Installeer deze eensquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:45 schreef Genverbrander het volgende:
Ik wilde net deze extensie, de Adressenzijbalk installeren:
http://www.mozilla-nl.org(...)senzijbalk_alleen_nl
Als ik m probeer te installeren zegt ie alleen dat ik niet de goeie versie heb.Iemand een oplossing?
Heb je al eens FF opnieuw geinstalleerd?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef cptmarco het volgende:
volgende probleem met FF:
rechtsbovenin staat de zoekbalk voor zoekmachines. Echter ik ben al mijn zoekmachines kwijt en ik kan toevoegen wat ik wil ze komen er niet tussen te staan. Iemand een idee hoe ik het op moet lossen?
[afbeelding]
Door enthousiasme heb ik het ook maar geinstalleerd. Ziet er netjes uit. Ben benieuwd naar de voordelen....quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef Genverbrander het volgende:
Ik heb net Thunderbird gedownload.... en....................
![]()
![]()
WAT EEN VERADEMING!!
![]()
![]()
![]()
Het kostte effe tijd om hem naar mijn wensen in te stellen maar nu is het dan ook echt perfect. Gebruik zelf een IMAP-mailserver en als je dat onder Outlook probeert draaiende te krijgen kun je na 2 dagen worden opgenomen in een gesticht.
Wat een zegen dat dit bestaat en wat een heeeeeeeeerlijk programma!![]()
Bij outlouk kan dat iig wel, en het lijkt me dat thunderbird dat ook wel kan.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer van Thunderbird en outlook e.d. is dat je niet een icoontje kan laten in je systeemvak. Ik hou graag mijn e-mail programma open ,maar wil niet de hele startbalk in beslag nemen......
Als jij het weet, hoor ik het graag, want ik kan het niet vindenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Bij outlouk kan dat iig wel, en het lijkt me dat thunderbird dat ook wel kan.
Het voordeel is in mijn ogen vooral de manier waarop het met het IMAP-systeem omgaat. Echt hoor, wat een klungels daar bij Microsoft, Outlook doet dat zo vreselijk omslachtig en gewoon heel irritant.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Door enthousiasme heb ik het ook maar geinstalleerd. Ziet er netjes uit. Ben benieuwd naar de voordelen....
Klopt , ik merk het ook, het is heerlijk! Gewoon ook mijn verzonden items via de pc verzonden staan op de server.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:50 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het voordeel is in mijn ogen vooral de manier waarop het met het IMAP-systeem omgaat. Echt hoor, wat een klungels daar bij Microsoft, Outlook doet dat zo vreselijk omslachtig en gewoon heel irritant.
Het voordeel van een IMAP-server is dus dat alle mailtjes op de server blijven staan en dat ie niet alles op je HD neerplompt, --rest verhaal --
Gevondenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer van Thunderbird en outlook e.d. is dat je niet een icoontje kan laten in je systeemvak. Ik hou graag mijn e-mail programma open ,maar wil niet de hele startbalk in beslag nemen......
Heb je misschien een flatscreen met een lange responsetijd en een wat oudere videokaart?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef petre86 het volgende:
FF scrolt heel traag over geresized foto's ( met rood gestippeld randje)
en ook traag over usericons groter dan 25kb..
plaatjes die wel >25kb zijn maar op full size weergegeven worden, daar scrol ik gewoon normaal overheen.. nieuwste FF hier.. iemand een tip?
hij heeft het niet in IE...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je misschien een flatscreen met een lange responsetijd en een wat oudere videokaart?
Ik heb hetzelfde op een van mijn computers.
probeer eens wat te stoeien met de instellingen bij opties -> geavanceerd -> algemeen -> navigerenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef petre86 het volgende:
FF scrolt heel traag over geresized foto's ( met rood gestippeld randje)
en ook traag over usericons groter dan 25kb..
plaatjes die wel >25kb zijn maar op full size weergegeven worden, daar scrol ik gewoon normaal overheen.. nieuwste FF hier.. iemand een tip?
nop.. ik heb trouwens ingesteld 151 posts per pagina.. misschien is dat teveel van het goeie..quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
probeer eens wat te stoeien met de instellingen bij opties -> geavanceerd -> algemeen -> navigeren
heb dr zelf nooit aangezeten, dus weet niet zeker of het helpt, maar is het proberen waard
CTRL+TABquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:34 schreef Autoreply het volgende:
Is het in FF mogelijk om met een klik op de knop plaatjes automatisch te saven? (Zoals met nieuwe tabbladen.)
En is er een sneltoets om naar het linker- of rechter tabblad te springen, zoiets als ALT + TAB?
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/752335/1/500#35415042]donderdag 23 februari 2006
CTRL+TAB
Krijg je wel de waarschuwingsbalk boven in het beeld te zien, (met de mededeling dat een bepaalde site een extensie probeert te installeren, en of je dat wil toestaan)?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:21 schreef sexbierum het volgende:
Probleem met updaten en installeren van extensions.
Ik gebruik Firefox al een hele tijd, heb nu versie 1.5.0.1. Nu kan ik alleen geen extensions meer installeren. Er mankeert iets aan mn instellingen, maar heb geen idee wat en waar ik het kan vinden. Bij de vorige versies was het simpel: allow websites to install software. Nu kan ik dus niks vinden of er werkt gewoon iets niet goed.
Wie kan me helpen?
Ik krijg een balk waarin staat dat software installatie is uitgeschakelt en moet dan op "edit options" klikken (staat helemaal rechts in die balk) om dat te veranderen. Dat snap ik allemaal nog, dus ik klik en krijg mn instelleningen. Maar daar kan ik dus niks vinden wat er op zou moeten lijken......quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:56 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Krijg je wel de waarschuwingsbalk boven in het beeld te zien, (met de mededeling dat een bepaalde site een extensie probeert te installeren, en of je dat wil toestaan)?
Aangevinkt of niet, hij doet het nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef tsjsieb het volgende:
Bij opties - inhoud staat een keuzevakje met de tekst 'mij waarschuwen als websites thema's of extensies proberen te installeren'
Is deze aangevinkt?
Thanks!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:57 schreef Kaizen het volgende:
Voor het installeren:
- about:config in adresbalk kloppen
- controleer of bij "xpinstall.enabled" op "true" staat
Dit is de optie "allow websites to install software". Als je upgrade van 1.0.7 naar 1.5.1 en je had dit uitgevinkt staan dan staat xpi.enabled nog op false.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:10 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Thanks!!
Mag ik nog vragen wat deze functie precies doet en is het verstandig om hem weer terug op false te zetten?
Geweldig, dank je welquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef Kaizen het volgende:
[..]
Dit is de optie "allow websites to install software". Als je upgrade van 1.0.7 naar 1.5.1 en je had dit uitgevinkt staan dan staat xpi.enabled nog op false.
Qua veiligheid volstaat de optie "warn me when web sites try to install extensions or themes". Als je echt zeker wil zijn dan kan je natuurlijk de optie weer op false zetten.
Iemandquote:Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het zal vast al een keer gevraagd zijn of ergens staan.. ik ben alleen blind dus vraag ik het nogmaals.
Is het mogelijk dat als je een .exe download je hem niet per sé hoeft op te slaan?
Dus zodat je gewoon op openen kan klikken zoals met .rar bestanden.
Nee, dat is onmogelijk. Het risico dat iemand een automatisch script ontwerpt, die dat toestaat en daarna automatisch exe's op je PC laat installeren is te groot.quote:
oke.. maar wát heeft dat met 'mozilla firefox/thunderbird' te maken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:36 schreef DjDev het volgende:
Er komen binnekort weer nieuwe kanalen bij Versatel(Muziek kanalen.. )
Fuckquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:17 schreef heinl het volgende:
[..]
oke.. maar wát heeft dat met 'mozilla firefox/thunderbird' te maken?![]()
1 2 3 4 5 | CLS ECHO *HET PROCESS FIREFOX.EXE WORDT GESTOPT* TASKKILL /F /IM FIREFOX.EXE ECHO *HET PROCESS FIREFOX.EXE IS GESTOPT |
Omdat mn downloadmap dan helemaal vol zit met .exe filesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:23 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk. Het risico dat iemand een automatisch script ontwerpt, die dat toestaat en daarna automatisch exe's op je PC laat installeren is te groot.
Waarom zou je dat eigenlijk willen?
Uhm..niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef Marc3l het volgende:
Heb een vraagje over mozilla thunderbird.
Wil mijn mail sorteren op datum, op zich geen probleem.
Van oud naar nieuw, dus de nieuwste berichten komen onderin.
Dit werkt ook nog maar als ik het programma opstart wil ik meteen naar onder (naar de nieuwe berichten). Weet iemand hoe je dit doet?
Ik vind het ook fijner om de nieuwste onderaan te hebben. Ikzelf heb alleen nooit zoveel mailtjes tegelijk in mn inbox staan, dus ik heb dat probleem dat Marc3l beschrijft niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef DjDev het volgende:
[..]
Uhm..niet?
Waarom doe je het trouwens niet andersom?
Nieuwste bovenaan oudste onderaan?![]()
Omdat ik het zo gewend benquote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef DjDev het volgende:
[..]
Uhm..niet?
Waarom doe je het trouwens niet andersom?
Nieuwste bovenaan oudste onderaan?![]()
Dan zou je IMAP moeten hebben in plaats van POP.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:58 schreef 9christensen het volgende:
Vraagje over Thunderbird.
Kan ik ook mails die binnenkomen automatisch laten doorsturen naar een ander e-mailadres. Ik heb namelijk voor school vaak dat ik een mail nodig heb die ik thuis al binnen heb gehaald.
Je kunt je hotmail en g-mail uitlezen via je TB, maar daar had je nog wat voor nodigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:28 schreef Chen het volgende:
Ik heb Thunderbird net geinstaleerd, kan ik ook hotmail bekijken ermee? Zoja, welke server enzo?
En ik heb noig een vraag, weet iemand wat de mail server is van Compuserve?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |