Mijn bad is er nog steeds nietquote:Op woensdag 14 september 2005 19:59 schreef Funnie het volgende:
Zekers Anitra, ik heb dat moment ook. En mag niet in bad![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef Anitra het volgende:
De Whoos gaat naar Vava en de Flying Fox naar PeRi
Wat voor Lushproduct heb je hem gevoerdquote:Op woensdag 14 september 2005 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weer een Lush-productje erbij Vava
vriend maakt 't goed, zit alweer te fok!ken
quote:A Lush Life
Wij geloven in producten die effectief zijn en gemaakt van vers fruit, groenten, essentiële oliën en veilige synthetische stoffen, geen dierlijke ingrediënten bevatten en in het vermelden van alle ingrediënten op de etiketten.
Wij geloven in het kopen van producten van bedrijven die niet op dieren testen.
Wij geloven in het met de hand maken van verse producten, het printen van eigen etiketten en het ontwikkelen van eigen geuren.
Wij geloven in een huis gevuld met heerlijke natuurlijke aroma’s, in lange badsessies met kaarslicht en veel massages.
Wij vinden dat onze producten hun prijs waard moeten zijn, dat wij winst mogen maken en dat de consument altijd gelijk heeft.
Wij vinden dat woorden als ‘vers’ en ‘biologisch’ een oprechte betekenis hebben wat verder gaat dan marketing.
Het is toch een conditioner? Ik heb nog nooit een schuimende conditioner gehad.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had gisteren cool aulin gebruikt, ik krijg het alleen niet opgeschuimd ofzo. het is echt een kwestie van in m'n haar smeren en later weer uitspoelen, schuimen doet t niet.
is dat bij meer mensen zo?
Ik las in een flits 'als een slappe peri'quote:Op donderdag 15 september 2005 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
hangt het als slappe prei om je kop.
ik had gisteren voor het slapen gaan mijn haar ermee geassen, en vanmorgen had ik een kop vol krullen.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet, maar de conditioners die ik heb gehad schuimden niet. American Cream schuimt ook niet.
Nadeel van een conditioner is dat je haar er vaak zo slap van wordt... Kan je het makkelijk kammen, hangt het als slappe prei om je kop.
Wat voor actie is dat? En Anitra, ik heb je mailtje al een tijdje terug gehad en heb gereplyd, maar je hebt niet geantwoord?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga ook voor de Godiva als ie er nog is zaterdag(met die actie dus)
bij besteding van 25 euro krijg je een godiva of hybrid gratuit.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat voor actie is dat? En Anitra, ik heb je mailtje al een tijdje terug gehad en heb gereplyd, maar je hebt niet geantwoord?
Raad eens wie er vorige week zaterdag heeft geshopt bij Lush én daarbij een Hybrid heeft meegenomen?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
bij besteding van 25 euro krijg je een godiva of hybrid gratuit.
Ik ookquote:Op donderdag 15 september 2005 11:22 schreef PeRi het volgende:Ik wil ineens heel graag langskomen Maerycke
Gelukkig had ik nog via iemand anders 1 geregeldquote:Op donderdag 15 september 2005 10:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik las in een flits 'als een slappe peri'
Oh wat jammer Anitra van die bars!!![]()
Nee kloptquote:Op donderdag 15 september 2005 10:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat voor actie is dat? En Anitra, ik heb je mailtje al een tijdje terug gehad en heb gereplyd, maar je hebt niet geantwoord?
Ow ik bedoelde meer in de zin van, issie wel aangekomen want met mijn mail gaat we vaker iets misquote:
Ja dusquote:Op donderdag 15 september 2005 13:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ow ik bedoelde meer in de zin van, issie wel aangekomen want met mijn mail gaat we vaker iets mis
Heb je mijn mail gehad over die olivequote:Op donderdag 15 september 2005 14:15 schreef ymme het volgende:
Wanneer is de volgende bestelling vanuit Engeland? Haha..![]()
Maar in iedergeval wil ik de volgende keer wel mee doen. De laatste keer ging het echt niet vanwege mijn saldo. Deze was hier niet op voorbereidt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |