Ik wel. Voor mij was de keuze Lush voornamelijk omdat het mijn huid zowaar er normaal uit liet zien. Ik heb een hypergevoelige huid en niets hielp, terwijl ik nu al een tijdje meerdere dingetjes van Lush heb gebruikt met prachtig resultaat en geen enkele allergische reactie. En het ruikt ook nog eens heerlijk idd! (Vooral ook omdat de meeste brouwsels voor de gevoelige huid stinken omdat er geen stoffen in zitten voor de geur)quote:Op maandag 12 september 2005 11:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb lush nog geen wonderen zien verrichten.
maar t is wel gewoon lekker
Kijk daar had ik nog niet aan gedacht!quote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef Nugget het volgende:
Wel een mooie manier om via geld (dat dan naar snowcake ruikt) de wereld lekker te laten ruiken! Geld is immers altijd in beweging!
Klopt als een busquote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef Nugget het volgende:
Geld is immers altijd in beweging!
Ik moet eerlijk bekennen dat het nog op het postkantoor lag. Vrijdag ging alles mis, ben er niet aan toegekomen. Schaam me diep, maar vrijdag ben ik weer vrij en dan gaat het me wel lukken hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 20:17 schreef Anitra het volgende:
Ff lekker gesnuffeld?
had jij je pakketje al opgehaald? Het briefje nl met proefjes lag hier nog dus hoop dat je weet wat het is
Geeft niet! Hier gaat ook alles ff verkeerd dus snap hetquote:Op maandag 12 september 2005 20:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat het nog op het postkantoor lag. Vrijdag ging alles mis, ben er niet aan toegekomen. Schaam me diep, maar vrijdag ben ik weer vrij en dan gaat het me wel lukken hoor.
Ik wacht rustig afquote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef ymme het volgende:
Oh mensen, die nog een vlopje met wat leuks te goed hebben van mij: GOED NIEUWS
Ik heb via de online shop van TPG, vanmiddag postzegels besteld. veel van 0,39 cent en wat met meer waarde. Dus onvoldoende gefrankeerd komt hopelijk niet meer voor
Nou maar hopen dat ik het snel in huis heb, dan kunnen de vlopjes naar de gelukkige ontvangers toe
Ik wacht onrustig af (maar dat komt niet door jou maar door mijn karakter)quote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef ymme het volgende:
Oh mensen, die nog een vlopje met wat leuks te goed hebben van mij: GOED NIEUWS
Ik heb via de online shop van TPG, vanmiddag postzegels besteld. veel van 0,39 cent en wat met meer waarde. Dus onvoldoende gefrankeerd komt hopelijk niet meer voor
Nou maar hopen dat ik het snel in huis heb, dan kunnen de vlopjes naar de gelukkige ontvangers toe
Ik hoop ook dat ik niks vergeten benquote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hopelijk ben ik niks vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |