Vinger in z'n neusquote:
Eej!quote:Op maandag 12 september 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Als de duitser ooit nóg een keer een stad komen bombarderen laat het dan ámsterdam zijn.![]()
Oh ja, die pilletjes die Naat vond tussen zijn toiletspulletjes.quote:Op maandag 12 september 2005 00:15 schreef schatje het volgende:
Dat Ralph pilletjes slikt voor zijn haren en nagels. Nadat ze hadden voorgesteld om de mannen op te maken als vrouwen. Zo van, het is net al een wijf.
Zoals?quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Eej!
Sowieso heb je Rob er niet mee, want die woont al heel lang niet meer in A'dam.
Ik trouwens ook niet.Maar tóch wil ik hier wel even duidelijk maken dat er óók léuke mensen uit Amsterdam komen.
![]()
En dan tegen Rikkert "nee joh begrijp ik helemaal, geen last van".quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Wat een gezellig tafereeltje.... Kan iemand nog een grap vertellen? Ik wil Chantal zo graag nog eens horen lachen.
[afbeelding]
Nathalie zvertelt nu dat ze Tanja vannacht gevraagd heeft of ze de deur van de slaapkamer steeds niet open wil laten. Tanja reageerde daarop dat ze dat wel wilde, maar dat de groep dan in het vervolg stiller moest zijn. Afgelopen nacht schijnt ze de deur als wraak 2 keer open te hebben laten staan.
klopt, die take heb ik er al afgehaaldquote:Op maandag 12 september 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
De vorige keer dat je beweerde dat het allemaal verzonnen was, was met dat race-verhaal toch?
Als ze hééél erg lacht is het net een eskimo, die oogjes helemaal dicht, zoals --->quote:Op maandag 12 september 2005 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie lacht echt als een kneus.
Dat was nadat Natte Lie haar tot de grond toe had afgebrandquote:Op maandag 12 september 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik heb de hele tijd zin om iemand pijn te doen"
Jammer hij heeft zoveel potentiequote:Op maandag 12 september 2005 00:18 schreef schatje het volgende:
Rikkert is stil.
Het heeft ook wel iets schattigs.quote:Op maandag 12 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ze hééél erg lacht is het net een eskimo, die oogjes helemaal dicht, zoals ---><--- die oogjes
![]()
Nou ik snap dat wel zeker als ze zulke dingen zegt wat Naat net vertelde over de deur dicht doen, ......."ja maar dan moeten jullie wel zachtjes doen"quote:Op maandag 12 september 2005 00:17 schreef Jammie het volgende:
De anderen zijn Tanja al meer dan zat. Wat wil je ook?
quote:Op maandag 12 september 2005 00:19 schreef Jane het volgende:
Rob over z'n ex: Ik haal teveel energie uit haar lichaam.
K heb er hele rare beelden bij.
Toevallig zat ik me dat vanmiddag af te vragen.. maar ik zou het dus echt niet weten. Er zit nou niemand tussen die ik echt supersympathiek vind..quote:Op maandag 12 september 2005 00:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Er is nog niemand in het huis waarvan ik zeg 'nou die gun ik het om bb te winnen', dat heeft nog wat tijd nodig denk ik![]()
Ik vond haar eerst helemaal niks, maar nu begint het wel mee te vallen, t'is best een aardige meid.quote:Op maandag 12 september 2005 00:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het heeft ook wel iets schattigs.![]()
Nee OK, dan nemen we de overige takes natuurlijk wél serieus.quote:Op maandag 12 september 2005 00:18 schreef Showtime het volgende:
[..]
klopt, die take heb ik er al afgehaald
Ik heb de streams non stop aan, maar dat heb ik dan niet meegekregen. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat Nathalie wie dan ook tot de grond toe kan afbranden, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 12 september 2005 00:19 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Dat was nadat Natte Lie haar tot de grond toe had afgebrand
*kuch kuch* Ralphquote:Op maandag 12 september 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de streams non stop aan, maar dat heb ik dan niet meegekregen. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat Nathalie wie dan ook tot de grond toe kan afbranden, maar dat is weer een ander verhaal.
Trustenquote:Op maandag 12 september 2005 00:21 schreef cuall het volgende:
Nou lui ik ga naar bed, heb moeie ogen van al dat lezen![]()
![]()
![]()
Allls sse niet sso HART en nadruKKellluK prAtOn, dan heb ik al een stuk minder problemen met ze. l)quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef Jane het volgende:
Maar tóch wil ik hier wel even duidelijk maken dat er óók léuke mensen uit Amsterdam komen.![]()
fijn bedankt, het wordt op prijs gesteldquote:Op maandag 12 september 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee OK, dan nemen we de overige takes natuurlijk wél serieus.![]()
Ralph wint deze BB... zonder twijfel.quote:Op maandag 12 september 2005 00:21 schreef Davidboaz het volgende:
Dido of Menno; die blijven over.
Nee! O wat lekker sneu, zo'n stopzinnetje, Daar gaan we nu wél op letten natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2005 00:23 schreef Jane het volgende:
Rob eindigt een verhaal heel vaak met '... dus dat is wel grappig.' Ook al is het helemaal geen grappig verhaal. Jullie wel eens opgevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |