Je bedoelt als model?..quote:Op maandag 12 september 2005 17:50 schreef RonaldV het volgende:
Ik zit nog een beetje te wachten op suggesties van andere fotografen, die hebben aangegeven belangstelling te hebben. Is het niet iets voor jou trouwens?
Voor mij was het modellen sowieso over, omdat ik me toch al dik voelde bij een gewone shoot. Ik ben het volledig eens met je.quote:Op maandag 12 september 2005 18:01 schreef purplerose het volgende:
Ik zou het toch wel fijn vinden als fotografen is een keer tegen alle 'gevraagde' sjit ingaan....
So what dat anorexialook in is...beetje meer lef had ik wel graag gezien hier
Maargoed, tis duidelijk en zal me voortaan alleen nog maar aanmelden als het om een massa meet gaat en niet om andere projecten
edit: en ja ik snap waar het om gaat in de modellen wereld.
Ik hoop toch wel dat jouw idee voor een shoot wel door gaat. Dat lijkt mij ook een uitstekend idee. Persoonlijk vind ik toch dat er meer thema shoots zouden moeten komen. Maar dat is mijn mening. Ik vind het idee van jou om een dag wat stevigere dames te fotograferen ook heel interssant. Maar dat had ik je al laten weten via MSN.quote:Op maandag 12 september 2005 18:01 schreef purplerose het volgende:
Ik zou het toch wel fijn vinden als fotografen is een keer tegen alle 'gevraagde' sjit ingaan....
Maargoed, tis duidelijk en zal me voortaan alleen nog maar aanmelden als het om een massa meet gaat en niet om andere projecten
Dit heeft toch niets met lef te maken? De fotograaf, Ronald in dit geval, geeft toch duidelijk mét voorbeelden aan wat voor foto's hij wil maken? Het spijt me, maar ik denk de meeste mensen wel zien dat jij in dat beeld niet geheel thuis hoort.quote:Op maandag 12 september 2005 18:01 schreef purplerose het volgende:
Idd, dat had je gezegd via msn en ik laat het je ook zeker weten enzo, en thema shoots vind ik ook een geweldig idee!! Maar waarom moet het altijd met anorexia modellen? Op een amateur fotografie forum als deze zou het dus daar niet om moeten gaan, maar helaas, laten we vooral niet iets anders doen dan wat ' normaal' is.quote:Op maandag 12 september 2005 18:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat jouw idee voor een shoot wel door gaat. Dat lijkt mij ook een uitstekend idee. Persoonlijk vind ik toch dat er meer thema shoots zouden moeten komen. Maar dat is mijn mening. Ik vind het idee van jou om een dag wat stevigere dames te fotograferen ook heel interssant. Maar dat had ik je al laten weten via MSN.![]()
Dat snap ik allemaal helemaalquote:Op maandag 12 september 2005 18:18 schreef Icicle het volgende:
[..]
Dit heeft toch niets met lef te maken? De fotograaf, Ronald in dit geval, geeft toch duidelijk mét voorbeelden aan wat voor foto's hij wil maken? Het spijt me, maar ik denk de meeste mensen wel zien dat jij in dat beeld niet geheel thuis hoort.
Ik denk ook niet dat je snapt waar het om gaat in de modellen wereld als je er niet in zit/gezeten hebt. Fok is echt geen modellen wereld, persoonlijk vind ik zelfs DutchHeaven geen modellen wereld.
De 'modellen wereld' waar ik me te maken heb gehad is de reclame modellen wereld. De vrouwen die je een product ziet aanprijzen in een advertentie, of die op de bestellijst van de Neckerman staan.
Weet je dat wanneer jij je zou inschrijven bij een modellen bureau je veel sneller een aanvraag van een klant zult krijgen dan een doorsnee-anorexia-mooi-gezichtje-model? Van die laatste zijn er 100den ingeschreven, kans 1 op 100 dus dat een klant jou kiest. Plusmodellen zijn d'r niet zoveel.. meer kans om gekozen te worden.
Misschien kan IJzercooky dit voor mij bevestigen?
Ik vind dit een bekrompen, kortzichtige en vol met zelfmedelijden reactie!quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal helemaalHeb ook eigenlijk geen zin om het uit te gaan leggen, ook hier in de amateur foto scene gaat het er nog steeds om dat je maatje 0 moet hebben om een mooie foto te kunnen maken.
Weer wat geleerd
Je hebt helemaal gelijk MeneerdeHoog, het hoort idd niet hier thuis, mijn excuzes ervoor.quote:Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
@ppr: ik vind het toch moedig van je dat je het elke keer probeertIk ben het persoonlijk met de anderen over eens dat jij niet de uitstraling (let wel: uitstraling !!!!! Geen matenkwestie an sich) hebt die je voor dit thema nodig hebt. Daarentegen zijn er zat dingen waar jouw uitstraling wel gewenst is
en ik kreeg zojuist een idee
, maar dat moet ik nog ff uitwerken
Iets met een waterpijp of zo
Mag ik overigens een voorstel doenLaten we deze discussie hier stoppen en even verder gaan voeren in het modellen / fotografen-topic. Het topic van RonaldV loopt nu vol met een discussie over keuze van modellen / fotografen die hier eigenlijk niet thuishoort denk ik en dan ziet-ie mijn aanmelding al helemaal niet meer
quote:Op maandag 12 september 2005 18:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk MeneerdeHoog, het hoort idd niet hier thuis, mijn excuzes ervoor.
Ik kijk ernaaruit je idee te horen
quote:Op maandag 12 september 2005 18:37 schreef purplerose het volgende:
prima icicle, als jij dat zo wilt zien, maar het is net zo bekrompen van jou om het alleen op die manier te willen zien
Ken je geschiedenislesjes!quote:Op maandag 12 september 2005 17:58 schreef PeRi het volgende:
Er zijn vast geen bruine modellen van toen.En toch wil ik meelurcken
Als je zulke glamour achtige fotos wilt maken is het best handig als je een zeer regelmatig gezicht hebt , beetje grote ogen en een mooie mond helpen ook al veel.quote:Op maandag 12 september 2005 19:28 schreef Rhanna het volgende:
Maar het is wel weer erg toevallig dat de zogenaamde mensen die er wel voor geschikt zijn, wel weer uitzonderlijk knap zijn.
Oh sorry. "Je hebt niet het juiste ehmm..... gezicht uitraling".quote:Op maandag 12 september 2005 19:44 schreef octopussy het volgende:
* octopussy eventjes handig de discussie omzijlt
Ik wil heel graag een keertje model zijn en ik vind deze setting heel erg leuk. Ik heb zojuist even wat fotootjes van mezelf gemaakt en in mijn fotoboek geplakt. Ik zou wel willen weten van jullie of ik een geschikt gezicht heb hiervoor. Ik heb wel 'maatje' 46 maar dat lijkt me juist bij een setting zoals deze goed kunnen![]()
Dus kom maar op met het commentaar![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 19:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ken je geschiedenislesjes!
[afbeelding]
Josephine Baker 1908-1975
Ze danste altijd met een rokje van bananen geloof ik. Had 23 kinderen geadopteerd.. heel interessante docu gezien van haar...
quote:Op maandag 12 september 2005 19:48 schreef PeRi het volgende:
Ik probeerde alleen een tvp te zoeken ja
Jup.. toplessquote:Was wel echt een supervrouw die Josephine! De Westerlingen waren allen geschokt door haar manier van dansen toendertijd.
Godsamme zeg het gaat verdomme om de uitstralingen. Beetje jammer hoor dit.quote:Op maandag 12 september 2005 19:46 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Oh sorry. "Je hebt niet het juiste ehmm..... gezicht".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |