abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30498412
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zeggen de 3 letters NSB jou iets? En, wat lul je, met je boete.
13 of 14? Laatste reactie op jou overigens. Hier besteed ik geen aandacht meer aan.

19

kan je je studie op hhs ook meteen stoppen
pi_30498420
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:15 schreef Jett het volgende:

[..]

DAT IS EEN LEUGEN EEN LEUGEN ZEG IK JEEEE
Pfff en nog aggresief ook
pi_30499489
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef NotoriousJw het volgende:
Meer ben je niet.....

*zoekt naar emailadres van politie haaglanden *

*wat leuk...meldmisdaad anoniem.nl *
Minder ben jij wel, grote jongen zeg.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_30499592
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Minder ben jij wel, grote jongen zeg.
leg uit
pi_30500050
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:50 schreef NotoriousJw het volgende:
leg uit
Uitleg lijkt me niet zinvol aangezien je waarschijnlijk toch te sterk overtuigd bent dat je gelijk hebt. Maar ik vraag me wel af of je vroeger op school ook altijd het braafste jongetje van de klas wat dat alles meteen "aan meester zou vertellen".

Niet dat het veel uitmaakt, er is geen ontruiming of wat dan ook geweest, dus je hebt zojuist hooguit wat kostbare tijd van de politie verspild.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_30500400
waarom anoniem gemeld? Sta je er zeker toch niet helemaal achter
pi_30500623
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Uitleg lijkt me niet zinvol aangezien je waarschijnlijk toch te sterk overtuigd bent dat je gelijk hebt. Maar ik vraag me wel af of je vroeger op school ook altijd het braafste jongetje van de klas wat dat alles meteen "aan meester zou vertellen".

Niet dat het veel uitmaakt, er is geen ontruiming of wat dan ook geweest, dus je hebt zojuist hooguit wat kostbare tijd van de politie verspild.
ach wat maakt het jullie nou uit? Jullie hebben jullie lol gehad voor vandaag en nu komt er nog een lolletje bovenop dat meneer opgepakt word of een boete krijgt

VET KOEL toch?
pi_30500659
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom anoniem gemeld? Sta je er zeker toch niet helemaal achter
Ik sta er volledig achter net zoals de TS, ook anoniem
  zondag 11 september 2005 @ 23:35:36 #184
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30501169
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:20 schreef NotoriousJw het volgende:

[..]

Ik sta er volledig achter net zoals de TS, ook anoniem
Mis, ik gooi gewoon mijn gegevens hier neer omdat ik er wel vanuit gaat dat niemand er mee gaat fucken.

Toen kwam jij.

Mag ik dan ook even je voor- en achternaam, geboortedatum, woonplaats, foto, e.d.?

Ik vind het tamelijk zwak, dat je mij loopt te verraden, terwijl je zelf zo anoniem mogelijk wil blijven.
Heel erg zwak.
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:19 schreef NotoriousJw het volgende:

[..]

ach wat maakt het jullie nou uit? Jullie hebben jullie lol gehad voor vandaag en nu komt er nog een lolletje bovenop dat meneer opgepakt word of een boete krijgt

VET KOEL toch?
Nou, poe hey, ha-ha. Wat heb jij toch een profijt nu, en wat is de wereld een stúk veiliger geworden. Be-dankt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30501451
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dan is die beller schuldig, hij creeërt namelijk de angst. Ik niet. Ik creeër een verloren tas.

Anders kan ik op elke willekeurige dag schiphol wel gaan bellen, dat er ergens in een verloren tas een bom zit.
ahahahha, nou een groot fantasie heb je wel, al je posts gelezen te hebben. Maar er is nog geen zinnige post voorbij gekomen. ''Het systeem deugt niet''. Ooit beseft dat er nooit iets 100% te controleren valt en dat die garantie ook nooit door de overheid wordt gegeven?
wat jij doet is de beveiliging van Nederland tegen werken. De politie moeten dit serieus nemen als ze dit vinden. kan zijn dat er daardoor iets anders niet gevonden wordt. Wat wel echt bedreigend is. Heb je mooi met je grap ervoor gezorgd. Echt een hele goede actie ja. Moet je trots op zijn.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_30501693
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zeggen de 3 letters NSB jou iets? En, wat lul je, met je boete.
13 of 14? Laatste reactie op jou overigens. Hier besteed ik geen aandacht meer aan.
Ik vind je echt erg dom. Je vindt jezelf wel een held dat je dit hebt willen doen he? Ik vind je triest.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_30501793
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:35 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Mis, ik gooi gewoon mijn gegevens hier neer omdat ik er wel vanuit gaat dat niemand er mee gaat fucken.

Toen kwam jij.

Mag ik dan ook even je voor- en achternaam, geboortedatum, woonplaats, foto, e.d.?

Ik vind het tamelijk zwak, dat je mij loopt te verraden, terwijl je zelf zo anoniem mogelijk wil blijven.
Heel erg zwak.
[..]

Nou, poe hey, ha-ha. Wat heb jij toch een profijt nu, en wat is de wereld een stúk veiliger geworden. Be-dankt.
Je zou toch niet meer op hem reageren?
And that is the news.''
  maandag 12 september 2005 @ 00:16:38 #188
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_30502472
Meld iemand dit topic nou nog op http://www.meldmisdaadanoniem.nl/ ?

De reden dat fokkers dit topic boeiend vinden, is omdat je eventueel het nieuws hiermee kan halen.
Helaas was er geen paniek en ook geen nieuws, dus nu wil ik eigenlijk wel dit in het nieuws zien:
"Nep-terrorist krijgt 3 maanden cel + TBS"
  maandag 12 september 2005 @ 00:20:00 #189
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_30502579
het is erg gesteld met de maatschappij, iedereen is maar bang en zo terwijl het leven zo veel prettiger is als je je niet 24/7 druk maakt om aanslagen.
Ik ga morgen oo gewoon weer naar mijn werk met de fiets en als er wat gebeurd hoor ik wel op de raio.
ik zelf breng dingen meestal naar het inleverpunt als ik er de tijd voor heb.

Zo was een tijdje terug het verhaal van een man die weg ging van zijn werk.
na een uurtje kwam hij terg. staat dar ed OED en AT bezig met een koofertje en allemaal afzetlint.
Zegt die man, ja eh, mag ik er door? die agent: nee, meneer verdachte koffer.
die man: ja, maar dat is de mijne die was ik vergetenm.
En dat is geoof ik ergens ui '95 denk ik.
Toen was het al zielig gesteld.
trouwens, als een terrosist wat wil doen gaat hij echt niet moeilijk doen met een koffer ergens. fragmenteerd bijna niet en het zal misschien 20 man meenemen als hij erg mooi ligt.
een ECHTE terrorist blaast een spporbrug op als we die hebben in NL. of een tunnelwand onder water. DAT heeft pas zin. die idioten die roepen dat zijn organbisatie een dijk opblaast is ook ziek want dat kan volgens mij helemaal niet tenzijn je ongeveern 300,000 ton C4 hebt.

[ Bericht 83% gewijzigd door speedfreakssj op 12-09-2005 01:10:28 ]
pi_30504772
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef SnowBite het volgende:
Meld iemand dit topic nou nog op http://www.meldmisdaadanoniem.nl/ ?

De reden dat fokkers dit topic boeiend vinden, is omdat je eventueel het nieuws hiermee kan halen.
Helaas was er geen paniek en ook geen nieuws, dus nu wil ik eigenlijk wel dit in het nieuws zien:
"Nep-terrorist krijgt 3 maanden cel + TBS"
Ja haha erg leuk beetje je mede fok!ers melden bij de politie
Vieze smerige kut hollanders zijn jullie !!! Ik hoop dat jullie binnenkort een doelwit worden van een aanslag, en dan zullen wij dat ook nog wel even fout aan de politie doorbellen. Het is toch anoniem, dus kan ons het schelen

Zeggen dat het idioot is om een tas achter te laten op een station, maar rustig mensen melden bij de politie om niets. Dat is pas achterlijk. Beetje lol mag tegenwoordig ook niet meer Het is tegenwoordig niet meer Nederland tolerant, maar Nederland zonder verstand.
pi_30505728
Leuke actie hoor Y.

EN dat melden is triest, grappig hoor laten we hem er ff aannaaien . stelletje pisnichten
  maandag 12 september 2005 @ 07:10:05 #192
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_30505757
Yildiz heeft gewoon de ballen er wat aan te doen, en hij heeft gewoon gelijk

De rest van de paupers die het er niet mee eens zijn, zijn van die angstneuroten
World Wrestling Entertainment
  maandag 12 september 2005 @ 07:28:51 #193
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30505837
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dan is die beller schuldig, hij creeërt namelijk de angst. Ik niet. Ik creeër een verloren tas.

Anders kan ik op elke willekeurige dag schiphol wel gaan bellen, dat er ergens in een verloren tas een bom zit.
het is op Schiphol verboden om bagage onbeheerd achter te laten. En ik mdenk nog steeds dat hetgeen jij gedaan hebt strafbaar is.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30506055
Als er wel iets gebeurd zou zijn, had ik dit topic echt doorgestuurd naar de politie.
Beetje expres proberen paniek te veroorzaken en een dure politieactie willen uitlokken, echt belachelijk
pi_30506382
quote:
Op zondag 11 september 2005 23:19 schreef NotoriousJw het volgende:

[..]

VET KOEL toch?
Hihi, wat ben jij een sukkel.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_30507254
goede actie
  maandag 12 september 2005 @ 10:04:34 #197
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_30507532
quote:
Op maandag 12 september 2005 08:11 schreef Ori het volgende:
Als er wel iets gebeurd zou zijn, had ik dit topic echt doorgestuurd naar de politie.
Beetje expres proberen paniek te veroorzaken en een dure politieactie willen uitlokken, echt belachelijk
Doet de politie tenminste iets nuttigs, wordt tijd dat zulk soort dingen vaker gebeuren

Misschien nog maar zo'n actie organiseren
World Wrestling Entertainment
pi_30507903
quote:
Op maandag 12 september 2005 10:04 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Doet de politie tenminste iets nuttigs, wordt tijd dat zulk soort dingen vaker gebeuren

Misschien nog maar zo'n actie organiseren
Eens, en dan maak ik Utrecht CS onveilig
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  maandag 12 september 2005 @ 12:08:47 #199
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_30510188
Hoi Rick,

Editie NL maakt vandaag ook een item over de alertheid op stations.
Wil jij aan dat item meewerken? Dan kun je hen mailen editienl@rtl4.nl
  maandag 12 september 2005 @ 13:34:55 #200
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30512390
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:08 schreef Wolk het volgende:

Hoi Rick,

Editie NL maakt vandaag ook een item over de alertheid op stations.
Wil jij aan dat item meewerken? Dan kun je hen mailen editienl@rtl4.nl
Heb jij een link, bron, telefoonnummer? Mail dat, en ik bel wel even, of ik mee wil werken
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')