Eigenlijk toch wel geniaal dat Yildiz, die graag geilt op publiciteit zo te kakken wordt gezetquote:Op maandag 12 september 2005 18:22 schreef 0 het volgende:
Geweldig.![]()
Niks geen yildiz op editie NL, alleen het idee gejat.
Sinds wanneer geil ik op publiciteit? Ze nemen toch met mij contact op?quote:Op maandag 12 september 2005 19:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel geniaal dat Yildiz, die graag geilt op publiciteit zo te kakken wordt gezet!
Ik vind deze hele actie een beetje overkomen als "Joh kijk mij eens even een politiek statement maken en iedereen moet het horen ook." Maar ondertussen ben je wel te bang om met je kop zichtbaar op TV te zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 19:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Sinds wanneer geil ik op publiciteit? Ze nemen toch met mij contact op?
Of had jij ineens heel braaf gezegd, nee, ik doe niet aan intervieuws
Alleen bij iets van SBS-boredcasting of Talpa had ik nee gezegd...
Nou, die gozer zette ook 2x een tas neer, om te kijken wat er zou gebeuren.quote:Op maandag 12 september 2005 19:48 schreef SpeedyGJ het volgende:Wie heeft Yildiz idee gejat
![]()
Ik heb net terug gelezen, en snap het nog niet echt helemaal.
Ben ook helemaal vergeten te kijkenkomt het nog in het late editie.nl?
Hey, ik ben geen SnowBite of NotoriousJw hoor,quote:Op maandag 12 september 2005 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Yildiz, ga je nu ook anoniem melden dat RTL-mensen zomaar een tas hebben achter gelaten?
Staat nog niet onlinequote:Op maandag 12 september 2005 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens, voor de mensen die het hebben gemist:
Klik hier
Had t dan zelf gedaan ofzo, lul.quote:Op maandag 12 september 2005 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
goh, wat een ludieke spruitjeslucht actie van burgelijke ongehoorzaamheid
Mag je van mij zeggen. Maar beetje vreemd dat die vriendin het nieuwe systeem in Nederland vreemd vindt aangezien ze in de VS nog veeel verdr gaan...quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hey, ik ben geen SnowBite of NotoriousJw hoor,.
Ik sprak trouwens net n reisvriendin uit LA over mijn actie, die dacht eerst, aahh gek! Toen zei ik dat ik pas ontslagen was, vroeg ze of dat gebeurd was omdat ik hun "security" testte.
Maar toen zij ik wat Donner allemaal van plan was, en ze zei gelijk, "thats crazy! its like Big Brother or something" En toen vond ze het dus volkomen terecht.
Vooral vanwege die mobieltjes traceren, dat internetverkeer mogelijk opslaan, en de plicht (wellicht) van huisartsen, om ziektes van patienten door te geven aan verzekeringen.
Wij zijn er misschien half aan gewend, maar in het land wat als leider fungeerd in de "war on terror", is dit echt onmogelijk.
Oh, en ze is 23, en makelaar, vrouwelijk. Heet dat makelaarster?
Of mag ik dit nu ook al niet meer zeggen, zo van: "verkapt-zie-mij-reisvriendinnen-in-LA-hebben-ofzo"
denk niet dat hij dat zou doen aangezien zijn postquote:
Nee, natuurlijk is het daar ook niet vrolijk, maar daar gaan ze bijvoorbeeld weer niet doen aan internetverkeersgegevensopslag, continu ID bij je, etc.quote:Op maandag 12 september 2005 21:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Mag je van mij zeggen. Maar beetje vreemd dat die vriendin het nieuwe systeem in Nederland vreemd vindt aangezien ze in de VS nog veeel verdr gaan...![]()
Ik ben ook tegen de aantasting van Privacy. In de krant stond een aantl maanden geleden wat je theoretisch kan gebeuren als onschuldige. Daar wordt je niet vrolijk van. Ik vind alleen jouw actie daar echt niet een goed protest op en vind dat je eigenlijk net zo stom bezig bent als die nieuwe wetten.
Dus als RTL het doet is het leuk, maar als Yildiz het doet, is hij een kneus?quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
denk niet dat hij dat zou doen aangezien zijn post. Ben het met hem eens en heb het nog niet gezien maar als RTL net zoiets heeft, ja dan zou ik het erg goede humor van ze vinden.
![]()
Ik vind de actie niet leuk. Ik vind het humor dat ze Yildiz idee hebben gejat.quote:Op maandag 12 september 2005 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus als RTL het doet is het leuk, maar als Yildiz het doet, is hij een kneus?
hier is je verwijsbrief
Wow, ik zou gelijk op je stemmen als je minister wordt.quote:Op maandag 12 september 2005 22:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind de actie niet leuk. Ik vind het humor dat ze Yildiz idee hebben gejat.
haah en je reactie met een verwijsbriefje....ohh meneer moet gelijk zo reageren. Dat jij niet helder kan nadenken en anderen wel... Maar ik kan wel in discussie gaan, maar heb nu wel door dat met de meeste in dit topic niet echt een normale discussie gevoerd kan worden.
Nerd [PUNT]quote:Op maandag 12 september 2005 22:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind de actie niet leuk. Ik vind het humor dat ze Yildiz idee hebben gejat.
haah en je reactie met een verwijsbriefje....ohh meneer moet gelijk zo reageren. Dat jij niet helder kan nadenken en anderen wel... Maar ik kan wel in discussie gaan, maar heb nu wel door dat met de meeste in dit topic niet echt een normale discussie gevoerd kan worden.
Hey sorry hoor. Maar ik wou in eerste in stantie gewoon een discussie waarom je het die actie doet. Ik ben niet de enige die een vraag erover stelt en het niet met de actie eens is. Op deze vragenw ordt gelijk agressief gereageerd en niet echt genuanceerd, nu hoeft dat ook niet altijd maar is in dit geval wel handig. Ik reageer daar weer op. Dus om mij nu alleen de schuld te geven dat de topic verkloot is...quote:Op maandag 12 september 2005 22:34 schreef Yildiz het volgende:
Modjes, vervroegd slotje graag. Het is verkloot nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |