ja okay.quote:op dinsdag 13 september 2005 15:43 schreef maryse het volgende:
wil je voor mij iets leuks maken
ik weet alleen niet wat

als je wat voor mij gemaakt hebt mag je het gewoon mailen ofzoquote:op dinsdag 13 september 2005 17:34 schreef dork22 het volgende:
shit, ik kom webspace tekort, wie heeft nog een goed adres?

mik eens een spellings- en grammatica controle over je website, da's geen gezicht zo.quote:

zei ik ook al dus.quote:op dinsdag 13 september 2005 19:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
mik eens een spellings- en grammatica controle over je website, da's geen gezicht zo.
groetjes,
veldmuis

om het snel te zeggen:quote:op dinsdag 13 september 2005 19:19 schreef electro-worm het volgende:
hoi, heb ook mijn eigen banner gemaakt? mooi ? [afbeelding]

wordt allemaal gedaan als de site geupdate wordtquote:op dinsdag 13 september 2005 19:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
mik eens een spellings- en grammatica controle over je website, da's geen gezicht zo.
groetjes,
veldmuis

raar formaat voor een banner, dat ten eerste. ten tweede niet mijn smaak als ik eerlijk benquote:op dinsdag 13 september 2005 19:19 schreef electro-worm het volgende:

als ge wat moois voor mij kan brouwen kan ik wel wat space regelen..quote:op dinsdag 13 september 2005 17:34 schreef dork22 het volgende:
shit, ik kom webspace tekort, wie heeft nog een goed adres?

het lijken wel 3 vingers van een mutant, als ik dat mag zeggen. beetje weird is ie wel.quote:op dinsdag 13 september 2005 19:19 schreef electro-worm het volgende:

quote:op maandag 12 september 2005 20:47 schreef dork22 het volgende:
svensationel
ik heb al een ideejte, weinig tijd, veel knip en plak werkhet komt eraan iig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |