Nee, ik vergader meestal even met iedereen als ik een topic sluit.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij voert je eigen beleid uit binnen de crew?
Sluit dan alleen nieuwe topics, maar niet topics die al 5 jaar lopen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:21 schreef Conflict het volgende:
Nee, ik vergader meestal even met iedereen als ik een topic sluit.
het staat in MUZ en is daar ook al in t FB-topic besproken en de mods hebben WEL naar de users geluisterd.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef Arcee het volgende:
Wat luister je nu? Oude Stijl #865
Wat is er bijvoorbeeld vernieuwend aan dit opsomtopic?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:19 schreef dolle_hond het volgende:
het staat in MUZ en is daar ook al in t FB-topic besproken en de mods hebben WEL naar de users geluisterd.
hulde voor beathoven
jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als Conflict dat nou ook eens deed.
Of ben jij het er wel mee eens dat dat 5 jaar oude topic toch echt dicht moet?
Mag van mij ook dichtquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef Arcee het volgende:
Wat luister je nu? Oude Stijl #865
Wat is er bijvoorbeeld vernieuwend aan dit opsomtopic?
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:59 schreef static het volgende:
Wat is dit voor kulredenering? Welke user/crewmember zou je irl op zijn bek slaan?
De users bepalen wat leuk is of niet; de moderator kijkt en stuurt.
Blijft het bij deze nutteloze oneliner of heb je iets meer in je mars?quote:
hier blijft het bij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:18 schreef static het volgende:
[..]
Blijft het bij deze nutteloze oneliner of heb je iets meer in je mars?
Static, wat er ook is, ik ga niet met jou in discussie of gesprek, over wat dan ook. Als je een probleem hebt ga jezelf maar naar een FA ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:32 schreef static het volgende:
Ren maar naar het FA topic dan, knul.
Had ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:18 schreef static het volgende:
Euh? Jij bent mod hier? Ik heb geen probleem met jou maar met je slotje.
Daar gaat het me niet om, ik val over het feit dat hij mij niet te woord wil staan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:23 schreef SunChaser het volgende:
Het was eerlijk gezegd niet echt een geweldig topic Static, beetje in de categorie: Hey Bluezz, hou je echtgenoot eens bezig
Je zou natuurlijk ook gewoon de reden van je slotje even kunnen onderbouwen, in plaats van deze arrogante opstelling.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Static, wat er ook is, ik ga niet met jou in discussie of gesprek, over wat dan ook. Als je een probleem hebt ga jezelf maar naar een FA ofzo.
Deze mag je even uitleggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:39 schreef BlueEyed het volgende:
laat ik daarbij aantekenen dat ik het slotje op zich terecht vind gezien de policy
Geen zin om te zoeken, maar er staat toch ergens in de FAQ dat klagen over Fok, users, moderators etc. niet toegestaan is? (behalve in FB)quote:
Dat dus.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Of geld dat alleen voor KLB, in dat geval my bad
Okquote:
Kijk, zo komen we ergens.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef Conflict het volgende:
Static, zoals je zelf ook had kunnen bedenken is dat topic gesloten omdat het agressie en flames uitlokt. Jouw beide topics zijn om die reden gesloten en dat andere topic dat er veel op leek is ook om die reden gesloten, die keer door een andere moderator.![]()
Dat komt ook mede door de manier waarop je mij in een ander topic aansprak en het feit dat je dat topic gewoon opnieuw opende. Jouw post in dat andere topic was ook neerbuigend.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef static het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we ergens.
Het ging allang niet meer om dat slotje, maar om je houding van niet willen communiceren op een wel erg neerbuigende toon; ik vind dat dat een mod niet siert een dergelijke houding, snappie?
Dank jequote:
ik heb ze weggehaaldquote:Op woensdag 2 november 2005 00:15 schreef MaRySe het volgende:
Ja hoi. Je mag toch geen foto's plaatsen van andere users zonder toestemming?
Het 40stuh Br3eZaH T0P1C - Ni3t f0kken m3t On$!
Ik ben die dus in het blauw. Die andere zijn mijn vrienden.
als je even aanwijst waar ze zitten haal ik ze voor je wegquote:
In het nieuwe deel staat ook nog een link naar je foto in deze post.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef MaRySe het volgende:
Het 40stuh Br3eZaH T0P1C - Ni3t f0kken m3t On$!
dit is de post met de foto en het linkje die ik bedoelde en waar ik op sta maar die zie ik nogLucille haalt de foto al weg als het goed is.
en om deze foto gaat het.
Waarom ben je nu eigenlijk zo druk bezig al je foto's te laten verdwijnen, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:37 schreef MaRySe het volgende:
classpc heeft de foto's al van z'n site gehaald.
zo grappig waren mijn foto's niet snap niet waarom iemand het in de eerste plaats op z'n website zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |