Ik kan het zelf niet beter zeggenquote:Op zondag 11 september 2005 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem al klaar staan...en dat pwn komt me ook de neusgaten uit.![]()
quote:
Idd, een betere TT zou zijn:quote:Op zondag 11 september 2005 20:52 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet beter zeggen
Ik voelde me aangesprokenquote:Op zondag 11 september 2005 20:57 schreef saaw het volgende:
[..]
ik had het tegen iedereen die zich aangesproken ging voelen dus kennelijk ook tegen jou
En dus heb ik concurrentie.quote:
Jij bent vast het heldere licht thuis!quote:Op zondag 11 september 2005 21:01 schreef B_BOY het volgende:
deze is nog niet vol.
Nop dan maar afwachtenquote:Op zondag 11 september 2005 20:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha vorig jaar zijn we nog in weert geweest dat ligt daar enigszins in de buurt. maar verder ff denken dit jaar spelen we dan daar nog ergens ik zit ff te denken. in ieder geval in den bosch maarja dat is niet echt dichtbij he voor jou:P
komt wel , komt welquote:Op zondag 11 september 2005 21:01 schreef B_BOY het volgende:
deze is nog niet vol.
Inderdaad. Bier kan altijdquote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef saaw het volgende:
* saaw steekt een sigaretje op en trekt het gekregen biertje open
t mag dan al zondagavond zijn, genieten moet altijd kuennen
Ik doe de volgende.quote:Op zondag 11 september 2005 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
wie maakt de volgende en probeer te kijken als mijn avatar dan goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |