hahahahaquote:Op maandag 12 september 2005 00:28 schreef Jane het volgende:
Rob houdt op met praten en Linda zegt "Oh stil, lekker!"
Hoorde ik dat nou goed?
Je moet ze ergens alle 4 tegelijk aan hebben, of heb je dat al?quote:
Ik ook... een seconde of 30 lang. Daarna werd het steeds vervelender.quote:Op maandag 12 september 2005 00:29 schreef Kimske het volgende:
ik kan er wel de lol van inzien..
Ligt eraan hoe de tvuitzendingen hem neer gaan zetten. Ik denk dat de kansen van Chantal bij het publiek bv. ook behoorlijk verminderd zijn na die ene daguitzending terwijl ze in de groep nog steeds wel redelijk ligt...quote:Op maandag 12 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet. Ralph gaat ze allemaal verslaan. Hij zal idd wel eenkeer of 6 genomineerd worden, maar wert zijn tegenstanders (net als Bart) één voor één het huis uit
De tijd is rijp voor een rustige, normale jongen met een (zo lijkt het althans) goed hart als winnaar van BB.
Jahoor, omdat de situatie nu op Bart lijkt, gaat ie winnenquote:Op maandag 12 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet. Ralph gaat ze allemaal verslaan. Hij zal idd wel eenkeer of 6 genomineerd worden, maar wert zijn tegenstanders (net als Bart) één voor één het huis uit
De tijd is rijp voor een rustige, normale jongen met een (zo lijkt het althans) goed hart als winnaar van BB.
Ja, zeker sinds de laatste bb's door vrouwen zijn gewonnen... het wordt tijd voor een ventquote:Op maandag 12 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij alle 4 tegelijk gaan ze bij mij enorm bufferen, dus ik hou het (helaas) op 1 tegelijkquote:Op maandag 12 september 2005 00:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je moet ze ergens alle 4 tegelijk aan hebben, of heb je dat al?
Dan kan je makkelijk switchen
Oh hij heeft genoeg ruggegraat om er tegen te kunnen, toch vind ik Ingrid een beetje simpel worden de laatste dagen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef Kimske het volgende:
rob maakt er zelf ook grapjes over, dan kan ik er wel om lachen
Schreef ik dat ergensquote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor, omdat de situatie nu op Bart lijkt, gaat ie winnen![]()
typisch geval van zelfkennisquote:Op maandag 12 september 2005 00:32 schreef Kimske het volgende:
rob: ja ik praat best veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |