Denk dat Chantal ook graag van de gelegenheid gebruik maakt om Lieske ff af te katten. Wanneer Dido of Nathalie iets over Ralph zijn potjes en pillen had gezegd was ze er vast in mee gegaan.quote:Op maandag 12 september 2005 01:12 schreef Jane het volgende:
Lieske zit weer te zeiken over Ralph z'n potjes en pillen. Deze keer krijgt ze echter weinig bijval van Chantal en Roel, die vinden dat het niet uitmaakt. "Jij hebt toch ook allemaal spulletjes bij je?", zegt Chantal, "waarom zou het voor een man anders moeten zijn? Hij is brandweerman, dat is een van de stoerste beroepen die er is".
Ik moet zeggen, ik vind Chantal vreselijk, maar hier scoort ze een klein puntje bij me.
Ah ok, thanks.. dat miste ik even (m'n oren gaan spontaan op slot zodra Rob praatquote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef Tourniquet het volgende:
Rob vond het een kutstreek van Ralph dat ie toch in BB is gegaan. Maar toch vind ie hem een hele goeie gozer en mag hem graag.
Hahaha, ja en of dat er gemeend uit kwam..quote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef Tourniquet het volgende:
Maar toch vind ie hem een hele goeie gozer en mag hem graag.
Rob is zichzelf aan het opladen omdat hij eerder vanavond is afgezeken door de "kern" van de groep, daarna voelde hij zich buitengesloten door het grapje dat Ingrid uithaalde met Menno.quote:Op maandag 12 september 2005 01:13 schreef Wup het volgende:
Rob: jij ontwijkt mijn vraag
ik zal je vertellen hoe ik het zie
ja dat is hetquote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef Showtime het volgende:
Denk dat Chantal ook graag van de gelegenheid gebruik maakt om Lieske ff af te katten. Wanneer Dido of Nathalie iets over Ralph zijn potjes en pillen had gezegd was ze er vast in mee gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |