Ralph is absoluut niet dom hoor! Maar laat ze dat maar lekker denken. Deze man gaat nog voor grote verrassingen zorgen in dat huis!quote:Op maandag 12 september 2005 01:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat Ralph de slimste is van allemaal.
IK ben heel erg bang dat je daar gelijk in hebt ....quote:Op maandag 12 september 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft Ralph in de mond gelegd dat "er nog gevoelens zijn" , maar dat Ralph daar verder niet over wil praten. Dit wilde hij horen, en zo zal hij het doorbrieven naar Nathalie.
Da's dan idd slim van hem.quote:Op maandag 12 september 2005 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
Toch is Ralph slim.
Hij laat zich nu in de huiskamer ook niet uit zijn tent lokken, over de inhoudelijke dingen van zijn gesprek met Rob.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:53 schreef Uiruru het volgende:
ik weet nou zeker dat ingrid geen trans is... Nog nooit iemand zo dom een fles zien opendraaien... Moet wel een vrouw zijn
Ben ook benieuwd wat ze van vannacht gaan uitzenden. Ik hoop zo dat ze het achterbakse, kinderachtige gedoe van Natte ali en Dodo laten zien.quote:Op maandag 12 september 2005 01:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet niet wat Big Brother er maandag van gaat maken. Ze hebben Rob al in een negatief daglicht gesteld in de afleveringen door te stellen dat hij alles doet om in de gratie van de vrouwen te komen terwijl Ralph altijd zeer positief wordt neergezet. Als met die gedachtengang ook zo wordt gemonteerd in de maandag aflevering dan is het snel gedaan met Rob.
Maar dat is dus niet zeker dat dat gaat gebeuren.
Gelukkig weten wij hoe het écht zit en zijn wij niet afhankelijk van wat Big Brother ons voorschoteld.
Sja, ach... wat kan hij daarmee aanrichten dan? Dat Naat dat gaat denken? Dat ze een nog grotere campagne tegen Ralph gaat opzetten? Ik weet niet of dit Ralph nu echt zo erg kan schaden? Zolang hij zo koel (coolquote:Op maandag 12 september 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft Ralph in de mond gelegd dat "er nog gevoelens zijn" , maar dat Ralph daar verder niet over wil praten. Dit wilde hij horen, en zo zal hij het doorbrieven naar Nathalie.
Had ik vanmiddag al door, ze zat echt bij Roel te vissen of hij intresse in haar had. Toen Roel over zijn ex begon droop Dodo af. Nu zit ze te zeiken dat anderen (lees Chantal) vinden dat zij een setje vormen. Dodo is gewoon bang om een blauwtje te lopen bij Roel.quote:Op maandag 12 september 2005 01:52 schreef Showtime het volgende:
Dido wil graag de touwtjes in handen hebben zegt ze.
Vervelend he als je eigen gevoelens niet meer in de hand hebt, je bent gewoon hartstikke gek op Roel.![]()
En dat verbaast je?quote:Op maandag 12 september 2005 01:56 schreef Dimmie het volgende:
Tanja heeft last van maagzuur... pakt ze scherpe chips
Ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen het van alleen de TV kunnen volgen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Gelukkig weten wij hoe het écht zit en zijn wij niet afhankelijk van wat Big Brother ons voorschoteld.
Ralph heeft wel een fout gemaakt door te zeggen dat hij soms een verkeerde woordkeuze maakt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Sja, ach... wat kan hij daarmee aanrichten dan? Dat Naat dat gaat denken? Dat ze een nog grotere campagne tegen Ralph gaat opzetten? Ik weet niet of dit Ralph nu echt zo erg kan schaden? Zolang hij zo koel (cool) blijft als tot nu toe zal er weinig aan de hand zijn, denk ik. Vooral als Robs geroddel ook nog op tv wordt uitgezonden.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:55 schreef BBscanner het volgende:
Dodo is gewoon bang om een blauwtje te lopen bij Roel.
Daar gaat het ook niet om. Denk alleen niet dat die mensen het 24 uur per dag volgen zoals ons en dat ze daarom afhankelijk zijn van Big Brother voor de samenvattingen, en niet iedereen die BB volgt, komt op Fok!quote:Op maandag 12 september 2005 01:57 schreef svann het volgende:
[..]
\ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen het van alleen de TV kunnen volgen.
volgens mij wil ze Roel niet zozeer maar wel dat hij haar wilquote:Op maandag 12 september 2005 01:55 schreef BBscanner het volgende:
Had ik vanmiddag al door, ze zat echt bij Roel te vissen of hij intresse in haar had. Toen Roel over zijn ex begon droop Dodo af. Nu zit ze te zeiken dat anderen (lees Chantal) vinden dat zij een setje vormen. Dodo is gewoon bang om een blauwtje te lopen bij Roel.
Maar ze (BB) kunnen Rob zo fout afschilderen als ze willen. Zolang de bewoners die "Manke Nelis" niet nomineren hebben wij ook geen poot om op te staan/slaan.quote:Op maandag 12 september 2005 01:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet niet wat Big Brother er maandag van gaat maken. Ze hebben Rob al in een negatief daglicht gesteld in de afleveringen door te stellen dat hij alles doet om in de gratie van de vrouwen te komen terwijl Ralph altijd zeer positief wordt neergezet. Als met die gedachtengang ook zo wordt gemonteerd in de maandag aflevering dan is het snel gedaan met Rob.
Maar dat is dus niet zeker dat dat gaat gebeuren.
wat?? heeft ze iets gezegd??quote:Op maandag 12 september 2005 01:57 schreef Uiruru het volgende:
Ow tanja wordt bang voor het leven na Big Brother.... oeioeioei...
Ja, dat weet ik niet. Ik kom uit een normaal gezinquote:Op maandag 12 september 2005 01:59 schreef Uiruru het volgende:
Shirley dat hoort zo in een probleemgezin.
Maakt niets uit, Jehova Rob heeft ideeen in zijn kop en die lult niemand eruit. Hij praat alleen maar en luistert nooit en maakt overal zijn eigen verdraaide verhaal van.quote:Op maandag 12 september 2005 01:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ralph heeft wel een fout gemaakt door te zeggen dat hij soms een verkeerde woordkeuze maakt.
Want hierdoor stel hij Rob in de gelegenheid om er zijn eigen verhaal van te maken.![]()
Ik kom ook uit een normaal gezin dus ik kan alleen maar gissenquote:Op maandag 12 september 2005 02:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet. Ik kom uit een normaal gezin
Maar de reden?
Hij is vreemd gegaan. Heeft ze van haar moeder gehoord toen ze in dat centerparcs huisje zat.quote:Op maandag 12 september 2005 01:58 schreef Shirley het volgende:
Hoezo is Tanja nou boos op de vader?
Haar moeder wilde het niet zeggen, en toen wist ze genoeg. Of zoiets...quote:Op maandag 12 september 2005 02:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet. Ik kom uit een normaal gezin
Maar de reden?
Oké. Tsja...het blijft een Antilliaan.quote:Op maandag 12 september 2005 02:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij is vreemd gegaan. Heeft ze van haar moeder gehoord toen ze in dat centerparcs huisje zat.
dat deed hij ook al toen ze nog niet in dat huis zat....quote:Op maandag 12 september 2005 02:01 schreef BBscanner het volgende:
Hij is vreemd gegaan. Heeft ze van haar moeder gehoord toen ze in dat centerparcs huisje zat.
quote:Op maandag 12 september 2005 02:03 schreef Uiruru het volgende:
Nou jij verdiend een lekkere titel stuk stront.... waardeloze rotmoeder.
Als je hem zo ziet zitten is het echt een BIG BROTHER!quote:Op maandag 12 september 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Na vanavond, nogmaals de winnaar van BB5
[afbeelding]
Natuurlijk komt hij niet bij haar terug.... wie wil er nou bij zoiets zijn?quote:Op maandag 12 september 2005 02:03 schreef Wup het volgende:
[..]
dat deed hij ook al toen ze nog niet in dat huis zat....
die moeder heeft iets verteld waardoor ze nu pas zeker weet dat hij niet meer bij haar terugkomt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |