Oh god... Bas van Toor noemt me ook al Akela Wonderer. *drastisch gedrag verander*quote:
euh ja, dan dan vooral van die lastige leerlingen tegenover je hebben die zulk gedrag al direct proberen de kop in te drukken.quote:Op zondag 11 september 2005 04:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat lijkt me pas echt lastig. En dan niet eens met een goeie reden, weet je wel, maar gewoon geloof (dat voor die man ongetwijfeld reden genoeg is, maarom een 2000 jaar oud boek je leefwijze te laten dicteren...). Moeilijk hoor.
oei, ik hetzelfde als Bas van Toorquote:Op zondag 11 september 2005 04:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh god... Bas van Toor noemt me ook al Akela Wonderer. *drastisch gedrag verander*
Maar het KON dus wel... "openlijk" homosexuelen voor de klas en weet ik het... Ja, jezus, 1980 was het stenen tijdperk niet natuurlijk. De film Spetters geeft ook wel een indruk.quote:Op zondag 11 september 2005 04:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh ja, dan dan vooral van die lastige leerlingen tegenover je hebben die zulk gedrag al direct proberen de kop in te drukken.
Zo gaf deze man presentatie technieken, en moesten we op een gegeven moment vanuit de coulisen opkomen en dan een toespraak houden.
ik kwam dus verkeerd op, en die leraar, zei da's fout en nam me mee terug om die opkomst te verbeteren. Maar wel dus dat ik op dat moment het gordijn mee nam, want ik wou toch niet dat heel de klas mij zag verdwijnen met die leraar achter het gordijn..........
En op de middelbare school was het nog erger.
Daar was een leraar homo en ja als je dan een hele klas vol jongens 16 tot 20 tegenover je hebt zitten dan kan dat wel eens stimulerend werken ja, dus hij stond soms met z'n kruis tegen de lessenaar aan de schuren.
toen hebben ze daar eens de veger van het schoolbord op leeg gemaakt zodat die man toen een hele witte streep op z'n broek had
diezelfde man kreeg op de laatste schooldag net als andere leraren ook een afscheidskado
en daar waar de leraar grasland een pol gras kreeg, en Juffrouw Bloem een pak meel voor d'r melige lessen moest hij natuurlijk weer een handtas krijgen met een opgeblasen condoom en een halve pastic handschoen eruit want je in 1985 was AIDS net in opkomst.
ja hoor geen probleem na de nodige onzin gisteravond en vannacht schiet het nu wel de diepte in, vindt je ook nietquote:Op zondag 11 september 2005 04:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar het KON dus wel... "openlijk" homosexuelen voor de klas en weet ik het... Ja, jezus, 1980 was het stenen tijdperk niet natuurlijk. De film Spetters geeft ook wel een indruk.
Ik dacht trouwens dat aids al in 1981 of zo bekend was, maar dat was alleen in de VS? Ik meen me te herinneren dat het eerste nederlandse slachtoffer uit 1982 of 83 komt? (<-hardop denken)
Ik ga er eens een nachtje over slapen. Mag ik je toevoegen aan MSN?
Leuk toch? Mensen die alleen maar onzin spuien zijn sowieso weinig interessant. Leuk voor een tijdje maar daarna erg vermoeiend.quote:Op zondag 11 september 2005 04:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hoor geen probleem
na de nodige onzin gisteravond en vannacht schijt het nu wel de diepte in, vindt je ook niet![]()
Ik ben blond, maar ik kan wel IETS!quote:Op zondag 11 september 2005 04:40 schreef Stroekie het volgende:
heel goed
*meld*quote:Op zondag 11 september 2005 04:48 schreef Stroekie het volgende:
nou dan laten we hier nu het topic onbeheerd achter en mogen onze waarde viende de kroegtijgers hier de draad weer oppakken want ook ik ga slapen![]()
hij zit op kamers in U. Das vanuit hier precies een uur met de auto (als er geen files zijn). Zijn ouderlijk huis is in W, en das een half uur vanuit hier.quote:Op zondag 11 september 2005 13:14 schreef TehRockstar het volgende:
Yay. Hoe ver woont hij eigenlijk van je af?
Had jij geen bedrijfsuitje/weekend/gebeuren/dinges?quote:Op zondag 11 september 2005 13:26 schreef Great_Expectations het volgende:
*slaperig rondwaggel*
Drinken op rekening van iemand anders is ook leuk.quote:Op zondag 11 september 2005 13:27 schreef Vlarp het volgende:![]()
Waarom is drinken op de avond zelf zo leuk/fijn
Yep.quote:Op zondag 11 september 2005 13:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Had jij geen bedrijfsuitje/weekend/gebeuren/dinges?
Ah, is dat even boffenquote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Yep.. Daar ben ik inmiddels veilig van teruggekeerd om dat het [google]B4ll0nv4r3n[/google] niet door ging in verband met het slechte weer.
.
Ja, hoe doe ik dat toch iedere keer hè.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 13:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Drinken op rekening van iemand anders is ook leuk..
Hah! Maar onze fanfare, is m'n paps lid van, is al een aantal keer nummer 1 geworden van Nederland.. puh.. !quote:Op zondag 11 september 2005 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
Het is weer zondag in limboland hoor. Achterlijke kutfanfares..
Eetsequote:Op zondag 11 september 2005 13:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar dat is het wel
zeker voor arme studenten
ik ben taart eten
Zolang ie maar niet langs mijn raampje loopt vind ik het prima.quote:Op zondag 11 september 2005 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hah! Maar onze fanfare, is m'n paps lid van, is al een aantal keer nummer 1 geworden van Nederland.. puh.. !
Hier geen last van..quote:Op zondag 11 september 2005 13:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet langs mijn raampje loopt vind ik het prima.
Ah, het is Dag van de Blaasmuziek kom ik net achter. Welke triangeljosti verzint zoiets?!.
En ze blijven maar komen ook..
Wel opletten hè, Gluurdertje is geen collega.quote:Op zondag 11 september 2005 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
Eigenlijk best wel jammer dat het niet door ging. Anders had je leuk in zo'n mandje gezeten samen met Gluurdertje.
Je was toch dronken?quote:Op zondag 11 september 2005 14:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik word net aangesproken op gay.nl of ik het gisterenavond gezellig vond..
WAT moet ik gezellig gevonden hebben drol, ik ken je niet eens!!
Yay, dan heb je een stalker!quote:Op zondag 11 september 2005 14:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet zo dronken dat ik stukken mis in m'n herinneringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |