lolquote:Op maandag 12 september 2005 12:32 schreef KNAK het volgende:
3 kamer appartement , ik woon er in mn uppie
Gas = 1 Cilinder per jaar (ik kook niet zo veel) = ongeveer 10 Euro per jaar
Electriciteit = per maand gemiddeld 20 Euro
Water = inbegrepen in maintenance en wordt betaald door de landlord ... = dus gratis
Dat hangt er vanaf hoe lang je doucht. En met wie natuurlijk...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:25 schreef MouseOver het volgende:
Wat kost een keertje douchen nu eigenlijk?
je gaat hier toch zeker wel tegen protesteren he ? Overigens, die meter is toch niet van jou? Laat hun maar bewijzen dat die meter klopt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:21 schreef Its_Muppet het volgende:
Wat is jullie jaarlijkse verbruik in kWh?
Ik heb net een eidafrekening gekregen van Essent omdat ik overgestapt ben naar OXXIO. Of ik even ¤920,- wil betalen. Ze willen me wijsmaken dat ik de afgelopen 18 maanden een verbruik heb gehad van bijna 8000 kWh!?!? 7912 om precies te zijn. Ik heb dit vergeleken met vrienden die in exact hetzelfde type huis wonen met dezelfde ligging en die hebben een jaarlijks verbruik van 2500-3000kWh. Ik heb ook contact opgenomen met een electrcien, die mij vertelde dat je met zo'n verbruik een leuk stadion kan verlichten. Maar om de meter te laten ijken zou me ¤500,- kosten.
Dat is ook de truuc. Als die meter niet klopt betaal je ook niet voor het ijken, als hij wel klopt betaal je er die 500 euro voor. Overigens klopt de meter vrijwel altijd.quote:Op zondag 25 september 2005 01:10 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
je gaat hier toch zeker wel tegen protesteren he ? Overigens, die meter is toch niet van jou? Laat hun maar bewijzen dat die meter klopt.
Wij wonen nu in een ruime 2 onder 1 kap woning.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:21 schreef Its_Muppet het volgende:
Ik heb net een eidafrekening gekregen van Essent omdat ik overgestapt ben naar OXXIO. Of ik even ¤920,- wil betalen. Ze willen me wijsmaken dat ik de afgelopen 18 maanden een verbruik heb gehad van bijna 8000 kWh!?!? 7912 om precies te zijn. Ik heb dit vergeleken met vrienden die in exact hetzelfde type huis wonen met dezelfde ligging en die hebben een jaarlijks verbruik van 2500-3000kWh. Ik heb ook contact opgenomen met een electrcien, die mij vertelde dat je met zo'n verbruik een leuk stadion kan verlichten. Maar om de meter te laten ijken zou me ¤500,- kosten.
ik zit op 2500kwh per jaar. 8000 lijkt me wel heeeel veel. daarvoor moet je permanent een electrische oven aan hebben staan zo ongeveerquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:21 schreef Its_Muppet het volgende:
pff die lui van de Essent zijn oplichtersquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:21 schreef Its_Muppet het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |