Ja maar die van mij drogen nooit echt, ik denk dat ik ze dus even naar mijn eigen kamer verhuis dan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook van die plastic gevlochten mandjes, van de hema, erg leuk ook.
Ik laat natuurlijk wel eerst de zepen etc drogen, voordat deze weer bij de rest van de verzameling komen te liggen, daarin
Nou, dan maar de Cupcake, ook goed voor probleemhuidjes en ruikt een stúk aangenamerquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef ymme het volgende:
Idd, XcuZ_Me. Maar het is wel goed voor je huid vind ik. Maar het stinkt inderdaad enorm...
Het komt goed voor jou hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hmm Chocolade maskertje!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nog niet zo verdiept heb in de maskertjes
Wow, Vava gaat zondag gewoon naar een Lushwinkel! Beter ben ik even jaloers..
Maar ik ben al bezig met mijn lijstje hoor
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eén ding SS16: neem de Cosmetic Warrior niet. Die is ontstellend smerig. Hij ruikt alsof je een complete lading shoarmasaus op je hoofd smeert en 3 uur later ruik je het nóg.
Vies spul
Ik had Love Lettuce, moest ook de koelkast in, en die was zo'n 2 weken houdbaar, maar hij was al een paar daagjes oud. Maar ik ben 'm ook na de houdbaarheidsdatum blijven gebruiken, merkte geen verschilquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe lang doe je ongeveer met zo'n masker potje?
En je moet ze ook in de koelkast bewaren![]()
dat gaat nooit goed, met mijn moeder :S
Daar wacht ik nog wel even een jaartje mee
Ik vind hem echt geweldigquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:45 schreef Sanne het volgende:
Ik heb Hybrid nu een tijdje, en vind de dropgeur lekker, maar dat is gewoon geen geur voor je haar vind ik. Deze zal ik niet snel nog een keer kopen. Misschien eens proberen of ik er een schuimbadje van kan creëren.
Nou, het stinkt dan misschien wel maar het werkt als een tierelier tegen pukkels hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eén ding SS16: neem de Cosmetic Warrior niet. Die is ontstellend smerig. Hij ruikt alsof je een complete lading shoarmasaus op je hoofd smeert en 3 uur later ruik je het nóg.
Vies spul
Mijn nieuwe Hybrid is onderweg maar ik ben zo benieuwd! Verschilt de nieuwe geur echt zo veel van de oude? (oude hybrid geurquote:Op woensdag 14 september 2005 01:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vind hem echt geweldigHij gaat hier enorm hard!
Nu was ik al van de oude Hybrid gek en dat scheelt een stuk, voor mij is hij alleen maar makkelijker geworden omdat hij niet meer uit elkaar valt!!!
Ik ga er snel 1 weer kopen
ik had 'm meegesleept naar de lushwinkel. ik moest weer naar huis, dus had toevallig m'n toilettas bij me.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toen mijne per post kwam was ie weer zo waterig, maar hij is nu echt dikker. Maar die lucht... Daar zit niks bloemerigs aan. Nouja, ik ga zaterdag wel ff snuffen
Het is echt dropgeur, maar wel lekker!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:09 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Hybrid is onderweg maar ik ben zo benieuwd! Verschilt de nieuwe geur echt zo veel van de oude? (oude hybrid geur)
Wilde je nog samen doen met de bewitched?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het is echt dropgeur, maar wel lekker!
Aventura de Fuel ga ik van de week op de post doen. Heb helaas nu ff niet de kans om het te posten.
Uuh die bathmelt heb ik van Skaai gehad.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:51 schreef lotje11 het volgende:
SS jij had het toch over dat voetenbadje met de I love kriszal (of is dat gewoon de deO ??)
Die vind ik echt lekker ruikenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vies spul
Ja! Vind je die echt lekker ruiken?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Die vind ik echt lekker ruiken. (Dat is toch die met knoflook?).
Ik ben dol op knoflookquote:Op woensdag 14 september 2005 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Vind je die echt lekker ruiken?
Wonderlijk hoe smaken verschillen
Lekker, Icicle!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef Icicle het volgende:
Omg.. Ik ben erin getrapt.. Ik heb de Karma Komba Bar gekocht
Sorry dat ik je gedurende een aantal minuten in de verwarring heb moeten laten leven, ik heb het briefje van Skaai even opgezocht en daar stond iets met Whicked in.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:54 schreef lotje11 het volgende:
Nee, maar het si dus een bathe melt? Die ken ik helemaal niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |