En wat is daar mis meequote:
Dat vraag ik me ook. Ik zit hier in Utrecht, maar ik zie haar maar niet.quote:
Niet.quote:
Nee, maar ik verwees jou met je modereer-trekjes door naar ONZ.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet.
Het ging toch om babette's LIFestyle. Dat is niet iets waar je ONZinnig over doet, Airelle.
Grapjas.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwees jou met je modereer-trekjes door naar ONZ.
Toe maar, ook een keukenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:09 schreef timbob het volgende:
hoi
ik heb een koelkast
en internet
en muziek
mijn kamer is tof.
Daar is niets mis mee op zich. Maar ik vind een ochtend kleuterhumor meer dan genoeg moet ik zeggen. Maar toegegeven Buup weet het niveau te benaderen. Ach kom ik gooi er zelf ook wat kleuterhumor in (vandaag gehoord): Sven, geef me d’r één! kleuter steekt ondertussen hand uit in de zin van "geef me de vijf" afijn u kent dat welquote:
Nee baggeraars horen thuis in ONZ.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapjas.
Oh wacht, grapjassen hoor ook in ONZ.
>> ONZ
Wahahahahahahhaquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee op zich. Maar ik vind een ochtend kleuterhumor meer dan genoeg moet ik zeggen. Maar toegegeven Buup weet het niveau te benaderen. Ach kom ik gooi er zelf ook wat kleuterhumor in (vandaag gehoord): Sven, geef me d’r één! kleuter steekt ondertussen hand uit in de zin van "geef me de vijf" afijn u kent dat welSven geeft de kleuter een vinger op zijn hand. Kleuter zegt: Jij bent een speen
![]()
Tja, ligt er maar net aan wat voor koelkast, wat voor muziek. Internet zit wel goed want je zit hier in SCquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:09 schreef timbob het volgende:
hoi
ik heb een koelkast
en internet
en muziek
mijn kamer is tof.
Apuffffquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee baggeraars horen thuis in ONZ.
Dat kan ik maar moeilijk geloven, je haalt hun niveau nu zelfs maar met moeite.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
Pff, als kleuter had ik leukere grapjes dan dit.
Nee, hoor.quote:
Daar ben jij voor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor.
True, ze zijn er wel, maar ze horen er niet.
Pure jaloezie, mijn Dadaatje.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat kan ik maar moeilijk geloven, je haalt hun niveau nu zelfs maar met moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |