quote:
Ook dat vind ik niet echt een onderbouwde reden om het topic te sluiten.
Zet nou eens concreet neer waarom er geen slowchat topic mag zijn.
Doe eens wat moeite voor je sub forum.
Ik zal mijn argumenten ook even op een rijtje zetten.
Ik ben sterk van mening dat DSG klaar is voor een slowchat topic.
Als ik zo aan het begin, en aan het eind van de dag kijk naar de active topics van DSG, merk ik daar er niet heel veel verandering is, wellicht komt dit doordat het nogal een specifiek onderwerp is, vergeleken met de onderwerpen van andere sub-fora.
Ik ben niet (meer) van mening dat DSG een slowchat topic moet hebben, omdat alle andere sub-fora een slowchat topic hebben.
Nu DSG al een tijdje loopt, wil ik de mensen die geintreseerd zijn in DSG beter leren kennen, en ik ben vast niet de enige die dit vind, iedereen post wel in topics, en je ziet veel bekende namen, die ik best beter wil leren kennen.
Ook ben ik van mening dat die gedachte ook door de hoofden van vele andere DSG'ers gaat, veel mensen zullen er baat bij hebben, want als je elkaar beter kent, weet je beter hoe je je kritiek, comments en tips op andermans werk kan formuleren, waardoor het forum er een stuk op vooruit zou gaan qua kwaliteit.
Nog een reden voor een slowchat topic is de activiteit in DSG, op dit moment is die niet al te hoog, mede door eerder genoemde redenen, deze in gedachten nemend, lijkt me een slowchat topic juist een goeie oplossing.
Er mist nog veel in DSG, er is veel wat dit sub-forum meer activiteit en kwaliteit kan geven, waaronder een slowchat topic.
Dit is mijn mening, en ik hoop dat andere DSG'ers deze met mij zullen delen.