ik zal kijken wat ik kan doen. (niet nu iig, ff relax en de dijk checken op het veldje tegenover m'n huis.quote:op zondag 25 september 2005 20:13 schreef svensational het volgende:
die is zo saai, en dat plaatje dat daaronder staat hebben we al zo lang.
in eerste instantie dacht ik dat het 2de plaatje de achterkant van het toestel moest voorstellen, maar dan zit het knopje aan de verkeerde kant.quote:op donderdag 22 september 2005 17:10 schreef r-mon het volgende:
[..]
[afbeelding]
camera zelf getekend.
achterkant van het toestel, tja zo kan je het ook zien. was niet m'n bedoeling.quote:op maandag 26 september 2005 10:39 schreef slamd het volgende:
[..]
in eerste instantie dacht ik dat het 2de plaatje de achterkant van het toestel moest voorstellen, maar dan zit het knopje aan de verkeerde kant.
bewust?
keigeilquote:op maandag 26 september 2005 17:56 schreef r-mon het volgende:
svensational, ik kom eerlijkgezegd niet veel verder dan dit...
[afbeelding]
jeetje, mooi logotje hequote:op maandag 26 september 2005 19:23 schreef jeroenjj het volgende:
aangezien ik toch ff niks te doen heb,
bij deze een ideetje,
geen idee of het enigzins aansluit bij de website. (het onderwerp)
[afbeelding]
weet je zeker dat het het rez font is want kan hem nergens vindenquote:op maandag 26 september 2005 21:19 schreef jeroenjj het volgende:
het is het rez font.
en bedankt voor de complimenten![]()
mijn probeersel;quote:op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef 2mini het volgende:
ik wil graag een nieuw logootje voor mijn groep.
dit is het oude logo: [afbeelding]
ik wil graag een nieuwe. als iemand zin heeft om eentje te maken, zou dat fantastisch zijn.
mijn kleine punten:het is een rapgroep, dus het moet er een beetje urban uit zien graphisch perfect natuurlijk... er moet staan: vijfdubbelnultwee er moet staan: 5002
komt u maar met de designs, de beste zullen we gebruiken en krijgt een eervolle vermelding in een van onze raps.
de site is: http://www.vijfdubbelnultwee.tk
heb je een voorkeur voor kleuren etc?quote:op woensdag 28 september 2005 14:57 schreef snqqpy het volgende:
kan iemand iets moois maken met de naam "bjørn" of "bjorn"?
ik wil het als avatar op fok! kunnen gebruiken, en op msn.
alvast bedankt!
[afbeelding]
zoiets als dit vind ik wel mooi.
mwa.. je hoeft je niet aan de kleur te houden ofzo hoor..quote:
10 minuutjes knutselen, en we hebben iets.. het stelt niet zo heel veel voor, maar het is in ieder geval ietsquote:op woensdag 28 september 2005 12:36 schreef bpm het volgende:
zou je iets moois kunnen maken met de volgende tekst : "the human studios"
alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |