Nee joh. Ik moest toen gewoon naar een cafetaria!quote:
Die driewieler komt ook in de OP !quote:Op zondag 11 september 2005 19:48 schreef Gabry het volgende:
We kunnen volgende week met z'n alle een driewieler wedstrijd houden op CS totdat we aangehouden worden![]()
![]()
[afbeelding]
Nee een devil bag en een salvadanaio pesce palla jackquote:Op zondag 11 september 2005 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat raden !!
Een driewieler![]()
Had ik toch liever een driewieler gehadquote:Op zondag 11 september 2005 19:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee een devil bag en een salvadanaio pesce palla jack
In mijn beste Italiaans is 't spaarpot kogelvis Jackquote:Op zondag 11 september 2005 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had ik toch liever een driewieler gehad
En tis alweer afgelopen :/quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef Duncan-Death het volgende:
3 optredens binnen 2 dagen en veel bier + weinig slaap.
Lang leve het weekend!
Verveel je je?quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef saaw het volgende:
tudududuududduuuuuuu
Ik dacht even dat mijn telefoon weer ging.quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef saaw het volgende:
tudududuududduuuuuuu
Laat maar zien danquote:Op zondag 11 september 2005 19:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
In mijn beste Italiaans is 't spaarpot kogelvis JackEn zo ziet 't er ook uit heel kjoet
! En nog meer leuke dingen... * foto maakt*
quote:Op zondag 11 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht even dat mijn telefoon weer ging.![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht even dat mijn telefoon weer ging.![]()
Ze had me vannacht ook al gebeld!quote:
*plop*quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef saaw het volgende:
tudududuududduuuuuuu
Dat kan toch niet als ie niet echt overgaat!quote:Op zondag 11 september 2005 19:58 schreef saaw het volgende:
[..]neem op dan
@ brainster: ja ik verveel me
ja maar als je nooit opneemt ga ik je natuurlijk ook nietmeer bellenquote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als ie niet echt overgaat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij stond op stil vanmiddag.quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef saaw het volgende:
[..]
ja maar als je nooit opneemt ga ik je natuurlijk ook nietmeer bellen
Echt iets voor jouquote:Op zondag 11 september 2005 20:02 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
whoeii ! als je er in knijpt in die paarse gaat ie zeggen dat ie cheil is
quote:Op zondag 11 september 2005 20:02 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
whehequote:Op zondag 11 september 2005 20:02 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |