Cynthia Stout wil ik ook graag proberen, en in combinatie met the Strokes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:20 schreef Sinkwanee het volgende:
Leuk S16!
Ik vond Big maar een vreemde structuur hebben... enik heb kort haar, dus ik denk dat ik deze maar oversla. Geef mij maar Cynthia Sylvia Stout en Coolaulin. Ik hou wel van het kruidige van Cynthia en Coolaulin.. tja cocos mjam!
Big moet je eigenlijk een klein beetje van pakken, topje van je vinger, zoiets, en dan bovenop je hoofd er in masseren. Even laten zitten zodat het spul in je haar naar beneden loopt en dan beetje masseren en uitspoelen. Althans, zo is het mij verteld en dat werkte prima.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van hoor!
Hoe heb jij het dan gebruikt?
Eerst op je hand laten schuimen of op je haar rondwrijven?
haarlemquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:05 schreef Nugget het volgende:
Wow, welke lush ben je geweest? Wat leuk dat je zoveel proefjes hebt. Ik krijg vaak niets, terwijl ik een hoop koop! Mazzelaar! Ik ben wel benieuwd naar demon in the dark, waar ruikt die naar?
mask of magnamintyquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat heb je dan gekocht Missy?
Volgens mij namelijk niks!
Aaah, daarom hoef je het niet te doen hoor! Maar ik zal je een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
mail mij je adres en hij komt jouw kant op.
hoef ik me niet schuldig te voelen dta ik een proefje big van jou krijg
zekerquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het ziet er wel lekker uit, trouwens
ik heb Bonnie vrijdag gevraagd of er nog concrete plannen waren voor Rotterdam oid, maar ze schijnen nu weer heel erg bezig te zijn in België. Maar, meldde ze ook, als ze ineens een pand vinden, dan kan het snel gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:47 schreef juss het volgende:
Ik had het al eerder gevraagd, maar had nog geen antwoord gekregen, vandaar nog een keer, weet iemand van jullie wanneer Lush in Arnhem/Utrecht komt? (in de openingspost staan namelijk dat hiervoor plannen zijn?)
Antwerpenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
ik heb Bonnie vrijdag gevraagd of er nog concrete plannen waren voor Rotterdam oid, maar ze schijnen nu weer heel erg bezig te zijn in België. Maar, meldde ze ook, als ze ineens een pand vinden, dan kan het snel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |