Je hebt zeker xpi naar zip hernoemt, install.rdf uitgepakt. install rdf Maxversion naar 1.5 gezet met kladblok oid en dan install rdf in zip vervangen door aangepaste install.rdf en daarna weer de plugin geinstaltquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:23 schreef DjDev het volgende:
[..]
Tja..ik heb denk ik hier en daar wat gefixt...anyway bij mij werkt het wél
quote:
Velen hadden de weg naar de submit-queue gevonden, maar Fb_slim was de eerste om ons te laten weten dat de Mozilla Foundation zojuist de final-release van Thunderbird versie 1.5 heeft uitgebracht. Mozilla Thunderbird is een open source en crossplatform mail- en usenetclient en beschikt onder andere over een junkmailfilter, spellingcontrole en de mogelijkheid om de functionaliteit verder uit te breiden door middel van extensions. De volledige release notes van versie 1.5 zijn op deze pagina terug te vinden, dit zijn in het kort de belangrijkste veranderingen:
Here's what's new in Thunderbird 1.5:
Automated update to streamline product upgrades. Notification of an update is more prominent, and updates to Thunderbird may now be half a megabyte or smaller. Updating extensions has also improved.
Sort address autocomplete results by how often you send e-mail to each recipient.
Spell check as you type.
Saved Search Folders can now search across multiple accounts.
Built in phishing detector to help protect users against email scams.
Podcasting and other RSS Improvements.
Deleting attachments from messages.
Integration with server side spam filtering.
Reply and forward actions for message filters.
Kerberos Authentication.
Auto save as draft for mail composition.
Message aging.
Filters for Global Inbox.
Improvements to product usability including redesigned options interface, and SMTP server management.
Many security enhancements.
De volgende downloads zijn beschikbaar:
Mozilla Thunderbird 1.5 voor Windows in het Engels en Nederlands.
Mozilla Thunderbird 1.5 voor Linux in het Engels en Nederlands.
Mozilla Thunderbird 1.5 voor Mac OS X in het Engels en Nederlands.Versienummer: 1.5 Operating Systems: Linux, Mac OS X, Windows 2000, Windows 9x, Windows NT, Windows XP Download: http://www.mozilla.com/thunderbird/all.html Bestandsgrootte: 6,08MB Licentietype: Voorwaarden (GNU/BSD/etc.)
Gewoon ff Refcontrol extensie downloadenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:00 schreef mcDavid het volgende:
hey mensen!
een tijdje terug las ik ergens hier op het forum hoe je FF op anoniem surfen o.i.d. kon zetten... resultaat: geen gele kikkers meer!
maar nou is er iets fout gegaan, browser gecrasht enzo, en kan ik niet meer vinden hoe het moet!
je moest iets intypen in de adresbalk, en dan ergens een 1tje vervangen door een 2tje, of andersom...
kan iemand me helpen?
p.s. kheb gelijk ff FF 1.5 gedownload![]()
Koppelingen die nieuwe vensters openen forceren om te openen in: - een nieuw tabblad!
![]()
maar het moet dus veeeeel makkelijker kunnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
Gewoon ff Refcontrol extensie downloaden
Kan je gelijk van dat gezeik van o.a. Angelfire af zijn
http://www.stardrifter.org/refcontrol/
about:configquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar het moet dus veeeeel makkelijker kunnen
dat zocht ik ja!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
about:config
network.http.sendRefererHeader
= 0
is dat toevallig in Gmail..?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:53 schreef DuckyV het volgende:
Ducky belangerijke vraag:
Ik heb zon ondertekening ingeschakelt.
Netjes in kladblok gemaakt "Met klote groet blablabla".
Maar als ik dan een e-mail wil maken is het letterrtype kleiner dan de normale, en grijs inplaats van zwart.
Iemand hulp? Please?
al gecheckt of de ontvanger dit verschil ook ziet? of is het alleen een "opmaakhulpje"?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:53 schreef DuckyV het volgende:
Ducky belangerijke vraag:
Ik heb zon ondertekening ingeschakelt.
Netjes in kladblok gemaakt "Met klote groet blablabla".
Maar als ik dan een e-mail wil maken is het letterrtype kleiner dan de normale, en grijs inplaats van zwart.
Iemand hulp? Please?
De ontvanger krijgt het zo ook. Echt mega lelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
al gecheckt of de ontvanger dit verschil ook ziet? of is het alleen een "opmaakhulpje"?
Met de middelste muis werkt het wel gewoon...quote:Op maandag 16 januari 2006 16:30 schreef mcDavid het volgende:
nog een vraagje:
ik heb dus de optie "Koppelingen die nieuwe vensters openen forceren om te openen in: - een nieuw tabblad" aanstaan
werkt over het algemeen prima, behalve bij koppelingen op startpagina!
als ik daar iets aanklik, wordt er wel een nieuw venster geopend! volgens mij loopt startpagina de boel gewoon te saboteren, heb toch al niet zo'n hoge pet op van die instantie... maargoed... kan ik er voor zorgen dat ook startpagina zich gewoon aan de regeltjes houd die ik in mijn browser opstel?
bvd!
hey, dat klopt!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:19 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Met de middelste muis werkt het wel gewoon...
Je kunt ook gewoon op escape drukken, dan stoppen ze gelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Een VERADEMING in Firefox: GIF-animaties nog maar 1 keer laten uitvoeren! Dat heb ik in Opera al jaren, en kan hier blijkbaar ook gewoon:
about: config ==> image.animation_mode ==> intikken: "once"
Zoveel beter dan meerdere knipperende user-icons en banners in beeld! Dat leest namelijk vervelend.
Ik heb hetzelfde probleem. Thunderbird op een vaste pc thuis en op m`n laptob. Exact dezelfde instellingen (zonder typo`s) en met de laptob kan ik geen mail sturen naar niet-planet adressen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:20 schreef Quarks het volgende:
[..]
Wat voor melding is het precies?
Kijk ook eens hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |