abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 september 2005 @ 11:43:07 #1
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_30509603
Ik heb recentelijk maar weer eens Morrowind tevoorschijn getovert. In het verleden heb ik het tot Nevarinne geschopt, maar toen de HD waar het spel op stond crashde heb ik het niet meer verder gespeelt.

Nu speel ik het weer opnieuw. Ik heb al een paar opdrachten voor Caius Cossades gedaan, maar op een gegeven moment zegt hij dan dat ik nog niet klaar ben voor nieuwe opdrachten. In het verleden hoefde je dan enkel een rondje te lopen en wat smokkelaars en bandieten af te slachten of 'n opdrachtje voor the fighter guild te doen en dat was genoeg.
Maar ik heb het hele eiland al afgestruint, van Gnisis tot Khuul, tot Vas, Tel Vos en helemaal naar Suran, Vives en weer terug naar Balmora. Heb zowat al het tuig afgemaakt wat ik tegenkwam, heb zelfs alle opdrachten van the Guild of Fighters gedaan in Balmora, Vivec en Ald'Run. Loop nu in wapenuitrusting van Ebony, Daedric en glass, met een tof Umbra zwaard. Eerlijk gerooft van verslagen vijanden.
En nog vindt Caius mij niet geschikt voor nieuwe opdrachten?

Zit er een bug in het spel of ligt het aan mij?
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  maandag 12 september 2005 @ 12:22:45 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_30510530
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')