stuur me maar een mailtje, dan zal ik je een ideetje aan de hand doenquote:Op zondag 11 september 2005 21:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben het computerschermstaren een beetje zat en ik zoek een nieuwe hobby.
Liefst iets dat niet direct computergerelateerd is.
Sporten heb ik een hekel aan, dat valt af. Ik niet ondertussen.
Ik wil graag iets creatiefs doen, maar ik kan niet tekenen. Schrijven vind ik wel leuk, maar ik heb vaak geen inspiratie. Of ik heb wel ideeën, maar ik vind het teveel gedoe om ze uit te werken. Bovendien ontkom je dan weer niet aan een computer.
Fotograferen vind ik leuk, maar ik heb geen geld voor dure camera's en lenzen enzo.
Breien, punniken en borduurwerkjes hebben ook niet mijn interesse.![]()
Wat nou?
quote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
stuur me maar een mailtje, dan zal ik je een ideetje aan de hand doen
Zoiets.quote:Op zondag 11 september 2005 22:00 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ben je nogsteeds werkloos eigenlijk?
dit is serieus bedoeld hoorquote:
werkloos dus.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
werkloos dus.![]()
zoek werk en maak daar je hobby van !![]()
Okee!quote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef buzzer het volgende:
ik wil je iets toesturen en eht heeft met schrijven te maken
De volksuniversiteit is wel een goeie ja, ik heb een tijdje terug al eens door de folder heen gebladerd, alleen ik zag toen niet echt direct iets wat me leuk leek.quote:Op zondag 11 september 2005 22:15 schreef Fling het volgende:
Ik heb wel een tip voor je, volg een cursus bij een volksuniversiteit. Ze hebben een website, kan je even kijken welke dicht in de buurt zit bij je. Cursusjaar is net begonnen dus je kan meteen aansluiten. De kosten zijn ook te overzien (10 euro per les of zo). Er staat van alles tussen, van een taal leren tot creatief schrijven tot wijnkennis.
En verder heb ik nog sieraden maken en lezen (bibliotheek; ook niet duur) in de aanbieding
Paarden vind ik eng, en ik heb beroepshalve met verstandelijk gehandicapten gewerkt. Wat ik overigens inderdaad bijzonder fijn en dankbaar werk vind, helaas gaat dat nu dus door omstandigheden even niet meer.quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef Jett het volgende:
paardrijden, echt sporten is het niet
en je bent wel bezig en het is leuk
of je kan bijv, vrijwilligerswerk doen met verstandelijk gehandicapten, klinkt heel dom maar is heel leuk en dankbaar werk ( omg en IK zeg dit)
Dat is ook weer zo wat, dan moet ik hier midden in mijn huiskamer zo'n paal installeren zeker?quote:
Daar is ooit een topic over geweest.quote:Op zondag 11 september 2005 22:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo wat, dan moet ik hier midden in mijn huiskamer zo'n paal installeren zeker?
quote:Op zondag 11 september 2005 22:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo wat, dan moet ik hier midden in mijn huiskamer zo'n paal installeren zeker?
Ik heb de hele bieb ondertussen al bijna uit!quote:Op zondag 11 september 2005 22:23 schreef splendor het volgende:
Waarom ga je niet lezenbibliotheek is niet duur en ze hebben vast wel iets wat je intresseerd
Ik ging zeer graag zwemmen, totdat de plaatselijke allochtone mannelijke gemeenschap besloot het zwembad over te nemen en tot modern soort theehuis en vrouwelijk vleeskeuringsbedrijf te bombarderen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:28 schreef Fling het volgende:
Je zegt dat je niet van sporten houdt (wat dat betreft kunnen we elkaar een hand geven) maar geldt dat ook voor zwemmen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |