abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2005 @ 16:46:09 #26
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30516999
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb lush nog geen wonderen zien verrichten.
maar t is wel gewoon lekker
Ik wel. Voor mij was de keuze Lush voornamelijk omdat het mijn huid zowaar er normaal uit liet zien. Ik heb een hypergevoelige huid en niets hielp, terwijl ik nu al een tijdje meerdere dingetjes van Lush heb gebruikt met prachtig resultaat en geen enkele allergische reactie. En het ruikt ook nog eens heerlijk idd! (Vooral ook omdat de meeste brouwsels voor de gevoelige huid stinken omdat er geen stoffen in zitten voor de geur)
pi_30517088
Bij mij heeft het nog geen duidelijk zichtbare wonderen verricht.
Ik gebruik het nu denk ik zo'n 2 maanden en er is geen zichtbaar verschil qua huis als anders.
Ik heb nu even een puistloze periode, maar die heb ik af en toe wel eens.
Hopelijk blijft het natuurlijk uit

Wat fijn dat het zo goed bij jou werkt, Nugget!

Verder vind ik het heerlijk ruiken en doet het alleen maar slecht aan mijn portemonnee!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_30517209
Idd, je portemonnee, wordt er minder blij van, als wij de lushies
Ik zal wel een stukje snowcake in mijn portemonnee doen, is deze ook weer blij
pi_30517270
Haha
  maandag 12 september 2005 @ 17:02:45 #30
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30517351
Wel een mooie manier om via geld (dat dan naar snowcake ruikt) de wereld lekker te laten ruiken! Geld is immers altijd in beweging!
pi_30517389
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef Nugget het volgende:
Wel een mooie manier om via geld (dat dan naar snowcake ruikt) de wereld lekker te laten ruiken! Geld is immers altijd in beweging!
Kijk daar had ik nog niet aan gedacht!
Je bent er goed bij vandaag. Toppie opmerking. Quote van de dag
pi_30517612
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef Nugget het volgende:
Geld is immers altijd in beweging!
Klopt als een bus
  maandag 12 september 2005 @ 17:26:47 #33
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_30517752
Hallo!
Ik was jullie al kwijt!

Ik vind wel dat het mijn huidje helpt! Lekker zacht! Maar ik deed er eerst ook niet zoveel maskertjes en zooi op, dus misschien is iedere verzorging dan alleen water en nachtcreme beter dan niks
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_30517812
Tja, het is ook een beetje bijgelovigheid
pi_30519178
Wordt ziekte ook via internet doorgegeven......?

Vanacht uren liggen zweten en voel me aardig beroerd en moe... en dat terwijl ik vandaag alleen maar boodschappen heb gedaan! (de rest in bed gelegen...)
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  maandag 12 september 2005 @ 18:36:30 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30519207
't Heerst blijkbaar... Jij ook beterschap Lotje
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30519334
Nog een ''zieke'' Lushie.

Ik zweet ook al enkele dagen s'nachts, zeer benauwd, en sinds zaterdag buikgriep.
Ik voel me zwaar klote, maar moet straks ook nog een uur rijles doen, en daarna kan ik pas lekker douchen.....
Ik voel me zielig.
Back in business.
  maandag 12 september 2005 @ 19:47:09 #38
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30521170
Skin's Sin gekocht!

Stond daar en wilde wat hebben om het hebben. Dus mocht van mezelf vijf euro uitgeven. Geen slechte keuze, niet zo lekker als Potion (waar blijft die, ik kan niet wachten!), maar veeeeeel lekkerder dan Dream Cream.

En een proefje van een kapotte bubbelbal.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30522054
What's the use

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2005 21:21:24 ]
pi_30522089
Ff lekker gesnuffeld?
had jij je pakketje al opgehaald? Het briefje nl met proefjes lag hier nog dus hoop dat je weet wat het is
  maandag 12 september 2005 @ 20:35:38 #41
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30522680
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:17 schreef Anitra het volgende:
Ff lekker gesnuffeld?
had jij je pakketje al opgehaald? Het briefje nl met proefjes lag hier nog dus hoop dat je weet wat het is
Ik moet eerlijk bekennen dat het nog op het postkantoor lag. Vrijdag ging alles mis, ben er niet aan toegekomen. Schaam me diep, maar vrijdag ben ik weer vrij en dan gaat het me wel lukken hoor.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30522706
Ik heb vanmiddag met Sweet16 wat Lush uitgewisseld, heb nu You Snap The Whip, Sea Vegetable, Bohemian, Babyface, Flying Fox en Hybrid (oude versie)

Ben benieuwd!!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30522759
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:35 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat het nog op het postkantoor lag. Vrijdag ging alles mis, ben er niet aan toegekomen. Schaam me diep, maar vrijdag ben ik weer vrij en dan gaat het me wel lukken hoor.
Geeft niet! Hier gaat ook alles ff verkeerd dus snap het
pi_30524944
Ik ga dadelijk lekker douche, en dan duik ik lekker mijn bed in
Maar waar zou ik nou mee gaan douchen, om een lekkere nachtrust te krijgen. Snuggle
Na het douchen, lekker dream time op mijn slapen, en Sleepyhead in masseren bij mijn nek.

Oh, een goede nachtrust kan ik op het moment wel goed gebruiken
pi_30525026
Ik met Sea Vegetable en dan Dream Time idd en mijn handen nog ff wassen met Ooh La La
Let's plant a tree
pi_30525094
Oh mensen, die nog een vlopje met wat leuks te goed hebben van mij: GOED NIEUWS
Ik heb via de online shop van TPG, vanmiddag postzegels besteld. veel van 0,39 cent en wat met meer waarde. Dus onvoldoende gefrankeerd komt hopelijk niet meer voor
Nou maar hopen dat ik het snel in huis heb, dan kunnen de vlopjes naar de gelukkige ontvangers toe
pi_30525263
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef ymme het volgende:
Ik heb via de online shop van TPG, vanmiddag postzegels besteld. veel van 0,39 cent en wat met meer waarde. Dus onvoldoende gefrankeerd komt hopelijk niet meer voor
Nou maar hopen dat ik het snel in huis heb, dan kunnen de vlopjes naar de gelukkige ontvangers toe
Ik wacht rustig af
Let's plant a tree
  maandag 12 september 2005 @ 22:09:43 #48
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_30525580
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef ymme het volgende:
Ik wacht onrustig af (maar dat komt niet door jou maar door mijn karakter)
pi_30525879
Ai, vervelend dat jullie allemaal ziek zijn, zeg!
Ik moet zeggen dat ik toch ook een beetje zwakjes was afgelopen weekend, maar dat kwam door de introweek.

Vanavond weer voor het eerst meegedaan aan een lesje streetdance en Pilates, ben weer helemaal los Straks maar weer lekker even afspoelen met Lush

Humm! Ik wil ook SkinSin kopen, want ik vind de geur niet zo, maar de werking heerlijk!

Sanne, wat is Potion precies?

Ik heb ook nieuwe proefjes dus met Vava uitgewisseld!
Ooh lala
Running for the Embassy
Soap Sod
Breath of Fresh Air
Candy Fluff
Ocean Salt
Big
Skinny Dip

Hopelijk ben ik niks vergeten
pi_30525956
quote: