Volgens mij leef ik onder een stoeptegel.quote:Op maandag 12 september 2005 10:31 schreef babette21 het volgende:
Beautje
maar Catan moet je wel kennen hoor, tenzij je onder een stoeptegel leeft....
[afbeelding]
hoeveel uitbreidingssets hebben ze?!?quote:Op maandag 12 september 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
OMG,Catan
Nee ik ben geen fan, ik heb van die hysterische catan-ouders
Hysterische catan ouders?quote:Op maandag 12 september 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
OMG,Catan
Nee ik ben geen fan, ik heb van die hysterische catan-ouders
groter dan Sampras nog?quote:Op maandag 12 september 2005 10:49 schreef Duiveltja het volgende:
Federer doet het toch maar weerDenk dat hij misschien wel de grootste ooit kan worden.
je weet niet wat je mistquote:Op maandag 12 september 2005 16:07 schreef LeBeau het volgende:
Hysterische catan ouders?![]()
Zo hysterisch lijkt dat spel me niet.
Ik denk van wel.quote:
Tssquote:Op maandag 12 september 2005 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb jij een schaap voor mij?? voor stro........
Ik dacht dat je oranje te vrolijk vondquote:Op maandag 12 september 2005 18:57 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben zowaar verliefd op die nieuwe Sony Ericsson W800i.
Wat een sexy toestel
[afbeelding]
Nee johquote:Op maandag 12 september 2005 19:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je oranje te vrolijk vond.
Ik heb de K750i Is prezies dezelfde telefoon alleen de W800i heeft een uitgebreidere mp3 speler. En gezien ik wit+oranje nou niet bepaald mooi vind voor een telefoon, ben ik voor de k750i gegaan:quote:Op maandag 12 september 2005 18:57 schreef mark_03 het volgende:
Ik ben zowaar verliefd op die nieuwe Sony Ericsson W800i.
Wat een sexy toestel
[afbeelding]
1-0 voor Airellequote:Op maandag 12 september 2005 19:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je oranje te vrolijk vond.
2-0. Want hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 12 september 2005 19:57 schreef Airelle het volgende:
Wat heb je nou aan een camera op je telefoon.
Waardeloze uitvinding. Hetzelfde geld voor MP3 trouwens.
Ja! Mark is niet consequent... eerst mijn oranje MP3-speler te vrolijk vinden en dan verliefd worden op zo'n knaloranje telefoontje.quote:
Wieeehoooquote:Op maandag 12 september 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
2-0. Want hier ben ik het wel mee eens..
quote:Op maandag 12 september 2005 19:58 schreef Dizer het volgende:
Sven?!!! Ik heb je kaart ontvangen!! Hij is echt leuk![]()
BEDANKT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Op mijn vorige telefoon had ik een camera, maar het is idd vrij nutteloos, die foto's zijn zo onscherp als de pest.
3-0. Ik kan ook niet geil van een telefoon worden.....quote:Op maandag 12 september 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
2-0. Want hier ben ik het wel mee eens..
Oh, je vind alleen het kleurenscherm nutteloos?quote:Op maandag 12 september 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad.
Net als een MP3 Player met een kleurenscherm.
Dan zou er heel wat mis zijn met je.... zeker als vrouw zijndequote:Op maandag 12 september 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
3-0. Ik kan ook niet geil van een telefoon worden.....
Wat is er handig aan een mp3-speler met kleuren scherm dan?quote:Op maandag 12 september 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, je vind alleen het kleurenscherm nutteloos?
ik krijg anders altijd de indruk dat ik vrijwel de enige ben die niet gaat glijen van extra's op een telefoonquote:Op maandag 12 september 2005 20:21 schreef Airelle het volgende:
Dan zou er heel wat mis zijn met je.... zeker als vrouw zijnde.
Niks, maar mijn vorige vraag had je niet beantwoord.quote:Op maandag 12 september 2005 20:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat is er handig aan een mp3-speler met kleuren scherm dan?
quote:Op maandag 12 september 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
Een mp3-speler in een telefoon vind je nutteloos? Want?
Bij deze.... we zijn al met z'n drieen.quote:Op maandag 12 september 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik krijg anders altijd de indruk dat ik vrijwel de enige ben die niet gaat glijen van extra's op een telefoon
zo'n ding moet GOED kunnen bellen en sms'en (en een enigszins handig menu hebben), de rest is zo'n onzin
Omdat geen telefoon heb om er muziekjes op te luisteren, maar om mee te bellen.quote:Op maandag 12 september 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks, maar mijn vorige vraag had je niet beantwoord.
[..]
*ook meldt*quote:Op maandag 12 september 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik krijg anders altijd de indruk dat ik vrijwel de enige ben die niet gaat glijen van extra's op een telefoon
zo'n ding moet kunnen bellen en sms'en, de rest is zo'n onzin
Ja, ik heb ook m'n telefoon bij me + mp3-speler, maar als dat in een zou kunnen zou ik geen ne zeggenquote:Op maandag 12 september 2005 20:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat geen telefoon heb om er muziekjes op te luisteren, maar om mee te bellen.
Daarnaast heb ik altijd een mp3speler bij me... (muziek in je telofoon is niet al te best voor het geheugentje van zo'n dingentje, by the way)
Ja maar de kwaliteit van beide neemt aanzienlijk af, als je het samenvoegt.quote:Op maandag 12 september 2005 20:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook m'n telefoon bij me + mp3-speler, maar als dat in een zou kunnen zou ik geen ne zeggen!
Dan heeft het dus vrij weinig zinquote:Op maandag 12 september 2005 20:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar de kwaliteit van beide neemt aanzienlijk af, als je het samenvoegt.
Geheugen, minimale opslagcapiciteit, mindere kwaliteit enz enz.
Uh, ik had 't over een mp3 speler an sich ... voor een telefoon is oranje wel hipquote:Op maandag 12 september 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja! Mark is niet consequent... eerst mijn oranje MP3-speler te vrolijk vinden en dan verliefd worden op zo'n knaloranje telefoontje.
Mijn telefoon trilt, dus als vrouw zijnde kun je d'r ook geil van wordenquote:Op maandag 12 september 2005 20:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan zou er heel wat mis zijn met je.... zeker als vrouw zijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |