maf. niet echt lelijk, maar ook niet echt een vet design ofzo.quote:op vrijdag 11 november 2005 01:02 schreef spenky het volgende:
[afbeelding]
voor een opdracht op school...
quote:op vrijdag 11 november 2005 01:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
maf. niet echt lelijk, maar ook niet echt een vet design ofzo.
vind ik er wel toffer uitzien.quote:op vrijdag 11 november 2005 01:09 schreef spenky het volgende:
[[url=http://www.verheijdesign.nl/design1[1].5.jpg]afbeelding[/url]]
beetje te proberen...
ga je me nou zeggen dat dit werk is van iemand die op het gl zit? ik ben blij dat ik me daar dan niet heb aangemeldquote:
glr zeker?quote:op vrijdag 11 november 2005 01:02 schreef spenky het volgende:
[afbeelding]
voor een opdracht op school...
haha maar dit is gewoon een probeersel... we hebben dit nog niet echt geleerd op school... zo ver zijn we nog nietquote:op vrijdag 11 november 2005 07:59 schreef flyingfox het volgende:
mijn god, inderdaad. wat een troosteloos probeersel.
damn overdrijf niet zo...quote:op vrijdag 11 november 2005 07:59 schreef flyingfox het volgende:
mijn god, inderdaad. wat een troosteloos probeersel.
als ik het menu net boven/net onder de header had gedaan kwam het mij te standaard over.quote:op donderdag 10 november 2005 08:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
ziet er koel uit, maar die navigatie zo links naar omhoog lezend vind ik minder goed.
who needs a font, if you can use comic sansquote:op woensdag 14 september 2005 23:08 schreef sebastiaan_2003 het volgende:
hier nog een ontwerpje voor een hondenuitlaatdienst. is afgedrukt op poster formaat...
[afbeelding]
vind de header veel te hoog (maar dat is persoonlijke smaak)quote:op donderdag 10 november 2005 21:28 schreef wolfofdarkness het volgende:
opzetje voor mijn huidige website. nog in betafase.
http://wolf.fnae.net/blub/
noem jezelf a.u.b. (nog) geen webdesigner. en het meervoud van 'portfolio' is 'portfolio'.quote:op vrijdag 11 november 2005 09:59 schreef spenky het volgende:
[..]
haha maar dit is gewoon een probeersel... we hebben dit nog niet echt geleerd op school... zo ver zijn we nog niet
ja loop niet te zeiken kneus, hij zegt dat ie net begonnen is...quote:op vrijdag 11 november 2005 15:27 schreef flyingfox het volgende:
[..]
noem jezelf a.u.b. (nog) geen webdesigner. en het meervoud van 'portfolio' is 'portfolio'.
tracen met flash?quote:op zaterdag 12 november 2005 00:11 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
iemand enig idee hoe je dit effect krijgt met illustrator cs of photoshop?
elk deeltje handmatig invullen vind ik te veel werk. en er moet een makkelijkere manier zijn dan in ps vlakken te selecteren met de magic wand om vervolgens die selectie in te kleuren.
ik wil dus zeg maar een foto van mezelf in kleuren dmv. vlakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |