Ik klikte ook. Maar dan op de middelmuis knop, zodat er een extra tab opengaat met de link.quote:
Heeft geen nut. Het is in het Japans en volgens mij is het stug dat er een vertaler komt die het live gaat vertalen.quote:
IGN zei dat dit wel het geval isquote:Op zondag 11 september 2005 19:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Heeft geen nut. Het is in het Japans en volgens mij is het stug dat er een vertaler komt die het live gaat vertalen.
Welke grapjas heeft dat een commentaar achter gelaten met mijn naam?quote:
quote:
Als de revo gebruik maakt van dezelfde draadloze technologie zou dat moeten kunnen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat weet ik niet. Misschien dat je Wavebirds sowieso kan gebruiken als dat apparaatje ingebouwd is in de Rev?
Of Nintendo Revolution 28: TEH ZOMG TEH CONTROLLER 0WNZ0RZ!!!!!11SHIFT+11EENquote:Op zondag 11 september 2005 22:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee. De TT moet dan iets van zo zijn, als alles goed gaat:
Nintendo Revolution 28: OMFG NIEUWE INFO NIEUWE INFO!!!!!!!!!!!!!!.
En minder info dan ps3 en xbox 360 apart.quote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef mikando18 het volgende:
Damnz al meer topics dan ps3 en xbox 360 samen![]()
Over de PS3 is geweldig veel bekend jaquote:Op zondag 11 september 2005 22:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
En minder info dan ps3 en xbox 360 apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |