Begrijp je?quote:Op maandag 12 september 2005 01:40 schreef Showtime het volgende:
rara wie ben ik
Ik Ik Ik Ik Ik denk Ik zus Ik zo Ik vind dit Ik moet Ik wil dit Ik moet Ik wil Ik Ik Ik Ik moet dit Ik wil zo Ik heb dit Ik heb dat Ik wil dat Ik wil het zo Ik heb dit gevoel Ik vind dat Ik zou dit nooit gedaan hebben Ik vind dat er iets achter zit Ik wil ff met je praten Ik Ik Ik moet weten wat iedereen hier doet Ik doe het omdat ik Ik doe het omdat ik vind dat ik het moet weten Ik Ik Ik Ik Ik
grappig, dat hebben Roel & Menno haar vanmiddag toevallig uitgelegd......quote:Op maandag 12 september 2005 01:40 schreef BBscanner het volgende:
Dido zit in een identiteitscrisis en neemt Nathalie in vertrouwen.
Ze wilde voor de fun met Roel om willen flirten. Omdat de rest (mn Chantal) het benadrukt heeft en ze geen stelletje wil zijn doet ze niks mee. Dido zegt dat ze een thrillseeker is.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:39 schreef Jane het volgende:
Ralph is ff kwijt wat hij wilde zeggen, maar gelukkig weet Rob heel goed wat Ralph wilde zeggen.![]()
Ik haat hem blind, die mag voorlopig nog niet wegquote:Op maandag 12 september 2005 01:41 schreef Shirley het volgende:
Ik haat Rob gewoon bijna! Voor zover je iemand kan haten die je niet ''kent''
quote:
Dat zal Rob vast proberen want dan denkt hij zijn leiderschap weer terug te krijgen. Het is Rob iig niet ontgaan dat hij vanavond in de maling werd genomen en toen hij naar bed wilde gaan trof hij een stoeiende maar ook smoezende Menno en Ingrid voor zijn slaapkamerdeur aan. Reden genoeg om zich buitengesloten te voelen en na veertien dagen eindelijk eens een praatje te maken met Ralph, zgn de zwakste broeder in het huis.quote:Op maandag 12 september 2005 01:38 schreef Showtime het volgende:
Ik vrees al voor morgen wanneer Rob bij Dido en Nathalie verslag uitbrengt. Uiteraard in geuren en kleuren met zijn eigen toevoegingen naar wens erbij.
Douw 'm maar hard in z'n smoel!quote:Op maandag 12 september 2005 01:43 schreef Maerycke het volgende:
Mag ik Rob lichtelijk mishandelen met z'n overgebleven goede been?
Ik wil hem weghebben! Liever gister dan vandaag! Ik hoop dat hij echt snel genomineerd en weggestemd wordt. Ik ben in staat om naar dat huis te gaan, z'n been eraf te rukken en hem er eigenhandig mee uit te schoppen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:42 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Ik haat hem blind, die mag voorlopig nog niet weg
De perfecte gelegenheid om woorden in Ralph's mond te leggen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:44 schreef Wup het volgende:
Ralph: ik heb af en toe gewoon een verkeerde woordkeus
Rob [ vals lachje] ja en dan herstel ik je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |