quote:
op maandag 13 februari 2006 17:20 schreef _dirkjan_ het volgende:[
afbeelding]
dit is een fotosysteempje door mij grafisch ontworpen en ook de technische kant ontwikkeld... wat vinden jullie van de layout? let niet op de naam, die wordt niet veranderd, maar geef je mening over opbouw, typografie, etc,etc
voor een fotosite vind ik de layout prima. strak, niks dat de aandacht van de fotos zou moeten wegdrukken. ik vind alleen de ruimte waar je je fotos in gaat afbeelden op een bepaalde manier heel erg klein, maar dat is ook omdat ik niet weet hoe je galleries eruit gaan zien, en of je voor de individuele fotos relatief kleine plaatjes gebruikt of new window targets.
wat me wel opvalt is dat je niet schuw bent van hoofdletters, maar wel in een eigenlijk menu. is dit opzettelijk, vormgeeflijk gedaan? sowieso gebruik je een mengelmoesje van verschillende stijlen, capitals, zonder hoofdletters, met hoofdletters. ik hang er geen waarde oordeel aan hoor, ik was alleen geinteresseerd in hoeverre het opzet was, en hoeverre onbewust.
--
anyways, hier nog een aantal designs van mij.
![]()
geheel gemaakt in de functie van bureaubladachtergrond, lyrics van conjure one, en het figuurtje heb ik ontworpen in/met sims2 (haar, mesh, ogen en uniform zijn van een ander)
![]()
een banner/signature voor mn broertje zn webboard (langzame dood overleden). hij had sonic en... cloud? uitgezocht, ik moest er een banner van maken, nog een aantal plaatjes uit een paar games ervoor gebruikt, ik von' em wel geinig. (niet het type graphics wat ik ooit dagelijks heb gedaan, maar goed)