Installeer deze eensquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:45 schreef Genverbrander het volgende:
Ik wilde net deze extensie, de Adressenzijbalk installeren:
http://www.mozilla-nl.org(...)senzijbalk_alleen_nl
Als ik m probeer te installeren zegt ie alleen dat ik niet de goeie versie heb.Iemand een oplossing?
Heb je al eens FF opnieuw geinstalleerd?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef cptmarco het volgende:
volgende probleem met FF:
rechtsbovenin staat de zoekbalk voor zoekmachines. Echter ik ben al mijn zoekmachines kwijt en ik kan toevoegen wat ik wil ze komen er niet tussen te staan. Iemand een idee hoe ik het op moet lossen?
[afbeelding]
Door enthousiasme heb ik het ook maar geinstalleerd. Ziet er netjes uit. Ben benieuwd naar de voordelen....quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb net Thunderbird gedownload.... en....................
![]()
![]()
WAT EEN VERADEMING!!
![]()
![]()
![]()
Het kostte effe tijd om hem naar mijn wensen in te stellen maar nu is het dan ook echt perfect. Gebruik zelf een IMAP-mailserver en als je dat onder Outlook probeert draaiende te krijgen kun je na 2 dagen worden opgenomen in een gesticht.
Wat een zegen dat dit bestaat en wat een heeeeeeeeerlijk programma!![]()
Bij outlouk kan dat iig wel, en het lijkt me dat thunderbird dat ook wel kan.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer van Thunderbird en outlook e.d. is dat je niet een icoontje kan laten in je systeemvak. Ik hou graag mijn e-mail programma open ,maar wil niet de hele startbalk in beslag nemen......
Als jij het weet, hoor ik het graag, want ik kan het niet vindenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Bij outlouk kan dat iig wel, en het lijkt me dat thunderbird dat ook wel kan.
Het voordeel is in mijn ogen vooral de manier waarop het met het IMAP-systeem omgaat. Echt hoor, wat een klungels daar bij Microsoft, Outlook doet dat zo vreselijk omslachtig en gewoon heel irritant.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Door enthousiasme heb ik het ook maar geinstalleerd. Ziet er netjes uit. Ben benieuwd naar de voordelen....
Klopt , ik merk het ook, het is heerlijk! Gewoon ook mijn verzonden items via de pc verzonden staan op de server.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het voordeel is in mijn ogen vooral de manier waarop het met het IMAP-systeem omgaat. Echt hoor, wat een klungels daar bij Microsoft, Outlook doet dat zo vreselijk omslachtig en gewoon heel irritant.
Het voordeel van een IMAP-server is dus dat alle mailtjes op de server blijven staan en dat ie niet alles op je HD neerplompt, --rest verhaal --
Gevondenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer van Thunderbird en outlook e.d. is dat je niet een icoontje kan laten in je systeemvak. Ik hou graag mijn e-mail programma open ,maar wil niet de hele startbalk in beslag nemen......
Heb je misschien een flatscreen met een lange responsetijd en een wat oudere videokaart?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef petre86 het volgende:
FF scrolt heel traag over geresized foto's ( met rood gestippeld randje)
en ook traag over usericons groter dan 25kb..
plaatjes die wel >25kb zijn maar op full size weergegeven worden, daar scrol ik gewoon normaal overheen.. nieuwste FF hier.. iemand een tip?
hij heeft het niet in IE...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je misschien een flatscreen met een lange responsetijd en een wat oudere videokaart?
Ik heb hetzelfde op een van mijn computers.
probeer eens wat te stoeien met de instellingen bij opties -> geavanceerd -> algemeen -> navigerenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef petre86 het volgende:
FF scrolt heel traag over geresized foto's ( met rood gestippeld randje)
en ook traag over usericons groter dan 25kb..
plaatjes die wel >25kb zijn maar op full size weergegeven worden, daar scrol ik gewoon normaal overheen.. nieuwste FF hier.. iemand een tip?
nop.. ik heb trouwens ingesteld 151 posts per pagina.. misschien is dat teveel van het goeie..quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
probeer eens wat te stoeien met de instellingen bij opties -> geavanceerd -> algemeen -> navigeren
heb dr zelf nooit aangezeten, dus weet niet zeker of het helpt, maar is het proberen waard
CTRL+TABquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:34 schreef Autoreply het volgende:
Is het in FF mogelijk om met een klik op de knop plaatjes automatisch te saven? (Zoals met nieuwe tabbladen.)
En is er een sneltoets om naar het linker- of rechter tabblad te springen, zoiets als ALT + TAB?
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/752335/1/500#35415042]donderdag 23 februari 2006
CTRL+TAB
Krijg je wel de waarschuwingsbalk boven in het beeld te zien, (met de mededeling dat een bepaalde site een extensie probeert te installeren, en of je dat wil toestaan)?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:21 schreef sexbierum het volgende:
Probleem met updaten en installeren van extensions.
Ik gebruik Firefox al een hele tijd, heb nu versie 1.5.0.1. Nu kan ik alleen geen extensions meer installeren. Er mankeert iets aan mn instellingen, maar heb geen idee wat en waar ik het kan vinden. Bij de vorige versies was het simpel: allow websites to install software. Nu kan ik dus niks vinden of er werkt gewoon iets niet goed.
Wie kan me helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |