je bedoelt, mocht de playboy om onverklaarbare reden afhaken?quote:Op zondag 11 september 2005 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Een bijkomend voordeel is dat zij goed als lijk kan functioneren in Baantjer. Heeft ze niet eens make-up voor nodig. Kan ze het zwangere drugsverslaafde hoertje spelen die vermoord wordt, ligt niet eens zo ver van de werkelijkheid af.
Menno heeft het iets teveel in z'n bolletje.quote:Op zondag 11 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roel is een leuke jongen, maar niet iemand waarop ik zou vallen...
Als ik een jongen zou moeen kiezen dan is het 'player' Menno, hij heeft op zich een zelfverzekerde houding, dat trekt me wel, alleen ga ik uiteindelijk toch voor mannen die langer zijn dan mij![]()
Ik val totaal niet op Menno's.quote:Op zondag 11 september 2005 23:55 schreef FlowKey het volgende:
Menno is een 'foute man' zo eentje die het voor de rest van ons verpest ...
quote:Op zondag 11 september 2005 23:56 schreef Wup het volgende:
[..]
je bedoelt, mocht de playboy om onverklaarbare reden afhaken?
quote:Op zondag 11 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
De uitstraling van een blije vrouw die over ruim een maand moeder wordt:
[afbeelding]
Maar er komt wel een vriendin weer in zijn leven.. :pquote:Op zondag 11 september 2005 23:56 schreef Jane het volgende:
Rob: Ik ben pas 44, maar ik ben klaar met mijn leven. Ik heb het gehad. Ik hoef geen vriendin.
Nou als je z'n bovenlichaam kijkt, heeft ie geen verkeerd lichaam voor iemand van 44.quote:Op zondag 11 september 2005 23:58 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Maar er komt wel een vriendin weer in zijn leven.. :p
dat zeggen ze allemaal ...quote:Op zondag 11 september 2005 23:57 schreef Jane het volgende:Ik val totaal niet op Menno's.
het lijkt wel of ze aan het hallucineren is geslagenquote:Op zondag 11 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg 'uit het huis' wah,quote:Op zondag 11 september 2005 23:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Menno heeft het iets teveel in z'n bolletje.
Ik hou van zeer zelfverzekerd, maar die houding van hem, daar pas ik echt voor.
Verder qua uiterlijk ook, hij lijkt me echt zo'n jongen met opgerolde broekspijpen en puma gympjes, nee bedankt.![]()
Als het zo doorgaat klapt ze binnen een paar dagen echt in.quote:Op zondag 11 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Zal best wel. En zijn leeftijd maakt me ook niet uit. Maar ik wil er toch nooit never naast wakker worden. Dan maar liever een paar vetrolletjes (en dan bedoel ik niet die van Joostquote:Op zondag 11 september 2005 23:59 schreef -Delta- het volgende:
Nou als je z'n bovenlichaam kijkt, heeft ie geen verkeerd lichaam voor iemand van 44.
Dit zou dan een post-natale depressie zijn, de pre-natale is na de bevallingquote:Op maandag 12 september 2005 00:00 schreef Flakkie01 het volgende:
toch triest zo'n pre natale depressie, dit is gewoon belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |