misschien dat ze de discussie van daarvoor nog niet helemaal verwerkt had, het loslaten van de vader van haar kindquote:Op zondag 11 september 2005 11:36 schreef teamlead het volgende:
weten we trouwens al waarom de zeug eenzaam in haar bed lag te knorren huilen terwijl de rest aan het zuipen en dansen was?
Dat is echt grote onzin.. ik drink ook niet maar dat wil niet zeggen dat ik niet met de rest meedoequote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef LuQas het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je je afzondert als je toch geen alcohol mag drinken en de rest totaal lam aan het doen is.
Lol moet je zelf maken, met of zonder alcohol. Ik drinkt nooit alcohol, dus dan zou ik altijd mezelf moeten afzonderen op gezellige feestjes?quote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef LuQas het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je je afzondert als je toch geen alcohol mag drinken en de rest totaal lam aan het doen is.
* flugeltje heeft ook geen alcohol nodig om een feestje te bouwen...quote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat is echt grote onzin.. ik drink ook niet maar dat wil niet zeggen dat ik niet met de rest meedoe![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 11:38 schreef bemeall het volgende:
Ingrid: "Mensen die gisteravond achter internet zaten hebben een leuke avond gehad".
Inderdaad Ingrid!
quote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig niet waar dus... Ralphje is nog ongeschonden![]()
En ze heeft groot gelijkquote:Op zondag 11 september 2005 11:38 schreef ruby het volgende:
Morrege!
Ingrid meldt dat de mensen achter internet zo'n leuke avond hebben gehad gisteren.
Nee, want je wou niet neukenquote:Op zondag 11 september 2005 11:38 schreef bemeall het volgende:
Ingrid: "Mensen die gisteravond achter internet zaten hebben een leuke avond gehad".
Inderdaad Ingrid!
ze had toch ook een flesje wijn meester kunnen maken, aangezien ze een ingebouwd filter heeft voor de babyquote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef LuQas het volgende:
[..]
Huur een sexfilm danquote:Op zondag 11 september 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, want je wou niet neuken
Ingrid is een dominate trut
ja ik heb maar een half beeldquote:Op zondag 11 september 2005 11:40 schreef SHE het volgende:
Rook er nog 1, trailertrash![]()
Is bij iedereen stream 1 naar de kleaute?
nope.. 1 doet het bij mij.. . 3 is doodquote:Op zondag 11 september 2005 11:40 schreef SHE het volgende:
Rook er nog 1, trailertrash![]()
Is bij iedereen stream 1 naar de kleaute?
quote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef teun911 het volgende:
[..]
ze had toch ook een flesje wijn meester kunnen maken, aangezien ze een ingebouwd filter heeft voor de baby![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |