nog ff een aanvulling, het moet in vectoren, zodat als ie uitvergroot wordt, geen pixelneuk heeftquote:op woensdag 12 oktober 2005 18:40 schreef 2mini het volgende:
googolplexian, zou je het mogelijk met illustrator kunnen maken?
zodat we het voor poster etc, kunnen gebruiken?
ik zal er rekening mee houden.quote:op donderdag 13 oktober 2005 18:33 schreef 2mini het volgende:
[..]
nog ff een aanvulling, het moet in vectoren, zodat als ie uitvergroot wordt, geen pixelneuk heeft
lijkt me dus echt nix zo'n flexwerkplek, ik vergaar veel te veel rotzooi om me heen en ben heel erg blij met mijn eigen plekkie... ik denk dat johan ook een beetje zo denkt misschien? of pikt hij het beste buro van kantoor in, waar jullie dus ook graag willen zitten?quote:
quote:op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef puckzzz het volgende:
[..]
lijkt me dus echt nix zo'n flexwerkplek, ik vergaar veel te veel rotzooi om me heen en ben heel erg blij met mijn eigen plekkie... ik denk dat johan ook een beetje zo denkt misschien? of pikt hij het beste buro van kantoor in, waar jullie dus ook graag willen zitten?
@ moder8or (ofzo) dat is geen voorbeeldje, dat is een achtergrondje. heb je al een lettertype ofzo in gedachten? of reeds gebruikt voor andere delen van de site?
ik gebruik het meeste deze 2 (even gezippedquote:op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef puckzzz het volgende:
[..]
@ moder8or (ofzo) dat is geen voorbeeldje, dat is een achtergrondje. heb je al een lettertype ofzo in gedachten? of reeds gebruikt voor andere delen van de site?
nou zeg maar waar ik het naartoe mag mailen.quote:op vrijdag 14 oktober 2005 13:39 schreef manneke_pils het volgende:
[..]die uitleg is alleen om een achtergrond bij mijn verzoek te geven. daar hoeft niet over gediscussieerd te worden, het gaat hier puur om het verzoek!
maar zo'n plek is vooral ruimtebesparend.
stel: afdeling van 10 man, max. 8 man tegelijk aan het werk: bij jou hebben ze dan dus 10 werkplekken staan a laten we zeggen 12 m2 bij ons 8![]()
én het is beter voor de 'teamspirit' omdat je vaker met anderen op de kamer zit.
maar zoals ik al zei, daar gaat het niet om, ik wil alleen maar een postertje![]()
quote:op vrijdag 14 oktober 2005 14:00 schreef puckzzz het volgende:
[..]
nou zeg maar waar ik het naartoe mag mailen.
is dus wel een heel simpel ding geworden he? gewoon foto's + txt
ik heb 'm op de standaard a3 afmetingen in ps gemaakt, dus dat zal wel goedkomen denk ikquote:op vrijdag 14 oktober 2005 14:16 schreef manneke_pils het volgende:
yes, got it! leuk gedaan!
is hij btw. precies a3 formaat? dan ga ik hem ff printen
mag de rest hem ook niet even zien!quote:op vrijdag 14 oktober 2005 14:34 schreef manneke_pils het volgende:
hij is mooi gelukt, ik ga hem meteen ff een paar keer ophangen!
tnx
is dat niet een heel klein beetje weinig informatie?quote:op vrijdag 14 oktober 2005 21:49 schreef swetsenegger het volgende:
zijn er ook mensen welke een website template kunnen/willen maken? het gaat eigenlijk om 1 pagina en mag opgeleverd worden als tiff of jpg of psd.
nog steeds erg drukquote:op woensdag 19 oktober 2005 12:25 schreef 2mini het volgende:
lukt het nog een beetje googolplexian?
ik denk niet dat de meeste hier blij worden van een plaatje van 3 mb op a3-formaat...quote:op vrijdag 14 oktober 2005 20:45 schreef paltos het volgende:
[..]
mag de rest hem ook niet even zien!
je zou een link kunnen geven.quote:op woensdag 19 oktober 2005 13:11 schreef manneke_pils het volgende:
[..]
ik denk niet dat de meeste hier blij worden van een plaatje van 3 mb op a3-formaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |