes ervoor.
Ik kijk ernaaruit je idee te horen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 12 september 2005 @ 19:07:00 #91
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30520032
Fijn, ga je ff eten, verwordt je topic een discussie over wel/niet dik.

Ik dacht dat ik vrij duidelijk had uitgelegd wat ik wilde bereiken met deze specifieke shoot. Je mag me van alles verwijten, maar niet dat ik de gemakkelijkste weg zoek, en me alleen maar druk maak om modellen met (zoals PR het noemt) maatje 0, of modellen die het perfecte gezicht hebben.

Als ik jouw reactie lees PR, dan krijg ik sterk de indruk dat een shoot pas een goed gelukte shoot is als ik iemand met jouw formaat, misschien zelfs wel alleen maar jou, op de foto heb gezet. Ik vind dat een erg egoïstische manier van naar de wereld kijken. Er lopen meer mensen op de wereld, en die zien er allemaal anders uit. Ik fotografeer wie ik wil, en op dit moment heb ik bijzonder weinig zin (door je eigen reactie) om jou voor de lens te nemen, ongeacht het idee dat er achter zit. Ik ga eerst dit idee even verder uitwerken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30520627
Maar het is wel weer erg toevallig dat de zogenaamde mensen die er wel voor geschikt zijn, wel weer uitzonderlijk knap zijn.
pi_30520894
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:37 schreef purplerose het volgende:
prima icicle, als jij dat zo wilt zien, maar het is net zo bekrompen van jou om het alleen op die manier te willen zien
  maandag 12 september 2005 @ 19:42:46 #94
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30521034
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:58 schreef PeRi het volgende:
Er zijn vast geen bruine modellen van toen. En toch wil ik meelurcken
Ken je geschiedenislesjes!

Josephine Baker 1908-1975

Ze danste altijd met een rokje van bananen geloof ik. Had 23 kinderen geadopteerd.. heel interessante docu gezien van haar...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_30521078
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:28 schreef Rhanna het volgende:
Maar het is wel weer erg toevallig dat de zogenaamde mensen die er wel voor geschikt zijn, wel weer uitzonderlijk knap zijn.
Als je zulke glamour achtige fotos wilt maken is het best handig als je een zeer regelmatig gezicht hebt , beetje grote ogen en een mooie mond helpen ook al veel.

Daar is niks mis mee, ze zochten in die tijd ook mooie dames voor de films en fotos , ik snap niet dat daar moeilijk over gedaan wordt. De meeste zullen niet geschikt zijn , ik ook niet daarom meld ik me ook niet aan , beetje zelfkennis kan geen kwaad.
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_30521115
* octopussy eventjes handig de discussie omzijlt

Ik wil heel graag een keertje model zijn en ik vind deze setting heel erg leuk. Ik heb zojuist even wat fotootjes van mezelf gemaakt en in mijn fotoboek geplakt. Ik zou wel willen weten van jullie of ik een geschikt gezicht heb hiervoor. Ik heb wel 'maatje' 46 maar dat lijkt me juist bij een setting zoals deze goed kunnen

Dus kom maar op met het commentaar
pi_30521165
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:44 schreef octopussy het volgende:
* octopussy eventjes handig de discussie omzijlt

Ik wil heel graag een keertje model zijn en ik vind deze setting heel erg leuk. Ik heb zojuist even wat fotootjes van mezelf gemaakt en in mijn fotoboek geplakt. Ik zou wel willen weten van jullie of ik een geschikt gezicht heb hiervoor. Ik heb wel 'maatje' 46 maar dat lijkt me juist bij een setting zoals deze goed kunnen

Dus kom maar op met het commentaar
Oh sorry. "Je hebt niet het juiste ehmm..... gezicht uitraling".

[ Bericht 1% gewijzigd door Rhanna op 12-09-2005 20:27:00 ]
pi_30521206
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:42 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ken je geschiedenislesjes!

[afbeelding]
Josephine Baker 1908-1975

Ze danste altijd met een rokje van bananen geloof ik. Had 23 kinderen geadopteerd.. heel interessante docu gezien van haar...
Ik probeerde alleen een tvp te zoeken ja

Was wel echt een supervrouw die Josephine! De Westerlingen waren allen geschokt door haar manier van dansen toendertijd.
Whatever I want.
  maandag 12 september 2005 @ 19:50:06 #99
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30521262
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:48 schreef PeRi het volgende:
Ik probeerde alleen een tvp te zoeken ja
quote:
Was wel echt een supervrouw die Josephine! De Westerlingen waren allen geschokt door haar manier van dansen toendertijd.
Jup.. topless

Maar ja, Parijs was altijd wel "decadent" wat dat betreft
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_30521322
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:46 schreef Rhanna het volgende:

[..]

Oh sorry. "Je hebt niet het juiste ehmm..... gezicht".
Godsamme zeg het gaat verdomme om de uitstralingen. Beetje jammer hoor dit.
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')