Dido laat zich wel heel erg kennen, ze kan het duidelijk niet helemaal aan dat Roel Lieske leuker lijkt te vinden.quote:Op maandag 12 september 2005 01:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat is het toch een muts dat ze denkt dat als ze loopt te flirten met Roel dat niemand het door heeft!Volgens haar heeft iedereen grote sensoren in het huis! Dido je leeft 24/7 boven opelkaars lip! Je moet wel een koe zijn als ze niet door hebben dat jij loopt te flirten.
Rob wil horen dat Ralph nog steeds gevoelens heeft voor Nathalie en dat dat de reden is dat hij BB ingestapt is. Dat is dus niet waar maar Rob blijft maar doorgaan totdat hij dat uit Ralph zijn mond heeft gekregen.quote:
Ja, wat hij heeft er al z'n mening over en nu MOET hij het weten, want hij vind het een kutstreek, zo is hij gewoon, hij is eerlijk en praat graag over gevoelens en emoties en zo en hij praat makkelijk en blablablablablablablablablabla....quote:
ow je hebt echt wat gemist hoorquote:Op maandag 12 september 2005 01:48 schreef BBscanner het volgende:
Rob speelt voor Baantjer neem ik aan? Heb het niet gevolgd heb een hekel aan Rob!
BB; ROB Smoel houden Rob Smoel houden!
Ja rob is goed he... Moet meer tegen 'm gezegd worden denk ikquote:Op maandag 12 september 2005 01:49 schreef Wup het volgende:
nou, en daarom ben ik dus naar je toegekomen, top he?
Dodoquote:Op maandag 12 september 2005 01:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan schop ik met dat zelfde been Dodo, Natte Ali, Linda en Joost eruit.
Jawel. Hij heeft Ralph in de mond gelegd dat "er nog gevoelens zijn" , maar dat Ralph daar verder niet over wil praten. Dit wilde hij horen, en zo zal hij het doorbrieven naar Nathalie.quote:Op maandag 12 september 2005 01:49 schreef Jane het volgende:
Dit hele gesprek en Rob is geen steek verder gekomen!
Nu nog even afwachten wat zijn konklusies zijn!quote:Op maandag 12 september 2005 01:49 schreef Jane het volgende:
Dit hele gesprek en Rob is geen steek verder gekomen!
Ik begin te denken dat Ralph de slimste is van allemaal.quote:Op maandag 12 september 2005 01:49 schreef Showtime het volgende:
Rob zegt tegen Ralph : het is tussen ons
zal mij benieuwen hoe lang Rob dit voor zichzelf weet te houden, wat een held is die Rob toch ook he, dat hij al die moeite neemt om Ralph zijn verhaal kwijt te doen en dat niet eens uit eigen belang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |