abonnement Unibet Coolblue
pi_31277370
Dat vind ik ook wat overdreven (dicht laten van topic), er werden wat reacties uitgelokt en het escaleerde een beetje van 1 tot veel te diep in de nacht

Ik vind het moeilijk om te geloven dat als er een nieuw verliefdheid topic geöpend wordt, we op dezelfde manier verder zouden gaan. Volgens mij heeft niemand daar behoefte aan, het was wel even leuk, maar daar blijft het ook bij

edit: oh, ik had even over het hoofd gezien dat er brutaal een nieuw verliefdheidtopic over pedofilie geöpend was... Oeps

[ Bericht 14% gewijzigd door in-limboy op 08-10-2005 11:30:47 ]
You're living in a fantasy... world...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:28:00 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31277488
Ik ben nu weg, zie vanavond laat wel hoe of wat .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:35:25 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31277635
Waar ga je heen dan
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_31279158
Zoals ik achter de schermen net heb gezegd, hoef ik hier niet eens over na te denken.

Dat verliefdheidstopic blijft imo voorlopig dicht.
♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:51:43 #205
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31279192
Alleen omdat zij het voor de rest verpestten?
Whatever I want.
pi_31290438
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:51 schreef PeRi het volgende:
Alleen omdat zij het voor de rest verpestten?
Kortweg ja.
Ik acht de kans klein dat het topic nog goed van de grond gaat komen. Waarschijnlijk gaan de eerste (twee) pagina('s) nog goed om zo weer in een slap-lullen/baggertopic te veranderen.
Persoonlijk vind ik de laatste versie over pedofilie al helemaal niet kunnen, zeker omdat je hiermee ook mensen aantrekt die je helemaal niet aan wilt trekken.
♥ K, N, R en F ♥
pi_31291067
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Voorlopig niet dus

Zoals je kunt zien was de oude nog niet eens vol en al gesloten, dus dat had een reden niet waar?

Volgende keer graag even inlezen alvorens op invoeren te rossen.
Pfff, je hoeft toch niet zo boos te doen? Gefrustreerd ofzo?
pi_31295838
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:43 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Pfff, je hoeft toch niet zo boos te doen? Gefrustreerd ofzo?
2 x nee.
♥ K, N, R en F ♥
pi_31303718
oké, even kijken:

-Verliefdheid 1 liep normaal
-Verliefdheid 2 liep normaal
-Verliefdheid 3 liep normaal, tot iemand een reactie bij mij uitlokte, waar ik (ik schaam me diep) op in ging, en waaruit weer een kleine discussie ontstond. Deze probeerde ik ook te eindigen door te stoppen over het onderwerp, maar men ging door, en ik ging daarom maar (ik schaam me dieper) mee door.
-De laatste 2 pagina's (na 2 uur in de nacht) ging het een beetje rellen en gingen er mensen in het topic reageren die dat normaal eigenlijk nooit doen.

Dat er toen die vol was een vierde werd geöpend had ik niet verwacht, kwam ik ook pas de volgende dag achter. Wat ik wel weet is dat het om 3 à 4 uur in de ochtend in een reltopic moeilijk is om serieus te zijn/blijven. En dat het onderwerp van verliefdheid 4 zogenaamd verliefdheid - pedofilie zou zijn... Eigenlijk heb ik geen van beiden echt langs zien komen Dat topic is dan ook (naar mijn weten) niet serieus meer geopend om dat te bespreken, slechts om uit te rellen.

Nu zie ik dat er in verliefdheid 5 alweer de vinger naar mij toe wordt gewezen terwijl een ander bij mij een reactie uitlokte (en dit ook toegaf) en ik nog de meest serieuze van het zootje was tot het begon te rellen. Als je kijkt naar de inhoud van verliefdheid 4 heeft dit niets met verliefdheid 1 of 2 (de 'schone' topics) te maken. Wat mij betreft kan je 4 en 5 gewoon weggooien en weer een schone 4 beginnen...

maar goed, dat ben ik dus weer in een poging om het voor de rest te [/verpesten].
You're living in a fantasy... world...
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:27:05 #210
101884 PeRi
Allons-y!
pi_31304210
Da bedoel ik ook, als er nou een gewoon schoon topic geopend wordt? Verliefd #4 ofzo iets.. En ik doelde niet helemaal op jou In-limboy, maar meer op de personen die er nog meer op doorgingen, en de andere deel 4 openden.
Whatever I want.
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:29:06 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31304237
We zijn er nog mee bezig.

Nog even geduld dus, svp .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31304266
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 10:54 schreef in-limboy het volgende:
bla blabla blabla bladibladibla

Nu zie ik dat er in verliefdheid 5 alweer de vinger naar mij toe wordt gewezen
Huilie, lul niet zo eindeloos in de ruimte, in deel 5 wijst niemand en deel 4 is gesloten ivm slowchat
pi_31304360
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Huilie, lul niet zo eindeloos in de ruimte, in deel 5 wijst niemand en deel 4 is gesloten ivm slowchat
quote:
maar zonder in-limbo was het toch een leuke reeks?
You're living in a fantasy... world...
pi_31304390
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:27 schreef PeRi het volgende:
Da bedoel ik ook, als er nou een gewoon schoon topic geopend wordt? Verliefd #4 ofzo iets.. En ik doelde niet helemaal op jou In-limboy, maar meer op de personen die er nog meer op doorgingen, en de andere deel 4 openden.
Geen probleem, ik ben mede-oorzaak omdat ik met ze mee door ging, maar alle schuld op mij afschuiven vind ik wat flauw.
You're living in a fantasy... world...
pi_31304501
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:38 schreef in-limboy het volgende:
[..]

[..]
Mi scusi ik had alleen de slotjespost van Scorpie gelezen. Maar blijf me er over verbazen dat je zelfs in FB in een ellenlange post de discussie "ik tegen de rest van de wereld" blijft voeren. Daar is FB niet voor.
  zondag 9 oktober 2005 @ 11:49:29 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31304574
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:45 schreef r_one het volgende:
Daar is FB niet voor.
Inderdaad!
Dus daar nu dan ook maar niet meer mee doorgaan.
Zoals ik al zei: we zijn met zijn drieën aan het zoeken naar de beste oplossing.
Zodra die er is, laten we het hier weten.

Ga ik nu weer verder met mijn huis opruimen, ook dat moet af en toe gebeuren, heb ik van horen zeggen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31304599
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 11:45 schreef r_one het volgende:

[..]

Mi scusi ik had alleen de slotjespost van Scorpie gelezen. Maar blijf me er over verbazen dat je zelfs in FB in een ellenlange post de discussie "ik tegen de rest van de wereld" blijft voeren. Daar is FB niet voor.
quote:
ik ben mede-oorzaak omdat ik met ze mee door ging, maar alle schuld op mij afschuiven vind ik wat flauw.
(je loopt een post achter )
Maar het doel van die lange post was niet mezelf 'clean' praten, maar een beetje duidelijkheid scheppen en zoals ik in de laatste zin ervan al zei, proberen het topic te unfucken voor de mensen die er nog wel graag serieus mee door hadden gewild.

edit: scorpion/copycat, neem je tijd! Het heeft voor mij zeker geen haast, maar ik zou het voor anderen lullig vinden als het alleen om zo'n onzinnig stukje rellen gesloten zou blijven.

edit2: punt
You're living in a fantasy... world...
pi_31304629
Wat CC zegt. Punt.
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:59:55 #219
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31314886
Wanneer wordt er wat gedaan aan zijn topics? Wat een BS te snel? maar heb ook wel zin in haar in trekken
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:07:12 #220
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31315039
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 19:59 schreef JoeyT het volgende:
Wanneer wordt er wat gedaan aan zijn topics? Wat een BS te snel? maar heb ook wel zin in haar in trekken
Op zondagmiddag is er in R&P zelfs ruimte voor josti's.
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:09:21 #221
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31315099
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 20:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op zondagmiddag is er in R&P zelfs ruimte voor josti's.
Al zijn topics zijn van dit niveau en niet eens een discussie waardig... Beetje jammer weer...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:17:23 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31315353
Dan klik je toch niet op topics van zijn hand.
Makkelijk te omzeilen.

Daarbij: wat voor de een al dan niet vermakelijke BS is, is voor de ander bittere ernst .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:29:17 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31337379
Ik ben verliefd!!! Deel 4

Nieuwe ronden, nieuwe kansen.
We houden het topic echter wel in de gaten en verzandt het in bagger dan wel slow chat, is een slotje onherroepelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:16:57 #224
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31340953
R&P SC moeten lang wachten....

net iets te laat dus dubbel SC topic... en wanneer komen de mods hun gezicht weer eens laten zien
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_31341788
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:16 schreef nixxx het volgende:
R&P SC moeten lang wachten....

net iets te laat dus dubbel SC topic... en wanneer komen de mods hun gezicht weer eens laten zien
CC is me voor
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')